AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #1 Skrevet 11. mars 2019 Hei, jeg har en hannhund som aldri har vært intr i harde leker, alt han vil ha er en bamse som han kan slenge rundt på. Men et problem med disse bamsene er at han hele tiden skal VASKE DEM! Og de blir kjempeekle og sure etter hvert, og jeg vasker dem naturligvis, også må han vaske de på nytt tydeligvis. Noen som har peiling på hvorfor? Han gjør det ofte på kvelden, så min teori er at det bare er en rar kosegreie han driver med, men av og til blir det litt mye altså. Anonymkode: 753c2...a87
Alice123 Skrevet 11. mars 2019 #2 Skrevet 11. mars 2019 Det gjør min også med sine bamser. Jeg har lest at hunder slikker på hverandre for å vise omsorg og kos. Jeg har bare tenkt at det er det den gjør med bamsene sine.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #3 Skrevet 11. mars 2019 5 minutter siden, Alice123 skrev: Det gjør min også med sine bamser. Jeg har lest at hunder slikker på hverandre for å vise omsorg og kos. Jeg har bare tenkt at det er det den gjør med bamsene sine. 😭 Det er så søtt! Får satse på at han bare liker bamsene godt, da 😊 Anonymkode: 753c2...a87
Perle Skrevet 11. mars 2019 #4 Skrevet 11. mars 2019 (endret) Han er snill! 🐻 😊🤗 ♥️ Endret 11. mars 2019 av Perle
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #5 Skrevet 11. mars 2019 Min gjør det når han er stressa. Anonymkode: 90a19...d57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå