AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Hei! Jeg har vært utro med kjæresten min med en annen kvinne på fest. Det ble ganske intimt, men jeg avbrøt det. Dette er definitivt et engangstilfelle da dette ikke var noe for meg. Jeg var veldig full, og angrer veldig. Forholdet mellom meg og kjæresten er veldig bra, og jeg skjønner ikke selv hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Vi elsker hverandre og jeg vil ikke miste han. Så mine følgende spørsmål er: • skal jeg si det til han? Pg hvordan går jeg fram da? • Hvis du som mann eller kvinne har opplevd samme situasjon, hva gjorde du? Hvordan endte det? På forhånd, takk for svar. Anonymkode: f4ca2...528
Mann29hordaland Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Eg tror eg hadde godtatt det vist min samboer hadde gjort det😊 men da skulle hun møtte fortalt i detaljer hva de gjorde 😊 vi har vert sammen i 8 år og sagt til henne mangen ganger at det er greit vist hun gjør det 😊 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #3 Skrevet 11. mars 2019 Om du forteller det er der stor sjanse for at det blir mye problemer mellom dere... Anonymkode: 339ba...0e0 4
WonderWomaan Skrevet 11. mars 2019 #4 Skrevet 11. mars 2019 Er jo samme kjønn så ikke sikkert han vil reagere så mye . Hadde det vært en mann hadde saken vært noe annet. Er det noe vits fortelle..? 2
Rotemor Skrevet 11. mars 2019 #5 Skrevet 11. mars 2019 Hold det for deg selv. Enkelte ting kan forbli private. 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #6 Skrevet 11. mars 2019 Jeg klinte med en venninne en gang når jeg hadde samboer... jeg har faktisk ikke tenkt over at det ikke skulle vært greit før nå og dette er 3 år siden 🤔 fortalte det aldri fordi jeg glemte det helt. Var en mann som tok tak i meg og prøve å kline med meg en gang på byen også og han fikk til å kysse meg da alt gikk så fort og jeg var dritings.. da fikk jeg så vanvittig dårlig samvittighet at jeg satt meg ned å gråt og dagen etter hadde jeg skikkelig hjertebank og fortalte han det. Han reagerte selvfølgelig negativt på det med denne mannen og ble kjempe lei seg, men gikk bra til slutt. Hvis jeg hadde fortalt det om venninnen min så tror jeg muligens han hadde sagt noe som: æsj, grisekjærringer, ikke fortell meg sånt!!!! Blablabla! vil ikke høre! Vet ikke hvorfor det er noe forskjell på det, men tror det er en forskjell på det for de aller fleste. Det som er rart er at det føltes jo like care for meg å kysse denne fremmede mannen jeg ikke husker hvordan så ut en gang som det å kline med venninna mi... så er jo egentlig akkurat det samme, men alikevel ikke. Anonymkode: 678c6...419
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #7 Skrevet 11. mars 2019 Hadde fått frysninger langt opp etter øra om jeg hørte at typen min hadde kysset med en annen mann ved uhell på fylla. (synes det hadde vært så rart/ekkelt om han som er hetero gjorde noe sånt😂). Men hadde garantert tilgitt det. Men vet ikke hvordan typen min hadde reagert om jeg som jente endte opp med å kline med en venninne. Jeg føler at det er såpass mye mer «uskyldig» og godtatt. Sikkert fordi gutter tenner mer på girl-on-girl action. Og de tar det ikke like seriøst kanskje? Må faktisk høre med kjæresten min hva han tenker om det🤔 Om du forteller typen din om det burde du gjøre det på en måte som viser at du er flau over det. Ikke kall det «utroskap». Det kan tross alt hende at han ikke tar det såå seriøst siden han vet at du er hetero. Anonymkode: 01c3e...cc9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #8 Skrevet 11. mars 2019 Jeg hadde heller ikke tatt det så seriøst om dama mi kom og fortalte det, men hvis du begynner å kalle det utroskap kan det jo hende at han begynner å lure litt. Anonymkode: 9a32c...21b 2
Master1 Skrevet 11. mars 2019 #9 Skrevet 11. mars 2019 Xen var bi og lot meg villig være med med sine venninner. begge nøt det like mye. 1
cmd Skrevet 11. mars 2019 #10 Skrevet 11. mars 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: • skal jeg si det til han? Pg hvordan går jeg fram da? Si ifra til typen din at du faktisk ble tent av ei annen jente og dere klinte. Kanskje han liker det og vil prøve å utvide sexlivet
