Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. desember 2019 #861 Del Skrevet 1. desember 2019 Dette spørsmålet er ikke ment som spekulasjon eller om HD, men er denne operasjonen slik at man kan spise seg opp igjen? At man kan utvide magesekken igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 1. desember 2019 #862 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) Der kom innlegget om redigeringen ja😂 Som bestilt. Endret 1. desember 2019 av Pollen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 1. desember 2019 #863 Del Skrevet 1. desember 2019 8 minutter siden, Pollen skrev: Der kom innlegget om redigeringen ja😂 Som bestilt. ...fra hun som aldri leser her inne lizzm.....😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 1. desember 2019 #864 Del Skrevet 1. desember 2019 3 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Dette spørsmålet er ikke ment som spekulasjon eller om HD, men er denne operasjonen slik at man kan spise seg opp igjen? At man kan utvide magesekken igjen? Det kan du ja. Men det vil komme kjipe komplikasjoner for de fleste hvis de spiser for mye/ for fort. Men etter 1-2 år er det fullt mulig å havne tilbake der man var. Både med sleeve og bypass. Det er ingen garanti, slankeoperasjon er en drahjelp for de som har prøvd alt annet først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltang89 Skrevet 1. desember 2019 #865 Del Skrevet 1. desember 2019 1 hour ago, Beatbox said: ...fra hun som aldri leser her inne lizzm.....😏 Nei Helene gjør ikke det, men jeg gjør. Det aller meste gidder jeg ikke engang å videreformidle, da alle har rett til sin mening. Men det er også et par ting jeg finner litt morsomt, og veldig langt fra sannheten. Da er det på sin plass å besvare spekulasjonene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 1. desember 2019 #866 Del Skrevet 1. desember 2019 Dere klager på redigering, får en forklaring og klager på det også 🙄 Enkelte av dere her tror dere har veldig stor påvirkningskraft på Helene. Disse tingene dere reagerer på har blitt diskutert på mange sosiale plattformer og det blir de fleste andre ting hun sier og gjør også gjort. Jeg tviler sterkt på at hun hadde følt for å forklare seg kun hvis 3 stk på kg snakket sjit. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. desember 2019 #867 Del Skrevet 2. desember 2019 8 timer siden, Krølltang89 skrev: Nei Helene gjør ikke det, men jeg gjør. Det aller meste gidder jeg ikke engang å videreformidle, da alle har rett til sin mening. Men det er også et par ting jeg finner litt morsomt, og veldig langt fra sannheten. Da er det på sin plass å besvare spekulasjonene Har du personlig kjennskap til bloggeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 2. desember 2019 #868 Del Skrevet 2. desember 2019 Hun kom jo med et veldig godt, saklig og imøtekommende svar, så man kan da umulig irritere seg over det?? Jeg syns Helene har utviklet seg veldig positivt de siste årene, jeg syns hun virker reflektert. At hun ikke er 100% åpen om ALT, og av og til kan motsi tidligere utsagn ser jeg på som helt naturlig, hun er et menneske hun også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltang89 Skrevet 2. desember 2019 #869 Del Skrevet 2. desember 2019 25 minutter siden, Keikolina said: Har du personlig kjennskap til bloggeren? Ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. desember 2019 #870 Del Skrevet 2. desember 2019 Akkurat nå, Krølltang89 skrev: Ja 😊 Okey 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 2. desember 2019 #871 Del Skrevet 2. desember 2019 20 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Dette spørsmålet er ikke ment som spekulasjon eller om HD, men er denne operasjonen slik at man kan spise seg opp igjen? At man kan utvide magesekken igjen? Det er mange diskusjoner om å utvide magesekken. Og om det faktisk skjer. Den mest teoretiske løsningen er at den opererte starter med gamle spisevaner som gir mindre metthetsfølelse eller ikke metthetsfølelse og dermed starter å spise mer. Magesekken i seg selv utvider seg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 2. desember 2019 #872 Del Skrevet 2. desember 2019 28 minutter siden, CabinCruiser skrev: Det er mange diskusjoner om å utvide magesekken. Og om det faktisk skjer. Den mest teoretiske løsningen er at den opererte starter med gamle spisevaner som gir mindre metthetsfølelse eller ikke metthetsfølelse og dermed starter å spise mer. Magesekken i seg selv utvider seg ikke. Jo, magesekken utvides og trekker seg inn avhengig av matinntak: https://sml.snl.no/magesekken 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 3. desember 2019 #873 Del Skrevet 3. desember 2019 Hei Helene, eller Helenes budbringer 😊Ref. til siste instagrampost, der du skriver om å være og vise det «ekte». Når du slipper ut magen, roer ned poseringen og fjerner den armen som skjuler magen, så kan vi snakke om å vise det ekte. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 3. desember 2019 #874 Del Skrevet 3. desember 2019 @lillehammeren 🙌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 3. desember 2019 #875 Del Skrevet 3. desember 2019 2 timer siden, lillehammeren skrev: Hei Helene, eller Helenes budbringer 😊Ref. til siste instagrampost, der du skriver om å være og vise det «ekte». Når du slipper ut magen, roer ned poseringen og fjerner den armen som skjuler magen, så kan vi snakke om å vise det ekte. Blir for dumt vet du😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 3. desember 2019 #876 Del Skrevet 3. desember 2019 3 timer siden, lillehammeren skrev: Hei Helene, eller Helenes budbringer 😊Ref. til siste instagrampost, der du skriver om å være og vise det «ekte». Når du slipper ut magen, roer ned poseringen og fjerner den armen som skjuler magen, så kan vi snakke om å vise det ekte. Spot on👍 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 3. desember 2019 #877 Del Skrevet 3. desember 2019 (endret) På 3.12.2019 den 13.33, lillehammeren skrev: Hei Helene, eller Helenes budbringer 😊Ref. til siste instagrampost, der du skriver om å være og vise det «ekte». Når du slipper ut magen, roer ned poseringen og fjerner den armen som skjuler magen, så kan vi snakke om å vise det ekte. Hun viser jo hele magen i innlegget rett under..? Endret 9. desember 2019 av Lady T 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 3. desember 2019 #878 Del Skrevet 3. desember 2019 (endret) ... eller bare kalle en spade for en spade og si at man vil vise seg fram fordi man er fornøyd med vektnedgang etter operasjon og synes man ser fin ut. Endret 3. desember 2019 av cerruti 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 3. desember 2019 #879 Del Skrevet 3. desember 2019 6 timer siden, lillehammeren skrev: Hei Helene, eller Helenes budbringer 😊Ref. til siste instagrampost, der du skriver om å være og vise det «ekte». Når du slipper ut magen, roer ned poseringen og fjerner den armen som skjuler magen, så kan vi snakke om å vise det ekte. Igjen så ber dere HD gjøre noe ingen andre gjør. Dere vet vel at uansett størrelse så blir mager holdt inne og posering for mest flatterende vinkler blir konstruert.. Det blir så dobbeltmoralske at jeg blir helt dårlig slike holdninger. Til HD. Du kan med god samvittighet posere like mye på bilder som alle andre bloggere. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 3. desember 2019 #880 Del Skrevet 3. desember 2019 1 minutt siden, Infinity skrev: Igjen så ber dere HD gjøre noe ingen andre gjør. Dere vet vel at uansett størrelse så blir mager holdt inne og posering for mest flatterende vinkler blir konstruert.. Det blir så dobbeltmoralske at jeg blir helt dårlig slike holdninger. Til HD. Du kan med god samvittighet posere like mye på bilder som alle andre bloggere. Enig! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå