The Kavorka Skrevet 11. september 2023 #2241 Del Skrevet 11. september 2023 Jessic_a skrev (23 timer siden): Hvor har du det fra? Hun er jo ut på datern ifølge nye fb-posten. Hun sier hun har vært singel i 9 måneder Det kan tolkes ut fra hvordan Laila ordla seg: "Etter måneder med trusler om å slå opp bare sletta han meg som venn🧐 PS ledig på torget for en mann med ryggrad og integritet" Den posten du snakker om er nok privat, for den vises ikke på profilen hennes. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 11. september 2023 #2242 Del Skrevet 11. september 2023 The Kavorka skrev (14 minutter siden): Det kan tolkes ut fra hvordan Laila ordla seg: "Etter måneder med trusler om å slå opp bare sletta han meg som venn🧐 PS ledig på torget for en mann med ryggrad og integritet" Den posten du snakker om er nok privat, for den vises ikke på profilen hennes. Må si jeg lo godt av notisen om "superduoen" i Finansavisen i dag… BRUDD FOR SUPERDUOEN! samarbeidet mellom trusseldømte Laila Bertheussen og Morten Traavik er over, melder Aftenposten. I midten av august debuterte Bertheussen som kunstner med utstillingen «Public Enemy», under Arendalsuka. Morten Traavik var kunstnerisk leder og kurator. Traavik sier til avisen at det har vært mye drama i kulissene. Han kaller Bertheussen en diva. Bertheussen på sin side svarer at Traavik er selvopptatt. Med Bertheussens dom og Traaviks Nord-Korea-PR-kampanje i bakhodet, fremstår det helt uvirkelig at superduoen ikke kom godt ut av det med hverandre" - Finansavisen 11. september 2023 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 11. september 2023 #2243 Del Skrevet 11. september 2023 Sugar&Spice skrev (3 minutter siden): Må si jeg lo godt av notisen om "superduoen" i Finansavisen i dag… BRUDD FOR SUPERDUOEN! […] Med Bertheussens dom og Traaviks Nord-Korea-PR-kampanje i bakhodet, fremstår det helt uvirkelig at superduoen ikke kom godt ut av det med hverandre" - Finansavisen 11. september 2023 Fantastisk snert fra Finansavisen! 👏🏻🤣 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 11. september 2023 #2244 Del Skrevet 11. september 2023 Hulderen skrev (1 minutt siden): Fantastisk snert fra Finansavisen! 👏🏻🤣 Jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 11. september 2023 #2245 Del Skrevet 11. september 2023 Mmmwhatever skrev (På 8.9.2023 den 18.25): Men altså… forstår jeg dette riktig? Har hun vært sammen med kuratoren? Er det derfor hun fikk holde utstilling? Jeg tenkte heller at kuratoren har vært sammen med henne for å kunne utnytte navne hennes. Hun er jo åpenbart syk og burde egentlig skjermes mot seg selv så jeg tviler på at denne kuratoren har hat hennes beste i tankene. Om han i tillegg har hat et romantisk forhold til henne så fremstår han ikke bedre i mine øyne! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 11. september 2023 #2246 Del Skrevet 11. september 2023 The Kavorka skrev (8 timer siden): Det kan tolkes ut fra hvordan Laila ordla seg: "Etter måneder med trusler om å slå opp bare sletta han meg som venn🧐 PS ledig på torget for en mann med ryggrad og integritet" Den posten du snakker om er nok privat, for den vises ikke på profilen hennes. Nei, den sto offentlig. Jeg kjenner henne ikke. Hun gjør det her ganske ofte. Legger noe offentlig og så privat og så ut offentlig igjen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalus Skrevet 12. september 2023 #2247 Del Skrevet 12. september 2023 Facebook-innlegg fra Laila: Jeg kom i snakk med en poet i de sene timer. Som den tekst og lyrikk freak jeg er så ble jeg inspirert. 1 liten blå 12,5 som ikke vil stå men som krever å gå 120 sekunder fra nå Var det godt for deg å 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 12. september 2023 #2248 Del Skrevet 12. september 2023 Lalus skrev (8 timer siden): Facebook-innlegg fra Laila: Jeg kom i snakk med en poet i de sene timer. Som den tekst og lyrikk freak jeg er så ble jeg inspirert. 1 liten blå 12,5 som ikke vil stå men som krever å gå 120 sekunder fra nå Var det godt for deg å Jeg dævver🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 13. september 2023 #2249 Del Skrevet 13. september 2023 fru Alving skrev (20 timer siden): Jeg dævver🤣 Verre den i dag. Om tinder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 13. september 2023 #2250 Del Skrevet 13. september 2023 Samfunnsdebatt skrev (5 minutter siden): Verre den i dag. Om tinder 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 14. september 2023 #2251 Del Skrevet 14. september 2023 Lalus skrev (På 12.9.2023 den 15.07): Facebook-innlegg fra Laila: Jeg kom i snakk med en poet i de sene timer. Som den tekst og lyrikk freak jeg er så ble jeg inspirert. 1 liten blå 12,5 som ikke vil stå men som krever å gå 120 sekunder fra nå Var det godt for deg å Ååå himmel 🤣🤣🤣🤣🤣 er det mulig 🤣🤣🤣 Åh, det der bør komme både på veske og som broderi-kit 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 14. september 2023 #2252 Del Skrevet 14. september 2023 (endret) Lalus skrev (På 12.9.2023 den 15.07): Facebook-innlegg fra Laila: Jeg kom i snakk med en poet i de sene timer. Som den tekst og lyrikk freak jeg er så ble jeg inspirert. 