AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #21 Skrevet 11. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er et bevis på hvor dumme menn er, og at dere tror sex mellom to jenter ikke er seriøst. Mulig det kommer som et sjokk på deg, men det er ofte seriøst når to damer har sex med hverandre. Anonymkode: 35324...037 Er dame.. Anonymkode: d87fa...c8f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #22 Skrevet 11. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dame.. Anonymkode: d87fa...c8f So? Det du skrev er uansett en jævlig dum måte å tenke på. Anonymkode: 35324...037
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #23 Skrevet 11. mars 2019 Jeg ser på dette som utroskap på lik linje som om du hadde kysset en mann. Hadde min kone gjort dette, hadde det vært mye å jobbe seg gjennom med tanke på tillit og forholdet generelt. Anonymkode: 6ac53...f32 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #24 Skrevet 11. mars 2019 Min mann har blitt sugd av en annen man og sugde han tilbake, det skjedde visstnok flere ganger. Jeg så det absolutt som utroskap, han gjorde ikke det. Han forsto ikke at jeg ble sint og hadde problemer med å stole på han igjen. Anonymkode: f0306...016 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #25 Skrevet 11. mars 2019 Dette er ikke utroskap, jeg nøt alltid når dama rota eller holdt litt på med en annen veninne på fest. Det er bare show og egentlig digg å se på for alle (også noe de andre mennene/kjærestene bekreftet). Herregud, slipp dere litt løs! Hadde vært noe helt annet om det var en tilfeldig mann. Så lenge man er hetro i hverdagen er det ikke noe galt i å ha det moro på fest! Anonymkode: 92421...147 1
Rotemor Skrevet 11. mars 2019 #26 Skrevet 11. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke utroskap, jeg nøt alltid når dama rota eller holdt litt på med en annen veninne på fest. Det er bare show og egentlig digg å se på for alle (også noe de andre mennene/kjærestene bekreftet). Herregud, slipp dere litt løs! Hadde vært noe helt annet om det var en tilfeldig mann. Så lenge man er hetro i hverdagen er det ikke noe galt i å ha det moro på fest! Anonymkode: 92421...147 4
Snaskesnusken Skrevet 11. mars 2019 #27 Skrevet 11. mars 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke utroskap, jeg nøt alltid når dama rota eller holdt litt på med en annen veninne på fest. Det er bare show og egentlig digg å se på for alle (også noe de andre mennene/kjærestene bekreftet). Herregud, slipp dere litt løs! Hadde vært noe helt annet om det var en tilfeldig mann. Så lenge man er hetro i hverdagen er det ikke noe galt i å ha det moro på fest! Anonymkode: 92421...147 Du er ikke klar over at du ikke er talsperson for andre menn ser jeg.. 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 11. mars 2019 #28 Skrevet 11. mars 2019 Jeg personlig hadde ikke brydd meg om ho gjorde litt med ei venninne, men med en mann hadde det nok fort blitt kroken på døren. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #29 Skrevet 11. mars 2019 19 timer siden, WonderWomaan skrev: Er jo samme kjønn så ikke sikkert han vil reagere så mye . Hadde det vært en mann hadde saken vært noe annet. Er det noe vits fortelle..? men da kunne hun gjort det med noen andre igjen, altså en mann. en gang utro, alltid utro uansett kjønn Anonymkode: 26ff4...feb
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #30 Skrevet 11. mars 2019 30 minutter siden, Snaskesnusken said: Du er ikke klar over at du ikke er talsperson for andre menn ser jeg.. Hm? De fleste menn ser på dette som uskyldig moro! Det er i alle fall sånn her, så jeg må vel kun kommentere ut i fra mine erfaringer som begynner å bli en god del år Anonymkode: 92421...147 1
Rotemor Skrevet 11. mars 2019 #31 Skrevet 11. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm? De fleste menn ser på dette som uskyldig moro! Det er i alle fall sånn her, så jeg må vel kun kommentere ut i fra mine erfaringer som begynner å bli en god del år Anonymkode: 92421...147 Gjør de fleste det??? Jeg er 46 og har motsatt erfaring. Så derfor kan jeg si: »De færreste menn aksepterer dette. Faktabasert info!!!» 2
WonderWomaan Skrevet 11. mars 2019 #32 Skrevet 11. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: men da kunne hun gjort det med noen andre igjen, altså en mann. en gang utro, alltid utro uansett kjønn Anonymkode: 26ff4...feb Wow...en gang utro, alltid utro? Du tar feil. Er mange som kan være utro en gang og kun en gang, eller utro mot en person, men ikke mer etter de finner en annen. Finnes også de menn som ser kyssing mellom to jenter som greit og ikke utroskap så lenge det ikke går over til mer, mens andre igjen vil reagere. Jeg ville faktisk reagert negativt om typen min kyssa ei jente, men hadde ikke tenkt all verdens om det var en mann. Ville tatt det med et smil og bare spurt hvorfor.
Gjest Alterego666 Skrevet 12. mars 2019 #33 Skrevet 12. mars 2019 Jeg ville tilgitt min kjæreste, jeg tror ikke engang det ville vært veldig vanskelig. Nå kjenner jeg ikke TS’ sin partner, så hvorvidt hun vil/bør fortelle må bli hennes vurdering.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #34 Skrevet 12. mars 2019 På 10.03.2019 den 20.45, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har vært utro med kjæresten min med en annen kvinne på fest. Det ble ganske intimt, men jeg avbrøt det. Dette er definitivt et engangstilfelle da dette ikke var noe for meg. Jeg var veldig full, og angrer veldig. Forholdet mellom meg og kjæresten er veldig bra, og jeg skjønner ikke selv hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Vi elsker hverandre og jeg vil ikke miste han. Så mine følgende spørsmål er: • skal jeg si det til han? Pg hvordan går jeg fram da? • Hvis du som mann eller kvinne har opplevd samme situasjon, hva gjorde du? Hvordan endte det? På forhånd, takk for svar. Anonymkode: f4ca2...528 OM du virkelig VIL fortelle for å få ro i sjelen så bare gjør det. Var selv ute for noe lignende.....delte rom med en kollega på seminar , noen glass vin om kvelden og dobbeltseng er ikke noen god kombinasjon viste det seg.DEt som begynte uskyldig med en nattaklem utviklet seg til kyssing og tafsing og tilslutt slikking. Følte at jeg hadde vært utro og fortalte det til typen.Først ble han rasende og trodde det var en mann men da det gikk opp for ham at det var en kvinne kom latteren og han ba meg fortelle hele historien. Komentaren hans var at skulle jeg absolutt være utro så var det ikke noe problem for ham om d var en kvinne 🙂 Anonymkode: 191c7...ef2 2
Master1 Skrevet 12. mars 2019 #35 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: OM du virkelig VIL fortelle for å få ro i sjelen så bare gjør det. Var selv ute for noe lignende.....delte rom med en kollega på seminar , noen glass vin om kvelden og dobbeltseng er ikke noen god kombinasjon viste det seg.DEt som begynte uskyldig med en nattaklem utviklet seg til kyssing og tafsing og tilslutt slikking. Følte at jeg hadde vært utro og fortalte det til typen.Først ble han rasende og trodde det var en mann men da det gikk opp for ham at det var en kvinne kom latteren og han ba meg fortelle hele historien. Komentaren hans var at skulle jeg absolutt være utro så var det ikke noe problem for ham om d var en kvinne 🙂 Anonymkode: 191c7...ef2 Enig Ex var bi og lekte endel med jenter og det var jo greit 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #36 Skrevet 12. mars 2019 10 timer siden, Rotemor skrev: Gjør de fleste det??? Jeg er 46 og har motsatt erfaring. Så derfor kan jeg si: »De færreste menn aksepterer dette. Faktabasert info!!!» link meg til den faktabaserte infoen.... Anonymkode: 191c7...ef2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #37 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Master1 skrev: Enig Ex var bi og lekte endel med jenter og det var jo greit Ingen av oss verken var eller er bi , var bare en engangsgreie for å ha prøvd det liksom 🙂 Anonymkode: 191c7...ef2
Master1 Skrevet 12. mars 2019 #38 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen av oss verken var eller er bi , var bare en engangsgreie for å ha prøvd det liksom 🙂 Anonymkode: 191c7...ef2 men likte du det
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #39 Skrevet 12. mars 2019 En kompis av meg var nygift da han kom uventet hjem og fant kona si i seng med en annen kvinne. Det førte direkte til at de i dag er skilt, på hans initiativ. Anonymkode: 7aa69...d87 2
Sokkar Skrevet 12. mars 2019 #40 Skrevet 12. mars 2019 20 timer siden, NotYou skrev: Vi kan ikke vite hvilket synspunkt din kjæreste har på dette. Min mann likestiller utroskap med menn og kvinner. I hans øyne er et kyss med en kvinne akkurat like vondt som om jeg skulle ha kysset en mann. Samme seier min mann 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå