Gå til innhold

Justisminister Tor Mikkel Wara utsatt for hatkriminalitet

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Minosa skrev (2 timer siden):

Og nå er hun slått ned midt på natta utenfor egen bolig 😮

Ja, det er jo kjempesannsynlig…

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minosa skrev (3 timer siden):

Og plutselig var innlegget fjernet 😅

Nei, den er fortsatt der. Kun for venner. Den var helt drøy. Og lite sannsynlig 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Lorieen said:

Ja, det er jo kjempesannsynlig…

Enig, dette med å  lage fiktive angrep for å sverte andre er jo nettopp det hun har blitt dømt for. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Enig, dette med å  lage fiktive angrep for å sverte andre er jo nettopp det hun har blitt dømt for. 

Lurer på om hun har anmeldt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minosa skrev (7 minutter siden):

Wara har ikke bare potensproblemer. Han er i tillegg dårlig utstyrt og har dårlig ånde. Laila gir seg ikke😅

😂😂 Bra underholding der, ja. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tragisk person som dessverre ikke er helt frisk - mentalt.

Hvorfor ser hun flisen i sin eks' øye, men bjelken i sitt eget øye legger hun ikke merke til?
- Det er vel her de psykiske problemene/utfordringene spiller inn..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra hennes siste fb-post: «Det var ikke meg som bedro, svek, løy og truet, det var han.»

Sterkt, fra ei dame som er dømt for det meste av det der, og dermed sørget for at han mistet ministerposten sin. 

Hun lider definitivt ikke av selvinnsikt, som visstnok Villa Paprika-Camilla så treffende ( 🙃 ) uttrykte seg en gang.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minosa skrev (25 minutter siden):

Nå blir hun tvangsflyttet ut av Vækerøveien. Hun er ikke lenger redd for at adressen skal offentliggjørs 🤥

Veldig skummelt å legge ut adressen. Trodde hun var redd og at den var hemmelig ?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (21 timer siden):

Hvis jeg hadde vært ham tror jeg at jeg ville betalt ganske mye for å slippe alt dette ….

Jeg også. Jeg hadde skrevet en god avtale og gitt henne huset også for å slippe det helvete. Han publiserer om impotensen hans😱

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den avtalen hun har lagt ut på facebook, er den ekte? Har ikke studert den i detalj, men Wara er feilstavet, ingenting er underskrevet, og språket framstår ikke akkurat som noe en ekspert ville skrevet. (Min oppfatning, påstår ikke at den er falsk.)

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jessic_a skrev (1 time siden):

Veldig skummelt å legge ut adressen. Trodde hun var redd og at den var hemmelig ?

Det var jo sånn alt dette startet  fordi ingen skulle vite hvor hun bodde  / noen (ways of seeing) viste folk bilde av huset hennes.. Men nå er det greit å legge ut folks adresser. Henger ikke helt på greip . 

Endret av FruR
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessic_a skrev (1 time siden):

Jeg også. Jeg hadde skrevet en god avtale og gitt henne huset også for å slippe det helvete. Han publiserer om impotensen hans😱

Er ikke manglende potens en gjenganger  ved brudd? Jeg vil tro at veldig mange ekser tyr til dette.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Justlooking said:

Hvis jeg hadde vært ham tror jeg at jeg ville betalt ganske mye for å slippe alt dette ….

Når Laila ikke er til å stole på så er det nok vanskelig å inngå en avtale hvor han betaler henne for å lage mindre støy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Hedy Lamarr said:

Den avtalen hun har lagt ut på facebook, er den ekte? Har ikke studert den i detalj, men Wara er feilstavet, ingenting er underskrevet, og språket framstår ikke akkurat som noe en ekspert ville skrevet. (Min oppfatning, påstår ikke at den er falsk.)

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...