1 liten blå 12,5 som ikke vil stå men som krever å gå 120 sekunder fra nå Var det godt for deg å Er det her opp mot: Samfunnsdebatt skrev (På 8.9.2023 den 16.09): Hva er det med alle disse guttungene som ikke tåler en kvinne ikke lar seg true og hersjes med…?Jeg tier ikke stille når noen prøver å tilrane seg kunsten min kunst, mine Bend over Unfrienda på Facebook, det er det nivået vi snakker om her 😂 Etter måneder med trusler om å slå opp bare sletta han meg som venn🧐 PS ledig på torget for en mann med ryggrad og integritet https://www.facebook.com/LailaB https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid09tMtQVdN9gxuE5nwnZcVfEQngUNuVfNRMVLxh1DLFQWYRGvALPG4KB2yZHbosmZul&id=1626034352 nytt offentlig innlegg igjen Eller er det blå Wara? Endret 14. september 2023 av Samfunnsdebatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minosa Skrevet 17. september 2023 #2253 Del Skrevet 17. september 2023 Hun kommer med nye dikt og «kunst» prosjekter, men lite reaksjoner å spore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 17. september 2023 #2254 Del Skrevet 17. september 2023 Minosa skrev (53 minutter siden): Hun kommer med nye dikt og «kunst» prosjekter, men lite reaksjoner å spore. Forhåpentligvis har mediene og de andre fordtått at denne damen må beskyttes mot seg selv. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 17. september 2023 #2255 Del Skrevet 17. september 2023 Begynner å bli litt trist den Facebook siden. Litt vel tragisk. Håper hun kommer seg når hun har kommet seg igjennom krisen. Eller kanskje hun er bare slik fra før. Vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 17. september 2023 #2256 Del Skrevet 17. september 2023 Lalus skrev (På 12.9.2023 den 15.07): Facebook-innlegg fra Laila: Jeg kom i snakk med en poet i de sene timer. Som den tekst og lyrikk freak jeg er så ble jeg inspirert. 1 liten blå 12,5 som ikke vil stå men som krever å gå 120 sekunder fra nå Var det godt for deg å Hjelpes. Uansett hvem det er hun sikter til her, så har jeg ikke akkurat problemer med å forstå at en mann kan få potensproblemer når han er sammen med henne… Hun kan ikke være enkel å være sammen med. Synes synd på familien, og regner med pressen vet MYE som de ikke går ut med, av hensyn til henne selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 3. oktober 2023 #2257 Del Skrevet 3. oktober 2023 Fersk innlegg " DET ER IKKE OVER Drøyt ett år etter han gikk bak ryggen min og etablerte et nytt forhold har han fortsatt ikke fått på seg voksenbuksene. Han fortsette med psykisk og økonomisk vold for å presse meg til jeg ikke klarer mer. Jeg er helt utslitt og har måtte søke hjelp. Men Tor Mikkel Wara bare fortsetter med sine løgner. Vi kjøpte dette husetfor 4,4 mil i 2000 da var det bare meg som hadde egenkapital. På kjøpstidspunktet hadde jeg gjeldssanering for mine ungdomssynder så alt ble alt satt i Waras navn, dessverre men jeg trodde jo at han var en ærlig og redelig fyr den gang. Han hadde gjeld da vi møtes, han har i tillegg ikke betalt ned 5 øre på huslånet i løpet av 23 men doblet det uten å oppgrader huset. Pengene har han brukt på å leke rik. Det er i tillegg meg og bare meg som har lagt ned all egeninnsats i dette huset. Vi har både skriftlig og muntlig avtale på at jeg skal ha 50 % av verdistigningen på huset. Huset ble kjøpt for 4,4 millioner i 2000. Nå har han et rammelån på 9 millioner. Og det lånet krever han at jeg skal dekke 50 % av. Det er som han har invitert meg på reiser, middag og opplevelser i over 20 år som jeg hver gang har takket pent for for så å gi meg regningen. For å ikke snakke om alle de reiser jeg ikke var med på eller hans skyhøye forbruk på alkohol mm Den mannen er alt annet enn anstendig. Han var aldri der for meg under rettssaken eller etterpå. Nå prøver han indirekte å ta livet av meg. Så vær forsiktig hvis Wara byder på middag, 25 år etterpå får du regningen. Det kan være at det er sånn matematikk og økonomi de lærere på Stortinget Hvordan bruke andre folks penger Jeg prøver å holde ut men det røyner på i svingene" 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 3. oktober 2023 #2258 Del Skrevet 3. oktober 2023 Jessic_a skrev (4 minutter siden): Vi kjøpte dette husetfor 4,4 mil i 2000 da var det bare meg som hadde egenkapital. På kjøpstidspunktet hadde jeg gjeldssanering Her skurrer det... Om hun hadde hatt nok penger på bok til egenkapital ville det trolig ha blitt slukt av gjeldssaneringen, ville det ikke? Uansett, den dama trenger profesjonell hjelp, for å holde på slik hun gjør er virkelig ikke friskt. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 3. oktober 2023 #2259 Del Skrevet 3. oktober 2023 Så det hun sier er at i stedet for å betale gjelden for «ungdomssyndene» sine, så lot de som om egenkapitalen tilhørte Wara og ikke henne. Men hvis det er sant, så løy Wara under ed, da han i rettssaken påstod at han ikke kjente til hennes kriminelle rulleblad fra da hun var ung. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 3. oktober 2023 #2260 Del Skrevet 3. oktober 2023 Så Wara krever at hun skal dekke 50 % av huslånet…? Noe som også vil tilsi at han er villig til å gi henne 50 % av boligen, selv om denne ikke står i hennes eierskap. Og hun er sint for dette? Fordi hun vil ha 50 % av verdiøkningen, og ikke noe av gjelden tatt opp i huset? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå