Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Så fint at hun skriver på ig at hun sliter. Det har flere her inkl meg etterlyst mer åpenhet rundt. I alle fall all den tid hun har hatt fokus på vekt i bloggen fra før av.

velger hun å dele mer om dette kan det være veldig interessant for mange lesere.

Velger hun å la vær er det ok, men da kan hun saktens ikke fortsette slik hun har gjort med å fremme et budskap om at hun elsker seg selv og «awesomeness» som blir så hardt fremtvunget at det nesten får motsatt effekt. 

Det var leit å se reaksjonen hennes på vippene, jeg syns egentlig ikke det var så stor forskjell. Jeg tror det sier litt om selvtilliten og usikkerheten hennes. 

Endret av SansaS
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tro de fleste reagerer slik etter flere år med vipper? Det er jo en forandring, og det er klart det blir uvant til å begynne med🤷🏻‍♀️ Jeg hadde reagert relativt likt om jeg plutselig hadde klipt meg veldig kort etter å ha hatt langt hår hele livet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
25 minutter siden, Birdo skrev:

Jeg vil tro de fleste reagerer slik etter flere år med vipper? Det er jo en forandring, og det er klart det blir uvant til å begynne med🤷🏻‍♀️ Jeg hadde reagert relativt likt om jeg plutselig hadde klipt meg veldig kort etter å ha hatt langt hår hele livet. 

Selvsagt ville de fleste reagere på forandringen, men de fleste ville ikke laget et *gresk drama i 8 akter * ut av det og legge det ut for hele verden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Beatbox skrev:

Selvsagt ville de fleste reagere på forandringen, men de fleste ville ikke laget et *gresk drama i 8 akter * ut av det og legge det ut for hele verden...

Såklart ikke, men nå er jo Drage en influencer da, og det er jo dette de lever av🤷🏻‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
Akkurat nå, Birdo skrev:

Såklart ikke, men nå er jo Drage en influencer da, og det er jo dette de lever av🤷🏻‍♀️

Men ikke alt man gjør trenger å legges ut, influencer eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Beatbox skrev:

Men ikke alt man gjør trenger å legges ut, influencer eller ei...

Nei, der er vi enige. Men det kommer aldri influencere til å forstå uansett🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Beatbox skrev:

En gresk tragedie har aldri mer enn 5 akter, så der tok du nok litt hardt i.

Og litt festlig å anklage Helene Drage for overdrivelse og drama når man selv må overdrive noe så voldsomt for å ha et poeng å komme med overhodet.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i akkurat samme situasjon som Helene. Jeg har vipper. Jeg har fortsatt mer enn henne, og har ikke tenkt å fjerne de før de faller av selv. Men det er forbanna sårt faktisk. For meg representerer det en vanvittig stor endring i mitt hverdagsliv, det illustrerer at vi er kastet ut i en ny tilværelse. Salongen jeg går til er i ferd med å gå konkurs. Så ja, det legger seg mer følelser enn nødvendig i akkurat de vippene. Men de symboliserer så mye mer. Jeg forstår henne så godt!! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Licorice
1 time siden, miss summers skrev:

Jeg er i akkurat samme situasjon som Helene. Jeg har vipper. Jeg har fortsatt mer enn henne, og har ikke tenkt å fjerne de før de faller av selv. Men det er forbanna sårt faktisk. For meg representerer det en vanvittig stor endring i mitt hverdagsliv, det illustrerer at vi er kastet ut i en ny tilværelse. Salongen jeg går til er i ferd med å gå konkurs. Så ja, det legger seg mer følelser enn nødvendig i akkurat de vippene. Men de symboliserer så mye mer. Jeg forstår henne så godt!! 

Syns dette er spesielt å lese når det er snakk om vipper, skulle trodd det var brudd i et bein eller et handikap... Men men. 

Edit: eller er det mulig at jeg er dårlig på å forstå ironi, evt sarkasme? 😂😂

Endret av Licorice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 100% oppriktig at hun var finere uten vippeextensions! Synes egentlig alle er finere uten - det ser så fake og «tungt» ut. Mye freshere å være naturlig!

