Gå til innhold

Problemer med film i Canal Digital-app


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en film i CD-appen, og måtte ta pause et stykke uti filmen. Når jeg skulle ta den opp igjen måtte jeg koble til Chromecast på nytt, og underveis kom jeg borti "statusbaren" på filmen så den startet fra begynnelsen igjen. Og nå nekter appen plent å spole, dvs. jeg kommer ikke tilbake dit jeg var uten å se hele j... filmen fra start. 

Jeg tenkte kanskje jeg bare måtte over alle jingler, logoer etc. før jeg fikk lov til å spole, men det funket ikke. I forsøket på å teste dette har jeg klart å starte filmen fra start 4-5 ganger nå, uten at det har hjulpet. Hver gang jeg forsøker å spole frem hopper filmen tilbake til start. :bond:

Noen som har vært borti det samme? Noen tips, noen som har funnet en løsning?

Anonymkode: 184e3...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen? Sitter her med akkurat samme problem igjen ... :rolleyes: 

Anonymkode: 184e3...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...