Gå til innhold

For mye sex i starten??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter litt om og men er daten og jeg i o store datingfasen.

Etter å ha ryddet bordet litt og luftet tanker og forventninger har vi skjønt at vi snakket forbi hverandre og liker hverandres veldig godt. Det startet med litt misforståelser.

Vi er begge veldig seksuelle mennesker, men. Han er mann, og hans kjærlighetsspråk er sex. Jeg opplever at det kanskje blir litt mye av det, og vi snakket om det i stad - han var overrasket over at jeg syntes det var mye, han syntes det var helt ok. Gjerne 3-5 ganger i døgnet når vi ses.

Jeg opplever absolutt at han liker meg, og syns jeg er en flott og bra dame sånn sett. Men jeg tror jeg også trenger en type bekreftelse som ikke inneholder sex. Dette synes han er litt vanskelig å forstå, og ønsker at jeg skal vite at han virkelig liker meg utenfor sengen.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, for jeg liker han godt. Samtidig som jeg IKKE ORKER ALL DENNE SEXEN! Han har høy drift og mye lyst, og selv om vi kommuniserer godt er det noe vi ikke klarer å møtes på. Hvor mye sex, hvor viktig er det, hva betyr det.

Jeg er litt rådvill, for jeg liker han. Og vi gjør andre ting enn å ha sex, og vi har det heldig hyggelig og gøy. Men jeg er ærlig talt jeg ikke orker å henge med på tempoet hans...

Anonymkode: 80056...913

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex er ikke kjærlighetsspråket hans, sex er sexspråket hans. Det eneste den høye lysten hans forteller deg, er at han har mye lyst på deg. Dessverre. Dessuten, menn som har veldig høy drift i starten er ofte de som tenner på at ting er nytt og spennende, og da kan det fort dabbe VELDIG av med tiden. Så jeg ville vært engstelig for det også.

Så ja, sett på bremsen. Kunsten er å avvise på en sexy måte. 

Anonymkode: 67711...6a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Sex er ikke kjærlighetsspråket hans, sex er sexspråket hans. Det eneste den høye lysten hans forteller deg, er at han har mye lyst på deg. Dessverre. Dessuten, menn som har veldig høy drift i starten er ofte de som tenner på at ting er nytt og spennende, og da kan det fort dabbe VELDIG av med tiden. Så jeg ville vært engstelig for det også.

Så ja, sett på bremsen. Kunsten er å avvise på en sexy måte. 

Dette sier mye om deg, men er ikke sannheten om alle. Bra «rad» kun om man er kontrollerende og vil kvell forholdet. 

Anonymkode: 4e4b8...1b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette sier mye om deg, men er ikke sannheten om alle. Bra «rad» kun om man er kontrollerende og vil kvell forholdet. 

Anonymkode: 4e4b8...1b2

Kanskje ikke sannheten om alle, men fortsatt hva jeg ville ha vært bekymret for om jeg var TS.

Hvordan det kan være et dårlig "rad" å ha mindre sex når TS skriver det hun skriver, det skjønner jeg virkelig ikke at det går an å mene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er altid mye sex i starten av et forhold, og det dabber alltid av. Etterhvert når det har dabbet av kommer du til å ha tanker om at han ikke tenner på deg lengre og at han har mistet lysten på deg. 

Så nyt denne tiden når du kan. Den vil du savne.

Anonymkode: 8ba5e...46e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Faan til nyttige svar jeg fikk. Takk. 

Anonymkode: 80056...913

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...