Gå til innhold

Var det utilgivelig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Daten en fyr tidligere i år. Etter noen dager etter at han ikke dukket opp på en planlagt date (date nr 3), og kontakten begynte å dabbe av. Bestemte jeg meg i frustrasjon og sinne og slette han fra Snap. Nå 2 uker etter slettingen får jeg melding av han der han lurer på hvorfor jeg har slettet han. Da jeg forklarer han at det er fordi jeg ble lei meg siden kontakten dabbet av og rykter om at han rotet med eksen, får jeg ingen respons fra han. Ser jo at han er "innlogget" og at han da bevist velger å ikke se meldingene mine. 
Jeg overreagerte kanskje med å slette han fra Snap? Eller gjør han det bare til en veldig stor ting?

Anonymkode: e9acf...596

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ`? Han dukker ikke opp på date nummer 3 og lurer på hvorfor han blir slettet? :P 

Anonymkode: 3022b...c65

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hæ`? Han dukker ikke opp på date nummer 3 og lurer på hvorfor han blir slettet? :P 

HAHA takk ❤️. Fikk vel egentlig ingen unnskyldning heller, spurte seint på kvelden hvor han ble av. Fikk etterhvert svar om at han hadde sovet vekk hele dagen og at alle planene gikk i vasken. Kan ikke huske at jeg overreagerte med ignorere han. 

-Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HAHA takk ❤️. Fikk vel egentlig ingen unnskyldning heller, spurte seint på kvelden hvor han ble av. Fikk etterhvert svar om at han hadde sovet vekk hele dagen og at alle planene gikk i vasken. Kan ikke huske at jeg overreagerte med ignorere han. 

-Ts

FOR et noldus svar. «Jeg har sovet bort dagen og alle planene gikk i vasken» gjelder kun om vedkommende har hatt feberfantasier og måtte innlegges på sykehus.

Utover det klarer man å sende en melding om at man er for syk til å treffes og i samme melding be om man kan treffes en annen dag.

Han gjorde ingen av delene, og skjønner jo ikke grunnleggende høflighet.

• Liker 6
Skrevet

Som en mann mener jeg du gjorde helt rett.

For en kuk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en fyr som ikke møtte opp på en avtale vi hadde. Han sendte en (svada) beklagelse dagen etter, så jeg lot det gå og fortsatte å møte han. Det skulle jeg ikke gjort - ting ble ikke bedre for å si det sånn!

Anonymkode: b2f1b...5f0

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Glem ham, han er bare en stor drittsekk, vær glad du er kvitt ham.

Skrevet

Nei, du har ikke overreagert. At han spurte hvorfor du slettet betyr at han har et snev av interesse og såret stolthet, men det betyr ikke at du skal bry deg mer om han nå. Han når ikke opp til din standard. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Han dukker ikke opp til en date og lurer på hvorfor du ikke er interessert? Hjelpes for en fyr

Anonymkode: db4c8...b1e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...