AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #41 Del Skrevet 12. mars 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: En sau breker, har brekt, skal til å breke. En fot er brukket. Anonymkode: b7ce0...59a Jada. Det var sikkert veldig viktig å pirke på. Beklager at jeg glemte meg av og blandet inn et ord på dialekt. Anonymkode: 2400d...87f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #42 Del Skrevet 12. mars 2019 On 3/11/2019 at 8:05 AM, AnonymBruker said: Tusen takk for ditt svar! 🙏💗 Jeg vet jeg ikke er alene om dette. Synes jeg nærmest blir angrepet i denne tråden. Du er den første på to sider som ikke kritiserer eller angriper 🙇♀️ Anonymkode: 12a12...595 Sånn er KG dessverre, ønsker man innspill om noe alternativt så får man gjerne flere sider med latterliggjøring og hets. Anonymkode: 3a969...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #43 Del Skrevet 12. mars 2019 3 timer siden, Dævendøtte skrev: Selv slapp jeg rotfylling i en jeksel da jeg ble kvitt fotsoppen min Anonymkode: b7ce0...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #44 Del Skrevet 7. mars 2022 * Anonymkode: 2de04...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #45 Del Skrevet 7. mars 2022 Slike tannleger burde miste lisensen. Holistisk ditt og holistisk datt er kvakksalveri. Anonymkode: b7ce0...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #46 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 11.3.2019 den 8.07): Kan ikke dere som ikke vet hva jeg spør om slutte å blande dere/ være spydige/ nedlatende / kritisere ? Anonymkode: 12a12...595 Du kan ikke diktere hva folk skal svare i denne tråden. Anonymkode: b7ce0...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #47 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 10.3.2019 den 22.39): Så du tror ikke tenner har sammenheng med resten av kroppen ? Ikke rart du måtte Google litt nei! Anonymkode: 12a12...595 Ikke meg du spurte, men svaret er nei. Du kan ikke fikse f eks en brukket tann eller hull i en tann, heller ikke mistede tenner ved å fikse på andre ting på kroppen. Healing og holistisk tannlege er akkurat det samme. Kvakksalveri. Anonymkode: b7ce0...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #48 Del Skrevet 7. mars 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke meg du spurte, men svaret er nei. Du kan ikke fikse f eks en brukket tann eller hull i en tann, heller ikke mistede tenner ved å fikse på andre ting på kroppen. Healing og holistisk tannlege er akkurat det samme. Kvakksalveri. Anonymkode: b7ce0...59a Hva? Jeg fikk en nål under foten som kurerte hullet i tanna. Det ble rett og slett bare borte! Anonymkode: 6e93d...918 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #49 Del Skrevet 7. mars 2022 On 3/10/2019 at 10:38 PM, AnonymBruker said: Så rart dette er anerkjent i feks Tyskland da. Jeg ser setter noen som praktiserer uten fluor og som faktisk helbreder årsaken og ikke bare fjerner symptomet kirurgisk ...! anyone out there ??? Anonymkode: 12a12...595 Og her er årsaken til at du får kritikk. Når du skriver at man skal "helbrede årsaken" og ikke "bare fjerne symptomet kirurgisk" viser du at du ikke forstår noe av hverken tann- eller medisinsk behandling. Dersom et kirurgisk inngrep er nødvendig, er det nettopp for å fjerne årsaken til lidelsen. Da har man gjerne allerede fjernet flere symptomer. F. eks. ved en behandlingskrevende tannrotsbetennelse, må man først behandle betennelse med antibiotika. Før man har kontroll over infeksjonen, kan man ikke gjøre noe. Men ofte er pasienten da symptomfri. Imidlertid vil betennelsen komme tilbake hvis man ikke fjerner årsaken til gjentagende infeksjoner. Det gjør man ved rotfylling eller kirurgisk fjerning. Mener du at kirurgisk fjerning av en kreftsvulst også bare en "kirurgisk symptomfjerning?" Hva mener du i så fall er årsaken til sykdomsbildet, dersom å fjerne en svulst som ikke har spredd seg, ikke gjør noe med årsaken til sykdommen? Det er sprikende rapporter om bruken av fluor, men du må være medisiner, og helst tannlege for å klare å forstå hva kritikken går ut på. Om du sammenligner tannhelsen før og etter fluorprogrammet, vil du se at det er som dag og natt. Fluortabletter har nok begrenset nytte om man ikke har omfattende kariessykdom, men ellers er fluor en svært viktig del av tannhelsen. Jeg tror din motivasjon for å ønske en holistisk tannlege lider under forestillinger som ikke er forenlige med virkeligheten. Anonymkode: 845ca...63e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #50 Del Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva? Jeg fikk en nål under foten som kurerte hullet i tanna. Det ble rett og slett bare borte! Anonymkode: 6e93d...918 Da var det nok en vandrende nål, som på en eller annen alternativ årsak fulgte blodstrømmen oppover kroppen din og havnet i tannen der den på mystisk vis smeltet og fylte hullet. Anonymkode: b7ce0...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå