Gå til innhold

Justisminister Tor Mikkel Wara utsatt for hatkriminalitet

NordicViking

Anbefalte innlegg

At hun er tynn og spinkel kan komme av revmatiske lidelser. I tillegg til at hun er spinkel fra naturens side. Jeg får som regel (ikke alltid!) litt vondt av folk som veldig åpenbart er psykisk syke og enten ikke har fått eller ikke har villet ha hjelp. fengselsstraffen var vel fortjent og i hvert fall ikke for streng. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I forbindelse med NRKs anmeldelse av utstillingen, fikk de tilgang til bilder av alle veskene som var tenkt hengt opp på utstillingen. Så det kan jo godt hende at det hadde sneket med seg et bilde av den "Elden"-vesken der og at den derfor ble nevnt i anmeldelsen. Det er en annen veske som nevnes her:
image.png.6c52fea3a47540fa2d5ee3145a510e7b.pnghttps://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/bertheussen-bruker-vesken-jeg-laget-som-et-fings-kunstverk/15963773/

Den kommentaren LAB har fått publisert på NRK er ganske latterlig, i grunn. Og nå virker det som at hun selv mener at det hun gjør har kunstneriske kvaliteter... Høres ut som at Morten Traavik har "overbevist" henne.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettertrykkelig mener jeg at Bertheussens utstilliing har skapt et "performance-teater" som uttrykker at psykiatrien i Norge nesten er ikke-eksisterende, innenfor og utenfor murene. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samfunnsdebatt skrev (På 17.8.2023 den 7.32):

Utrolig. Elden kommenterer på Lailas Facebook-post og legger ved bilde av konen sin med vesken på: 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02hDPGzCpRk49d7hggrDHfFVvdUQVnv7UgSnw7rC41LvWu7F8pyXmSffWMhjqLhoMQl&id=1626034352

Jeg tar ikke noe fra verken herr eller fru Elden alvorlig etter at frua skrev forordet i hatboka til ABD.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BitterMann
4 minutter siden, Christiane_W said:

Jeg tar ikke noe fra verken herr eller fru Elden alvorlig etter at frua skrev forordet i hatboka til ABD.

Hvem er ABD?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venus* skrev (13 timer siden):

Hun har også sin egen catch frase nå, jeg bare nevner det 😄

Den har hun stjelt fra en enda mer paranoid blogger🙃

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BitterMann
19 minutter siden, Turkis Sau said:

Den har hun stjelt fra en enda mer paranoid blogger🙃

Hva er catch frasen og hvem har hun sjålet  den fra?

Endret av BitterMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BitterMann skrev (18 timer siden):

Hva er catch frasen og hvem har hun sjålet  den fra?

"Jeg bare nevner det".... Men hvem hun har det fra vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan vi lese at LB solgte for mellom 80 og 90 tusen under Arendalsuka. Her er det mye man kunne sagt, men hvem er det som kjøper dette, egentlig? Altså, folk bruker nå penger på alt mulig, men jeg skjønner ikke hvem som med god samvittighet kan støtte dette ved å kjøpe det hun stiller ut. Ikke bare er det en personlig tragedie som handler om psykisk sykdom og i beste fall uetiske samarbeid, tragedien er også delvis offentlig med de konsekvenser det har for uskyldige tredjeparter. Saken er full av tapere og få vinnere. 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Husholdning1 skrev (På 10.3.2019 den 13.02):

At venstreorienterte grupperinger eller enkeltpersoner står bak dette er nok mest sannsynlig.

Du tar feil her.

Høyrevridd hjerne som stod bak dette

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Søgni said:

Her kan vi lese at LB solgte for mellom 80 og 90 tusen under Arendalsuka. Her er det mye man kunne sagt, men hvem er det som kjøper dette, egentlig? Altså, folk bruker nå penger på alt mulig, men jeg skjønner ikke hvem som med god samvittighet kan støtte dette ved å kjøpe det hun stiller ut. Ikke bare er det en personlig tragedie som handler om psykisk sykdom og i beste fall uetiske samarbeid, tragedien er også delvis offentlig med de konsekvenser det har for uskyldige tredjeparter. Saken er full av tapere og få vinnere. 

Enig med deg.  Står at Christian Ringnes var en av kjøperne- Står også at det manglet en 0 på fire av objektene og at det gjorde dem 10 000 dyrere.  Så det kan være det er snakk om under 8 kjøpere totalt. 

Man kan heller ikke stole på Laila Bertheussen så kan være hun overdriver når det kommer til hvor mye hun har solgt for. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/19/2023 at 7:52 PM, Vampyrina said:

"Jeg bare nevner det".... Men hvem hun har det fra vet jeg ikke.

"Im just sayin..." var vel alles catchphrase for noen få år siden. En form for slang, kan man vel si. Men det må være 10-15 år siden.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...