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Licorice said:

Syns dette er spesielt å lese når det er snakk om vipper, skulle trodd det var brudd i et bein eller et handikap... Men men. 

Herregud altså, nå også på Facebook med så mye facetune at følgerne ikke kjenner heller igjen engang. 

Kjenner jeg blir helt matt av fokuset.. men hun kan ikke sammenligne kroppspress med vipper? Det er én og samme ting, indirekte er man ikke "god nok" hvis man veier for mye, eller har korte, tynne, naturlige vipper. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, miss summers skrev:

For en verden vi lever i. Jeg gremmes. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag fattar ingenting. Hon som alltid bara vill ha komplimanger för alt hon gör och hur hon ser ut. Nu får hon komplimanger i massor på att hon är så mycket finare utan dom där enorma lösfransarna och så blir hon inte glad för att folk tycker hon är finare naturlig? Jag så en bild på henne på insta nu utan lösfransar och tänkte själv; ”Jösses, va fräsch hon såg ut!” innan jag insåg att det bara är vipparna som är borte (och et heavy Beauty-filter dock...) Gå i sig själv lite när hon gör en ändring hon inte trivs med enigt henne, men alla andra tycker hon är så mycket finare nu! Undrar hur hon tror sig att hon ser ut? Lite som med att hon säger att hon inte ser på sig själv som överviktig/stor och blev helt ställd då nån skrev till henne att hen ”gillar stora tjejer”. 

Hon kan ha så mycket eller lite lösfransar hon vill. Om HON känner sig finare med det så kör bara (när salongerna igen får oppna förstås!)  Men när positiv uppmärksamhet kring hennes utseende betyder så enormt mycket för henne tycker jag det är oerhört konstigt att hon inte reflekterar lite över varför hon får så många komplimanger för att bara se ut som sitt naturliga själv.

Billigare är det också, ref. hon som hade lärt sig en läxa efter det här med hunden och äntligen hade förstått innebörden av viktigheten vid en buffer... 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hmm.. på bildet på Facebook må det være heftig filterbruk? Kjenner henne ikke igjen!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Birdo skrev:

Hadde gitt mer mening om hun tidligere ikke skytet over hvor fantastisk flott hun ser ut uten sminke. Falske vipper er en del av den pakken.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og så hashtagger hun #nomakeup #naturlig - hallo det er ingenting naturlig med så heavy filter 🙄 (instafeed)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meanwhile in Norway.

Helt ufattelig at Helene Drage og andre  influencere tror at vi bryr oss om vippene deres. Er det MULIG å være så ufattelig opphengt i seg selv. Får snart lyst til å tuppe noen og enhver i ræva...

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Aricia said:

En gresk tragedie har aldri mer enn 5 akter, så der tok du nok litt hardt i.

Og litt festlig å anklage Helene Drage for overdrivelse og drama når man selv må overdrive noe så voldsomt for å ha et poeng å komme med overhodet.

Istedet for å diskreditere, og tilegne de du er uenig med meninger de ikke har og aktivt gå inn for å ødelegge tråden fordi du mener at mange er så slemme mot denne bedriften som utgir seg for å være ei venninne og som driver med falsk markedsføring og tjener penger på det, så kanskje du kan diskutere hva som er temaet her i stedet :) Ellers så vil jeg oppfordre til å ikke bite på forsøkene til metakritikerne som fra tid til annen dukker opp i tråden kun for å provosere, kritisere de som er kritiske, og fortelle andre hvor dumme de er for å få herpet og sabotert denne veldokumenterte tråden og dermed få den stengt.

Hørtes det kjent ut? Kanskje du bør gå litt innover deg selv og forstå at det er nøyaktig slikt enkelte tenker om hva som forekommer i CBE tråden og derfor reagerer på inneholdet, uten at man forsøker å ødelegge tråden av den grunn. Bare litt ironisk. Forøvrig er jeg helt enig i at det er unødvendig å komme med slike og unødvendige beskyldninger, men det er uavhengig om man heter Helene eller Caroline.

*Avsporing over*

Endret av Luvinesta
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Licorice skrev:

1 time siden, hippyskippy skrev:

For en verden vi lever i. Jeg gremmes. 

Så trivelige dere er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...