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #11 Skrevet 11. mars 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har vært utro med kjæresten min med en annen kvinne på fest. Det ble ganske intimt, men jeg avbrøt det. Dette er definitivt et engangstilfelle da dette ikke var noe for meg. Jeg var veldig full, og angrer veldig. Forholdet mellom meg og kjæresten er veldig bra, og jeg skjønner ikke selv hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde. Vi elsker hverandre og jeg vil ikke miste han. Så mine følgende spørsmål er: • skal jeg si det til han? Pg hvordan går jeg fram da? • Hvis du som mann eller kvinne har opplevd samme situasjon, hva gjorde du? Hvordan endte det? På forhånd, takk for svar. Anonymkode: f4ca2...528 Sex med annen jente er ikke utroskap har vi blitt enige om her. Det telles liksom ikke. Anonymkode: d87fa...c8f 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #12 Skrevet 11. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde fått frysninger langt opp etter øra om jeg hørte at typen min hadde kysset med en annen mann ved uhell på fylla. (synes det hadde vært så rart/ekkelt om han som er hetero gjorde noe sånt😂). Men hadde garantert tilgitt det. Men vet ikke hvordan typen min hadde reagert om jeg som jente endte opp med å kline med en venninne. Jeg føler at det er såpass mye mer «uskyldig» og godtatt. Sikkert fordi gutter tenner mer på girl-on-girl action. Og de tar det ikke like seriøst kanskje? Må faktisk høre med kjæresten min hva han tenker om det🤔 Om du forteller typen din om det burde du gjøre det på en måte som viser at du er flau over det. Ikke kall det «utroskap». Det kan tross alt hende at han ikke tar det såå seriøst siden han vet at du er hetero. Anonymkode: 01c3e...cc9 Det er noe helt annet om mannen kliner med en annen mann. Det er no go. Dealbreaker. Jentesex er helt greit. Skrik ut om forskjellsbehandling men disse tingene er slett ikke det samme. Anonymkode: d87fa...c8f
Rotemor Skrevet 11. mars 2019 #13 Skrevet 11. mars 2019 Hva om din kjæreste blir usikker og skeptisk til din vurderingsevne i fylla og dermed lettere sjalu for fremtiden? Hva ønsker du å opp å med å fortelle det? 2
Gjest NotYou Skrevet 11. mars 2019 #14 Skrevet 11. mars 2019 Vi kan ikke vite hvilket synspunkt din kjæreste har på dette. Min mann likestiller utroskap med menn og kvinner. I hans øyne er et kyss med en kvinne akkurat like vondt som om jeg skulle ha kysset en mann.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #15 Skrevet 11. mars 2019 Har hatt et par ekser som reagerte veldig negativt på at jeg hadde kysset/rotet med ei jente i fylla. Han siste eksen min ønsket på et tidspunkt å avslutte forholdet vårt pga dette, han likestilte det med å kysse en annen mann.. Så tenkt litt over hvordan du tror han kommer til å reagere på dette før du risikerer å ødelegge noe bra. Anonymkode: e59d4...c86 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #16 Skrevet 11. mars 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex med annen jente er ikke utroskap har vi blitt enige om her. Det telles liksom ikke. Anonymkode: d87fa...c8f Dette er et bevis på hvor dumme menn er, og at dere tror sex mellom to jenter ikke er seriøst. Mulig det kommer som et sjokk på deg, men det er ofte seriøst når to damer har sex med hverandre. Anonymkode: 35324...037 6
-lykke- Skrevet 11. mars 2019 #17 Skrevet 11. mars 2019 34 minutter siden, NotYou skrev: Vi kan ikke vite hvilket synspunkt din kjæreste har på dette. Min mann likestiller utroskap med menn og kvinner. I hans øyne er et kyss med en kvinne akkurat like vondt som om jeg skulle ha kysset en mann. Det samme sier min mann. 1
Rotemor Skrevet 11. mars 2019 #18 Skrevet 11. mars 2019 43 minutter siden, NotYou skrev: Vi kan ikke vite hvilket synspunkt din kjæreste har på dette. Min mann likestiller utroskap med menn og kvinner. I hans øyne er et kyss med en kvinne akkurat like vondt som om jeg skulle ha kysset en mann. Jeg tror dette er mest vanlig. Det er en del av dagens sexfiksering at det gjøres trendy å være «litt bi på fest». Følelseslivet til folk har ikke endret seg..
Rotemor Skrevet 11. mars 2019 #19 Skrevet 11. mars 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er et bevis på hvor dumme menn er, og at dere tror sex mellom to jenter ikke er seriøst. Mulig det kommer som et sjokk på deg, men det er ofte seriøst når to damer har sex med hverandre. Anonymkode: 35324...037 Dette synes jeg er viktig poeng. Hvorfor undergrave viktigheten av to jenters intime forhold? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #20 Skrevet 11. mars 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er et bevis på hvor dumme menn er, og at dere tror sex mellom to jenter ikke er seriøst. Mulig det kommer som et sjokk på deg, men det er ofte seriøst når to damer har sex med hverandre. Anonymkode: 35324...037 Én manns uttalelse på kvinneguiden er ikke og vil aldri være "et bevis på hvor dumme menn er". Anonymkode: 9a32c...21b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå