AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #281 Del Skrevet 7. mai 2019 Adele valgte Henrik som partner og er låst til han. Anonymkode: da770...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #282 Del Skrevet 7. mai 2019 Tea skal velge den mest romantiske gutten og får gå på date med han i morgen. Gutten hun velger er Mario. Anonymkode: da770...49e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #283 Del Skrevet 7. mai 2019 Henrik ryker veldig snart Anonymkode: 97336...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 7. mai 2019 #284 Del Skrevet 7. mai 2019 Jeg takler ikke Tea K. 😩 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 7. mai 2019 #285 Del Skrevet 7. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det der opplegget til Mario, med å ta opptak av det Thea sier. Jeg skjønner ikke greia... Hun sa jo ikke noe nytt akkurat. Alle vet jo at hun mener det hun sier. Hvorfor så stolt av seg selv for å ha tatt opp den samtalen? 🤔 Anonymkode: b58f1...90e Hun sier jo faktisk bare fakta 😂 Hvem skal Mario stå med neste uke, om han velger Tea K denne uka 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #286 Del Skrevet 7. mai 2019 22 minutter siden, #Sunrise skrev: Hun sier jo faktisk bare fakta 😂 Hvem skal Mario stå med neste uke, om han velger Tea K denne uka Jepp, og det tror jeg ikke Mario forstår. Han har null sjanse til å redde seg inn hos noen av de andre jentene neste uke uten fredning, det ville gitt mening for ham å holde seg til Kine, men basert på reaksjonene hennes i morgendagens episode tror jeg han velger å låse seg med Tea K. Jeg har et lite håp om at Doctor Love faktisk er en ekte person da, og at de sender inn Robin igjen. Da kunne han stått med Jamilla (jeg har virkelig ikke sansen for Severin, han virker så aggressiv, det er skummelt) og alliensen vil stå sterkere. Anonymkode: 2bd92...a5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmii Skrevet 7. mai 2019 #287 Del Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, #Sunrise skrev: Jeg takler ikke Tea K. 😩 Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmii Skrevet 7. mai 2019 #288 Del Skrevet 7. mai 2019 Hva skjer med dialekta til Adele? 😭 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #289 Del Skrevet 7. mai 2019 HATER måten Thea K. er når ho er så selvsikker. Så utrolig selvgod når ho sier at "jeg er safe uansett hva". Anonymkode: 93c91...1ee 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #290 Del Skrevet 7. mai 2019 3 minutter siden, Mimmii skrev: Hva skjer med dialekta til Adele? 😭 Det tenkte jeg også på! Hvor er ho fra igjen? Anonymkode: 93c91...1ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmii Skrevet 7. mai 2019 #291 Del Skrevet 7. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det tenkte jeg også på! Hvor er ho fra igjen? Anonymkode: 93c91...1ee Stavanger sa hun😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #292 Del Skrevet 7. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det tenkte jeg også på! Hvor er ho fra igjen? Anonymkode: 93c91...1ee Askim, men bor i Stavanger sa hun. Jeg syns derimot ikke at tonefallet hennes høres helt norsk ut? Er det mulig at hun egentlig er fra et annet land men har bodd her veldig lenge? Anonymkode: 2bd92...a5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmii Skrevet 7. mai 2019 #293 Del Skrevet 7. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Askim, men bor i Stavanger sa hun. Jeg syns derimot ikke at tonefallet hennes høres helt norsk ut? Er det mulig at hun egentlig er fra et annet land men har bodd her veldig lenge? Anonymkode: 2bd92...a5b Jeg mener hun sa hun var i fra Stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #294 Del Skrevet 7. mai 2019 1 minutt siden, Mimmii skrev: Jeg mener hun sa hun var i fra Stavanger? Hun sa det først, men når de kommenterte på dialekten hennes i går sa hun at hun egentlig var fra Askim. Anonymkode: 2bd92...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #295 Del Skrevet 7. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Askim, men bor i Stavanger sa hun. Jeg syns derimot ikke at tonefallet hennes høres helt norsk ut? Er det mulig at hun egentlig er fra et annet land men har bodd her veldig lenge? Anonymkode: 2bd92...a5b Det er sånt som skjer når man bor på forskjellige plasser. Det er en sammenblanding av dialekter med forskjellig tonefall. Det høres helt merkelig ut. Anonymkode: b5d55...211 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #296 Del Skrevet 7. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er sånt som skjer når man bor på forskjellige plasser. Det er en sammenblanding av dialekter med forskjellig tonefall. Det høres helt merkelig ut. Anonymkode: b5d55...211 Sånt som KAN skje mener jeg vel heller. Har vel hørt rundt 2-3 personer som snakker så rart. Anonymkode: b5d55...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimmii Skrevet 7. mai 2019 #297 Del Skrevet 7. mai 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun sa det først, men når de kommenterte på dialekten hennes i går sa hun at hun egentlig var fra Askim. Anonymkode: 2bd92...a5b Åja, det fikk jeg ikke med meg. Høres nesten ut som en blanding av nordlandsk, rogalandsk og en eller annen østlandsdialekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #298 Del Skrevet 7. mai 2019 Dere forteller jo bare on ting som skjer på TV??? Anonymkode: 0178f...086 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #299 Del Skrevet 7. mai 2019 På prewiew for i morgen, under pandoras, så sitter Mario sammen med Tea K, slik som alle andre sitter med sin partner, så kan virke som at de blir partnere ja 👌 Anonymkode: 8d71e...586 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #300 Del Skrevet 7. mai 2019 Neste uke: «gjensyn med Dubai-uka og en gammel kjenning sjekker inn». Vedder på at det er «miss Dubai» herself, Sofie😖 Anonymkode: dbafe...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå