Gå til innhold

The long and winding road


Komodo

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært prøvere i 3 1/2 år, år fulle av forhåpninger, skuffelser, fortvilelse og dårlig tålmodighet, er vi endelig i startgropen med første prøverørsforsøk. 

Den biologiske klokka tikker, og jeg kjenner at jeg trenger et sted å lufte tankene, og forhåpentligvis få noen gode tips og råd på veien. Jeg skulle gjerne delt alt dette med venner og familie, men har foreløpig ikke orket forventningene det fører med seg... Det er nok allikevel mange i omgangskretsen vår som lurer, barn har alltid vært høyt på ønskelista, og de fleste rundt oss er godt i gang med både barn nummer to og tre.😓

Er i dag på dag 3 med Synarela nesespray - godt å være i gang. Jeg har ikke merket noen bivirkninger ennå, men er spent på den videre prosessen. 

Krysser fingrene.🤞

Endret av Komodo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til @Komodo!

Det er rart hvordan årene bare går når man er i prøverbobla.. Vi har også prøvd lenge, for er det prøving på nr. to, men kjenner godt til forventningene til de rundt. Jeg har vært åpen til ganske mange om hva vi holder på med, og anbefaler om du orker å dele det med hvert fall en eller to i familie eller venner. Da er man ikke helt alene i prosessen, selv om du så klart har mann/samboer med deg.. ❤️ Men det finner du ut at underveis! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, @prøverpåny!@prøverpåny! Og lykke til med nummer to!🤞 Kanskje litt personlig, du får overse hvis det er for personlig, men fikk dere førstemann naturlig? Var det også en lang prosess? 

Det er nok ikke så dumt å åpne seg litt for noen utvalgte, jeg skal prøve på det. Har jo samboer å snakke med ja, men han er litt typisk mann, om det er lov å være litt steriotypisk. Dessuten hører det med til historien at han har barn fra før, som gjør at han nok ikke helt forstår. Vi ønsker oss felles barn, men hadde det ikke vært for meg, tror jeg neppe det hadde vært i planene hans å få en til. Ellers tror jeg foreldrene mine har gitt opp håpet på barnebarn, og det er både litt vondt og litt behagelig (å slippe "mas" og forventninger). Det blir nok et par venninner som får vite først, får ta med kleenex. Veldig sårt, dette.🙈

Skal inn til "sjekk" om en ukes tid, jeg vet ikke helt hva de skal sjekke, eller hva denne nesesprayen egentlig bidrar med, men blir bra å kunne stille masse spørsmål, og forhåpentligvis få vite litt mer om veien videre. 

Endret av Komodo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Det med å dele tenker jeg er så ulikt fra folk til folk. Vi har valgt å dele det med de nærmeste, og blir det naturlig pleier jeg å si det til f.eks kollegaer o.l, og synes det har vært godt i hormonpropping og tøffe tak. Holder på med forsøk en nå, og skal ha innsett i neste syklus (overstimulert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...