Minosa Skrevet 3. november 2023 #2321 Del Skrevet 3. november 2023 Og nå er hun slått ned midt på natta utenfor egen bolig 😮 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 3. november 2023 #2322 Del Skrevet 3. november 2023 Minosa skrev (2 timer siden): Og nå er hun slått ned midt på natta utenfor egen bolig 😮 Ja, det er jo kjempesannsynlig… 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minosa Skrevet 3. november 2023 #2323 Del Skrevet 3. november 2023 Lorieen skrev (32 minutter siden): Ja, det er jo kjempesannsynlig… Og plutselig var innlegget fjernet 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 3. november 2023 #2324 Del Skrevet 3. november 2023 Minosa skrev (3 timer siden): Og plutselig var innlegget fjernet 😅 Nei, den er fortsatt der. Kun for venner. Den var helt drøy. Og lite sannsynlig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. november 2023 #2325 Del Skrevet 3. november 2023 (endret) 3 hours ago, Lorieen said: Ja, det er jo kjempesannsynlig… Enig, dette med å lage fiktive angrep for å sverte andre er jo nettopp det hun har blitt dømt for. Endret 3. november 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 3. november 2023 #2326 Del Skrevet 3. november 2023 SVK skrev (1 time siden): Enig, dette med å lage fiktive angrep for å sverte andre er jo nettopp det hun har blitt dømt for. Lurer på om hun har anmeldt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minosa Skrevet 8. november 2023 #2327 Del Skrevet 8. november 2023 Wara har ikke bare potensproblemer. Han er i tillegg dårlig utstyrt og har dårlig ånde. Laila gir seg ikke😅 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 8. november 2023 #2328 Del Skrevet 8. november 2023 Hun er gal as 🤯 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 8. november 2023 #2329 Del Skrevet 8. november 2023 Minosa skrev (7 minutter siden): Wara har ikke bare potensproblemer. Han er i tillegg dårlig utstyrt og har dårlig ånde. Laila gir seg ikke😅 😂😂 Bra underholding der, ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 8. november 2023 #2330 Del Skrevet 8. november 2023 En tragisk person som dessverre ikke er helt frisk - mentalt. Hvorfor ser hun flisen i sin eks' øye, men bjelken i sitt eget øye legger hun ikke merke til? - Det er vel her de psykiske problemene/utfordringene spiller inn.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 8. november 2023 #2331 Del Skrevet 8. november 2023 Fra hennes siste fb-post: «Det var ikke meg som bedro, svek, løy og truet, det var han.» Sterkt, fra ei dame som er dømt for det meste av det der, og dermed sørget for at han mistet ministerposten sin. Hun lider definitivt ikke av selvinnsikt, som visstnok Villa Paprika-Camilla så treffende ( 🙃 ) uttrykte seg en gang. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 8. november 2023 #2332 Del Skrevet 8. november 2023 Hvis jeg hadde vært ham tror jeg at jeg ville betalt ganske mye for å slippe alt dette …. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minosa Skrevet 9. november 2023 #2333 Del Skrevet 9. november 2023 Nå blir hun tvangsflyttet ut av Vækerøveien. Hun er ikke lenger redd for at adressen skal offentliggjørs 🤥 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 9. november 2023 #2334 Del Skrevet 9. november 2023 Minosa skrev (25 minutter siden): Nå blir hun tvangsflyttet ut av Vækerøveien. Hun er ikke lenger redd for at adressen skal offentliggjørs 🤥 Veldig skummelt å legge ut adressen. Trodde hun var redd og at den var hemmelig ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 9. november 2023 #2335 Del Skrevet 9. november 2023 Justlooking skrev (21 timer siden): Hvis jeg hadde vært ham tror jeg at jeg ville betalt ganske mye for å slippe alt dette …. Jeg også. Jeg hadde skrevet en god avtale og gitt henne huset også for å slippe det helvete. Han publiserer om impotensen hans😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 9. november 2023 #2336 Del Skrevet 9. november 2023 Den avtalen hun har lagt ut på facebook, er den ekte? Har ikke studert den i detalj, men Wara er feilstavet, ingenting er underskrevet, og språket framstår ikke akkurat som noe en ekspert ville skrevet. (Min oppfatning, påstår ikke at den er falsk.) 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 9. november 2023 #2337 Del Skrevet 9. november 2023 (endret) Jessic_a skrev (1 time siden): Veldig skummelt å legge ut adressen. Trodde hun var redd og at den var hemmelig ? Det var jo sånn alt dette startet fordi ingen skulle vite hvor hun bodde / noen (ways of seeing) viste folk bilde av huset hennes.. Men nå er det greit å legge ut folks adresser. Henger ikke helt på greip . Endret 9. november 2023 av FruR 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 9. november 2023 #2338 Del Skrevet 9. november 2023 Jessic_a skrev (1 time siden): Jeg også. Jeg hadde skrevet en god avtale og gitt henne huset også for å slippe det helvete. Han publiserer om impotensen hans😱 Er ikke manglende potens en gjenganger ved brudd? Jeg vil tro at veldig mange ekser tyr til dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. november 2023 #2339 Del Skrevet 9. november 2023 23 hours ago, Justlooking said: Hvis jeg hadde vært ham tror jeg at jeg ville betalt ganske mye for å slippe alt dette …. Når Laila ikke er til å stole på så er det nok vanskelig å inngå en avtale hvor han betaler henne for å lage mindre støy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. november 2023 #2340 Del Skrevet 9. november 2023 46 minutter siden, Hedy Lamarr said: Den avtalen hun har lagt ut på facebook, er den ekte? Har ikke studert den i detalj, men Wara er feilstavet, ingenting er underskrevet, og språket framstår ikke akkurat som noe en ekspert ville skrevet. (Min oppfatning, påstår ikke at den er falsk.) Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå