Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, FantasDick skrev:

Vi kjøpte nytt kjøkken høsten 2017 og valgte disse; platetoppoppvaskmaskinovn og en ventilator jeg ikke finner på nettsidene. 

Er veldig fornøyd med alt! Ovnen har alle innstillinger/programmer vi ønsker oss (og litt til), platetoppen er lynrask og behagelig stor, oppvaskmaskinen vasker rent på eco og har nok programmer. 

Tror jeg har alt på bildet, alt fungerer fint. Kjøpt på samme tid. Har i tillegg vask i sort kompositt. Holder seg fint. Aliminiumsvaskene deres er tynne og blir lett bulkete. Kranene fikk også slakt av rørleggeren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Kontormus skrev:

Kranene fikk også slakt av rørleggeren.

Kranene fra IKEA får alltid slakt av de fleste rørleggere.. 

Har montert mange slike kraner, og de har vært problemfrie (med et unntak, der vanntrykket var alt for høyt i huset). 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Oppgitt78 skrev:

Har montert mange slike kraner, og de har vært problemfrie (med et unntak, der vanntrykket var alt for høyt i huset). 

Ja, men jeg tror ham på dette. Har vært borti noen som blitt vinglete og som lekker relativt fort. Nå et akkurat kraner ikke all verdens, så de ble kjøpt i VVS-butikk

AnonymBruker
Skrevet

Vi har også akkurat bestilt kjøkken. Valgte dyreste ventilator, micro og kjøleskap. Mest spent på ventilatoren. Oppvaskmaskin, platetopp og komfyr kjøper vi andre steder. 

Anonymkode: a54d1...c41

AnonymBruker
Skrevet
På 14.3.2019 den 0.18, Oppgitt78 skrev:

Vi har kran fra Ikea (kjøkken), har vært problemfri i 10 år nå. 

Anonymkode: c0325...473

• Liker 1
Skrevet

Pusset opp vårt kjøkken i februar/mars i fjor.

De billigere hvitevarene er fra Whirlpool, de dyrere fra Electrolux. Grunnen til at jeg vet det? Fordi de akkurat byttet ut sine hvitevarer da vi skulle sette opp kjøkkenet i fjor, så jeg måtte få tak i kjøleskap og fryseskap fra leverandør direkte. Jeg kontaktet da Electrolux som da viste til modellene Ikea brukte.

Og jeg er superfornøyd, god kvalitet på hvitevarene. Så lenge man legger litt penger i det, er hvitevarene like gode som andre. Vi valgte kjøleskap, fryseskap, platetopp, stekeovn med varmluft/tradisjonell, mikrobølgeovn og oppvaskmaskin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 13.3.2019 den 13.30, FantasDick skrev:

Vi kjøpte nytt kjøkken høsten 2017 og valgte disse; platetoppoppvaskmaskinovn og en ventilator jeg ikke finner på nettsidene. 

Er veldig fornøyd med alt! Ovnen har alle innstillinger/programmer vi ønsker oss (og litt til), platetoppen er lynrask og behagelig stor, oppvaskmaskinen vasker rent på eco og har nok programmer. 

Har samme platetopp. Synes at det fort blir riper på den, uansett hvor mye jeg passer på.

Anonymkode: fdc67...3e0

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har samme platetopp. Synes at det fort blir riper på den, uansett hvor mye jeg passer på.

Oi, så rart. Vår har ikke en eneste ripe (!), men synes den kan være litt vanskelig å holde plettfri. Vi mishandler den. 🤣

• Liker 1
Skrevet

ER Ikke ¨innafor¨ dine kriterier, vdr. alder... -men Helt fornøyd med mitt Ikea-kjøkken...

Hvitevarer Som AFAIK Produsert av Største i VÆRDEN... Funker for meg ...

a.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, FantasDick skrev:

Oi, så rart. Vår har ikke en eneste ripe (!), men synes den kan være litt vanskelig å holde plettfri. Vi mishandler den. 🤣

det og i tillegg. har hatt manje platetopper gjennom årene men denne sliter meg ut, haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...