Gå til innhold

Føler meg som et objekt


T2000

Anbefalte innlegg

Har nok en gang gått på en tindersmell.. Jeg og en fyr snakka masse i 3 uker (frem til idag), og jeg følte vi var en skikkelig god match. Forsikret meg gjentatte ganger med han om at jeg ikke bare var et knull eller en ff, og sa at jeg var ute etter noe seriøst. 

Vi møttes flere ganger hvor jeg sov over (+sex), men i går ble jeg nærmest kastet ut rett etter at vi hadde sex. Har aldri følt meg så brukt før og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. går rundt med en ekkel følelse i kroppen hele veien, er usikker på om jeg skal ta avstand fra han (redd for å få følelser), en smule redd for om jeg er gravid også..

Synes det er en såå kjip situasjon å være i, for jeg følte det gikk så bra.. føler jeg «aldri» kommer til å finne kjærligheten heller siden jeg alltid går på en smell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry, men sånn er tinder og nettdating. De fleste er ute etter ligg, er man ute etter noe seriøst så er ikke tinder veien å gå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Begawag said:

Sorry, men sånn er tinder og nettdating. De fleste er ute etter ligg, er man ute etter noe seriøst så er ikke tinder veien å gå.

Sånn var det før tinder og nettdating også gitt. Men huff, den følelsen å bli «kastet ut» etterpå er grusom. Man føler seg bare så brukt, skitten og verdiløs :( husker det alt for godt. Ikke møt han der igjen da, seriøst syns du han fortjener det? 

Anonymkode: 27288...411

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånn var det før tinder og nettdating også gitt. Men huff, den følelsen å bli «kastet ut» etterpå er grusom. Man føler seg bare så brukt, skitten og verdiløs :( husker det alt for godt. Ikke møt han der igjen da, seriøst syns du han fortjener det? 

Anonymkode: 27288...411

Var nok slik før tinder og. Men føler bare det med nettdating har blitt ennå lettere og bruke og utnytte folk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett triks kan være å velge en mindre pen mann, mindre sjangse for at han er dritt sekk. 

Anonymkode: de884...62e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ett triks kan være å velge en mindre pen mann, mindre sjangse for at han er dritt sekk. 

Anonymkode: de884...62e

Var faktisk akkuratt det jeg gjorde nå.. men så feil kan man ta

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, T2000 skrev:

en smule redd for om jeg er gravid også

Dette er vel virkelig et helt annet problem. Bruker du ikke prevensjon?

Anonymkode: d6a32...b30

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ett triks kan være å velge en mindre pen mann, mindre sjangse for at han er dritt sekk. 

Anonymkode: de884...62e

Du kødder nå right?

Du tror på dette selv? En drittsekk er ikke en drittsekk pga utseende. Det er mange måter å være en drittsekk på. Kjenner til mange stygge drittsekker jeg.

Såkalte stygge og snille menn er de største drittsekkene å være i forhold med fordi de er ikke vant til at damer tar kontakt så når de først klarer å fange ei så skal hun overvåkes og kontrolleres og får ikke han beholde henne så skal ingen andre få henne heller....De er syke i huet hele gjengen.

 

Anonymkode: 9e5f4...e4f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kastet deg ut og du er usikker på om du skal ta avstand fra ham??? Kjære vene, ha litt stolthet da jente. Han der er ikke verdt et minutt mer av din tid. Han fortjener å bli vist langfingeren. Dropp Tinder og let etter menn på mer seriøse steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, T2000 skrev:

Har nok en gang gått på en tindersmell.. Jeg og en fyr snakka masse i 3 uker (frem til idag), og jeg følte vi var en skikkelig god match. Forsikret meg gjentatte ganger med han om at jeg ikke bare var et knull eller en ff, og sa at jeg var ute etter noe seriøst. 

Vi møttes flere ganger hvor jeg sov over (+sex), men i går ble jeg nærmest kastet ut rett etter at vi hadde sex. Har aldri følt meg så brukt før og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. går rundt med en ekkel følelse i kroppen hele veien, er usikker på om jeg skal ta avstand fra han (redd for å få følelser), en smule redd for om jeg er gravid også..

Synes det er en såå kjip situasjon å være i, for jeg følte det gikk så bra.. føler jeg «aldri» kommer til å finne kjærligheten heller siden jeg alltid går på en smell.

Du har (som så utrolig mange damer at det trolig er noe folk lærer fra mødrene sine..) en gigantisk logisk brist i resonnementet ditt.

Tenk deg at du var ute og shoppa sofa. Du gikk først på Skeidar. Satte deg ned og prøvde ut og la deg ned og testa ordentlig alle du synes så ok ut. Men fant ingen som passa. 

På intet sted i resonnementet ville du tenkt "det er noe galt med meg som menneske fordi jeg ikke finner en sofa som liker meg!".

Det er DU som skal like sofaen. Bytt ut Skeidar med Tinder. Bytt ut sofaene med potensielle partnere. Det er intet galt med verken deg eller mennene - du skal ikke passe med spesielt mange av dem, og du skal vrake de fleste.

Det er verken verre eller enklere. For å finne en partner som passer DEG (du skal ikke passe dem, det er omvendt) må du prøve ut endel partnere. Og, enda viktigere, du må faktisk vite hva som er dine minstekrav til en partner. Dersom du bare går for første sofaen du ser og tenker at du ikke er verdt bedre sofa --- ikke bra.

 

Så juster holdningen. Den eneste som objektiviserer deg er nemlig den samme som objektiviserer de fleste kvinner - deg selv.

Anonymkode: 23bda...8f8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel virkelig et helt annet problem. Bruker du ikke prevensjon?

Anonymkode: d6a32...b30

Ja, jeg bruker prevensjon men tror jeg kan ha slurvet med pillene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du har (som så utrolig mange damer at det trolig er noe folk lærer fra mødrene sine..) en gigantisk logisk brist i resonnementet ditt.

Hæ?

Anonymkode: 5f882...cb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde tatt igjen og dumpet han samtidig. 

Anonymkode: 81d59...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt en graviditet test? 

Du fortjener foresren noe mye bedre enn han! Ikke gi han et sekund mer av din tid. Hev hodet og gå stolt videre. Du finner nok en til slutt. Folk gjør som regel det. Ofte skjer det når man minst forventer det har jeg hørt så mange ganger. Sånn skjedde det med meg og. 

Anonymkode: d5ab2...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har (som så utrolig mange damer at det trolig er noe folk lærer fra mødrene sine..) en gigantisk logisk brist i resonnementet ditt.

Tenk deg at du var ute og shoppa sofa. Du gikk først på Skeidar. Satte deg ned og prøvde ut og la deg ned og testa ordentlig alle du synes så ok ut. Men fant ingen som passa. 

På intet sted i resonnementet ville du tenkt "det er noe galt med meg som menneske fordi jeg ikke finner en sofa som liker meg!".

Det er DU som skal like sofaen. Bytt ut Skeidar med Tinder. Bytt ut sofaene med potensielle partnere. Det er intet galt med verken deg eller mennene - du skal ikke passe med spesielt mange av dem, og du skal vrake de fleste.

Det er verken verre eller enklere. For å finne en partner som passer DEG (du skal ikke passe dem, det er omvendt) må du prøve ut endel partnere. Og, enda viktigere, du må faktisk vite hva som er dine minstekrav til en partner. Dersom du bare går for første sofaen du ser og tenker at du ikke er verdt bedre sofa --- ikke bra.

 

Så juster holdningen. Den eneste som objektiviserer deg er nemlig den samme som objektiviserer de fleste kvinner - deg selv.

Anonymkode: 23bda...8f8

Noen ganger håper jeg at folk ikke skriver innlegg som AB rett og slett fordi de skriver genialt og flott. Jeg synes at de fortjener å få tommel opp på kommentarene sine. Dette var så godt skrevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 hours ago, AnonymBruker said:

Ett triks kan være å velge en mindre pen mann, mindre sjangse for at han er dritt sekk. 

Anonymkode: de884...62e

Av erfaring, så har jeg nesten opplevd at de mindre pene mennene er de største drittsekkene... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, T2000 skrev:

Har nok en gang gått på en tindersmell.. Jeg og en fyr snakka masse i 3 uker (frem til idag), og jeg følte vi var en skikkelig god match. Forsikret meg gjentatte ganger med han om at jeg ikke bare var et knull eller en ff, og sa at jeg var ute etter noe seriøst. 

Vi møttes flere ganger hvor jeg sov over (+sex), men i går ble jeg nærmest kastet ut rett etter at vi hadde sex. Har aldri følt meg så brukt før og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. går rundt med en ekkel følelse i kroppen hele veien, er usikker på om jeg skal ta avstand fra han (redd for å få følelser), en smule redd for om jeg er gravid også..

Synes det er en såå kjip situasjon å være i, for jeg følte det gikk så bra.. føler jeg «aldri» kommer til å finne kjærligheten heller siden jeg alltid går på en smell.

Kanskje greit å ikke ha sex så tidlig om du er redd for å kun bli sett på som et knull/ff ?

Håpe du ikke ble gravid da 😮 Husk å teste deg for sykdommer etter 14 dager og  3 måneder. Ukjente tinder folk er det ikke særlig smart å ha ubeskyttet sex med.

Anonymkode: da7bd...1c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, T2000 skrev:

Har nok en gang gått på en tindersmell.. Jeg og en fyr snakka masse i 3 uker (frem til idag), og jeg følte vi var en skikkelig god match. Forsikret meg gjentatte ganger med han om at jeg ikke bare var et knull eller en ff, og sa at jeg var ute etter noe seriøst. 

Vi møttes flere ganger hvor jeg sov over (+sex), men i går ble jeg nærmest kastet ut rett etter at vi hadde sex. Har aldri følt meg så brukt før og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. går rundt med en ekkel følelse i kroppen hele veien, er usikker på om jeg skal ta avstand fra han (redd for å få følelser), en smule redd for om jeg er gravid også..

Synes det er en såå kjip situasjon å være i, for jeg følte det gikk så bra.. føler jeg «aldri» kommer til å finne kjærligheten heller siden jeg alltid går på en smell.

Kanskje greit å endre atferdsmønster?

Du kan ikke spørre (å tro på svaret) folk 8 minutter før sex om de kun er ute etter sex/mer. Blir litt som å  spørre ukjente folk om de vet at de ikke har noen kjønnssykdommer 1 min før man skal ligge sammen :klaske:.

Hvis du har et problem med slike opplevelser som du beskriver, så må det vel være bedre å bli kjent med daten før sex overhodet er aktuelt? Hvis karen liker deg og reelt sett er ute etter noe mer, så vil ikke sex på første eller andre date være hans første prioritet. Å se etter et samsvar mellom ord og handling er nok nøkkelen til å gjennomskue en del folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lirk han hjem til deg en siste gang....når han er naken kaster du klærne hans ut av vinduet og hiver fyren på dør 👍🏻

Anonymkode: f88a4...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...