Gå til innhold

Sex med kondom

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Rotemor skrev:

Jeg trenger ikke råd om kondompåtredning, ellers takk. 

Hehe nei... 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker definitivt forskjell på når mannen har på kondom og ikke, hatet når jeg var singel og måtte bruke kondom ved ons. Venninner av meg mener det samme, det er bare noe annet når man kan  suge, kose og ha sex flere ganger uten å måtte tenke på det irriterende kondomet. 

Selvfølgelig burde du bruke kondom hvis du er singel og har sex med forskjellige, men synes du burde prøve å ha sex med en du vet er sykdomsfri og du er sikker på, så du kan kjenne hvordan det er uten kondom. Men da må du beskytte deg selv med egen prevensjon såklart. 

Anonymkode: ad359...b66

Skrevet
På 10.3.2019 den 21.08, AnonymBruker skrev:

Jeg, kvinne 27, har bare hatt sex med kondom. Føler på en måte at jeg ikke har hatt "ordentlig" sex, stemmer det? Er det stor forskjell for jenta om man har sex med eller uten kondom? Jeg går ikke på noen prevensjon, men burde kanskje gjøre det..?

Anonymkode: bf24a...b4b

Skjønner godt følelsen av å ikke ha ordentlig sex med kondom, jeg personlig bruker veldig sjelden kondom. Kan kun svare for meg selv på følelsen, jeg kjenner utrolig stor forskjell på å ha sex med og uten kondom, kan ikke sammenlignes, er som natt og dag 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...