Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva slags dresser (uteom vinterdress) trenger er barn i barnehagen? Synes det er så mye forskjellig å velge mellom. Regntøy med og uten for. Softshell. Vårdress. Vinterregntøy  Hva trenger er barn egentlig?

Anonymkode: 3a48e...e2d

AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Kattnakken. God kvalitet, lettforet (vår/høst-varianten) og flott design. Reflex er også bra, men ikke like slitesterk. Vi brukte NameIT softshelldress som vårdress de første årene. Hadde en tynn skallbukse og skallbukse som ekstrasett. 

Anonymkode: 1d02f...aa5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er min bare 3, men jeg må si jeg ikke har merket noe forskjell på kvalitet på regntøy. Jeg foretrekker uforet to-delt regntøy. 

Softshell dress er genialt. Fornøyd med name it

Anonymkode: aece6...94e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

«... skallbukse og vårjakke» skulle det stå 

Anonymkode: 1d02f...aa5

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med kattnakken :) har hatt vinterdressen deres i vinter og den er helt super her på Vestlandet hvor vi har så mye slaps og vått vær. Til våren blir det todelt regnsett fra dem og vårdress fra wheat. Har også en overtrekksbukse fra pomp delux som vi bruker mye ute på tur i skogen når det fremdeles er for vått for å bare gå i joggebukse men at det blir klamt med regnbukse. 

Anonymkode: fb0ea...7ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri merket så mye forskjell på regntøy. Har aldri hatt med for, hører andre sier det er vanskelig å få helt tørt til neste dag.

Ellers har vi brukt vanntett og vindtett overtrekksbukse og jakke, samt en tynn vårjakke til småkjørlige sommerdager.

Utover det e det bare vinterdress.

Goretex sko, joggesko, sandaler, cherrox og vintersko kommer i tillegg, samt regnvotter, vintervotter og strikkavotter. Caps/sommerhatt, vinterlue, hals, vårlue, pannebånd også.

Anonymkode: 30c97...3af

AnonymBruker
Skrevet

Stormberg har vel både bestitest vinterdress og regntøy. Ellers kjøper jeg heller det meste på salg, uavhengig av h a slags merke regntøyet er. 

Anonymkode: 98069...824

AnonymBruker
Skrevet

Reima vinterdress (Stavanger tror jeg modellen heter) har jeg vært meget fornøyd med, samt Reflex softshelldress. Også veldig fornøyd med todelt regnsett fra Stormberg (best i test) og foret regndress fra Ellos til vinteren. 

Kjøpte Reflex Vinterdress, men den ble rett og slett for kald når temperaturen nærmet seg frysepunktet for jenta vår. 

Anonymkode: 13692...34b

AnonymBruker
Skrevet

Didrikssons vinterdress og Stormberg regntøy (vestland, mener jeg det heter). I tillegg har vi en vårbukse vi kombinerer med ulike jakker utifra været. Fóret regntøy er ikke noe vits her, da bruker vi heller fleecetøy under på de dagene det skulle være nødvendig.

Anonymkode: 56d09...ba3

AnonymBruker
Skrevet

Fornøyd med Kattnakken her også.

Har en på 2,5 år som har gått i BHG siden 1 år, og det her er det vi har brukt hittill og hatt liggende der som de ansatte har vært fornøyd med;

- Softshelldress (Fra NameIt) til vår og høst

- Todelt regnsett uten fór (Brukt godt med ulltøy under de kaldere dagene)

- Vinterdress 

- Ekstra regnbukse til våte dager på vår og høst

Kommer jo an på hvor i landet du bor da av hva du har behov for.

Anonymkode: e22d2...01b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har et regnsett fra reflex, og et fra stormberg. Veldig fornøyd med begge to👌. Todelt og uten fôr er det vi foretrekker, bor i Bergen. Er veldig varierende temperaturer, og regntøyet brukes året rundt, derfor syns vi det er greit å velge underbekledning selv. De fleste med fôr er av fleece, og det blir bare klamt og kjipt for barnet. 

Anonymkode: 18002...686

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...