Fotballmamma Skrevet 25. april 2019 #221 Del Skrevet 25. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Falskeste smilet når hun innser at hun ikke vant Anonymkode: 075ea...96d Gud hvor mye hat mange har mot folk, og så skjønner ikke folk hvorfor vi fortsatt har mobbeproblematikk i skolen. Hadde hun ikke prøvd å smile, ville dere klikket over det. Når hun prøver å holde maske, ja da er det også feil. Skjønner ikke at det er mulig å lete etter alle mulige feil, hele tiden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #222 Del Skrevet 25. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Falskeste smilet når hun innser at hun ikke vant Anonymkode: 075ea...96d Hun klarer nesten ikke å smile med de froskeleppene der. Anonymkode: 20c4f...0da 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #223 Del Skrevet 25. april 2019 4 timer siden, Fotballmamma skrev: Gud hvor mye hat mange har mot folk, og så skjønner ikke folk hvorfor vi fortsatt har mobbeproblematikk i skolen. Hadde hun ikke prøvd å smile, ville dere klikket over det. Når hun prøver å holde maske, ja da er det også feil. Skjønner ikke at det er mulig å lete etter alle mulige feil, hele tiden. Fordi noen legger ut et bilde som viser reaksjonen på en tapt konkurranse? Ærlig talt da. Dette her er et underholdningsprogram. Når Sofie og Mario hypet det å vinne konkurransen i den grad opp før vinnerne ble utpekt er det jo morsomt å se hvordan de prøver å holde masken i etterkant. Det er jo ganske tydelig at de ikke synes at det var så gøy. De andre reaksjonene er ikke så interessante for ingen av de andre som tapte brydde seg om å vinne. Nå er det også forskjellige brukere som kommenterer i en tråd, og det går an å ha to tanker i samme hode. Reaksjonen til Sofie trenger ikke å være feil selv om situasjonen var ganske festlig. Anonymkode: b5d55...211 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #224 Del Skrevet 25. april 2019 Triana: "Da må jeg be deg om å ta et valg." Tix: "Nei. Jeg tar den tiden jeg trenger." Triana: ... Lol. Anonymkode: b5d55...211 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #225 Del Skrevet 25. april 2019 Det er så jævla dobbeltmoralsk at Mario nekter Adrian og Thea å si noe til Sofie med tanke på hvordan han oppførte seg mot Bettina. Anonymkode: b5d55...211 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #226 Del Skrevet 25. april 2019 YEES sofie røyk idag på parsermonien. Nå kom sofies sanne seg ut. Hun ville ikke engang gi klem til Adrian, Thea og Jamilla, hun tror faktisk at hun er prinsesse på hotellet som ingen skal røre Anonymkode: 6ed6d...5c1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie08 Skrevet 25. april 2019 #227 Del Skrevet 25. april 2019 Tror dere Sofie kommer inn igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 25. april 2019 #228 Del Skrevet 25. april 2019 3 minutter siden, julie08 skrev: Tror dere Sofie kommer inn igjen? Garantert 😅 Paradise hotel er jo kjent for å sende inn gamle deltakere hele tiden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #229 Del Skrevet 25. april 2019 Jamilla sa i dagens episode at hun ikke har noe imot Henrik, men så ser jeg mystorien til Henrik idag og der deler han skjermbilde av Jamilla som ber han om å ikke nevne henne på kontoen sin (selvfølgelig skal Sofie dele det også) Virker som de har kranglet eller at Henrik har kjippa ut Jamilla Anonymkode: 6ed6d...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #230 Del Skrevet 25. april 2019 Thea K gråter for å ha mistet sin beste venninne, mens vi har sett Sofie jobbe hardt for å få ut Thea K idag 🙄 Anonymkode: b2c91...642 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 25. april 2019 #231 Del Skrevet 25. april 2019 Helt utrolig at Mario og Sofie kan være så barnslige! "Jeg ga klem til de jeg har blitt glad i," Sofie klarer virkelig ikke se forbi spillet og sinnet når hun blir sent ut. Hun og Mario eier jo ikke selvinnsikt, de spiller minst like skittent som Thea og Adrian. Forskjellen på henne og Thea er at Thea ville gått ut med hodet hevet og gitt alle en klem. Well played Thea og Adrian 👏 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 25. april 2019 #232 Del Skrevet 25. april 2019 Forørvrig syns jeg også Sofie snakka skikkelig ufint om Jamilla når hun sto oppe med Triana, skjønner ikke at Triana godtok det? Sofie kommer ikke godt ut av det ihvertfall. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #233 Del Skrevet 25. april 2019 Herregud sofie og mario er så dobbeltmoralske! Anonymkode: be346...4ad 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #234 Del Skrevet 25. april 2019 Hvorfor skal Mario komme med trusler hele tiden og hvorfor tillater produksjonen det?! Anonymkode: 20c4f...0da 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #235 Del Skrevet 25. april 2019 44 minutter siden, tuppa skrev: Forørvrig syns jeg også Sofie snakka skikkelig ufint om Jamilla når hun sto oppe med Triana, skjønner ikke at Triana godtok det? Sofie kommer ikke godt ut av det ihvertfall. Det er jo sant hvert ord hun sier. Til og med nyeste deltakeren Kine sier det i previewen til neste uke... Anonymkode: a329f...59c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #236 Del Skrevet 25. april 2019 I dag koste jeg meg med parseremoni. Selv om det ble ekkel stemning etter valget var tatt, Anonymkode: da770...49e 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsnartsommer Skrevet 25. april 2019 #237 Del Skrevet 25. april 2019 Deilig at Sofie er ute. Hele hun fremstår som et forferdelig menneske, bortskjemt og uoppdraget! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #238 Del Skrevet 25. april 2019 Nå håper jeg Jamilla ryker neste😍 så han mann fått ut barna fra hotellet. Så kan de litt mer voksene spille videre Anonymkode: 86426...4e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #239 Del Skrevet 25. april 2019 er bare Mario noe av det barnsligste som er der inne? Anonymkode: 3ea9b...188 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #240 Del Skrevet 25. april 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå håper jeg Jamilla ryker neste😍 så han mann fått ut barna fra hotellet. Så kan de litt mer voksene spille videre Anonymkode: 86426...4e0 Hæ? Anonymkode: 20c4f...0da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå