Nettrollet Skrevet 11. august 2023 #2161 Del Skrevet 11. august 2023 4 hours ago, prokrastinerer said: Er det virkelig innafor å ønske noen andre død? Vi vet dessuten like lite om deres 20 års ekteskap som du vet om din nabos. Det er lite sannsynlig at det virkelig er så svart-hvitt som Wara, Bertheussen, eller folk i denne tråden skal ha det til Som noen andre skriver: det er slang. Er fra Groruddalen, shamener? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 12. august 2023 #2162 Del Skrevet 12. august 2023 Hvor har dere det fra at hun har knasket piller? Jeg fulgte ganske godt med på rettsaken men kan ikke huske noe om pilleknasking. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 12. august 2023 #2163 Del Skrevet 12. august 2023 n_97 skrev (59 minutter siden): Hvor har dere det fra at hun har knasket piller? Jeg fulgte ganske godt med på rettsaken men kan ikke huske noe om pilleknasking. I retten fortalte hun i alle fall om at hun tok sovepiller. Den natta hun tente på bilen til TMW hadde hun drukket alkohol omtrent halve dagen før hun tok sovepiller på natta. Kanskje det er derfor hun ikke husker å ha tent på bilen? Hehe Men det har vel kommet fram at alkoholforbruket var betydelig høyere enn pillebruken 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 12. august 2023 #2164 Del Skrevet 12. august 2023 Gliffy skrev (På 11.8.2023 den 12.27): Jeg tviler på at de store mediene tar hensyn til det hvis de kan få solgt aviser, men man kan jo håpe. Såklart er mediene stille når det handler om en såpass psykisk syk ikk-offentlig person (som hun tross alt er nå) som det gjør. Hun skal og bør skjermes for seg selv, og det er grunnen til at ingen, og jeg mener INGEN, medier har nevnt ett ord om facebookstatusene hennes, eller nevnt saken mer etter at hun slapp ut av hjemmesoning. Én Oslo-avis har nevnt henne de siste ukene, og noen har skrevet at hun skal til Arendalsuke, men det er vel det? TMW skriver til flere som kommenterer facebookpostene hennes at de må la være, fordi LAB må beskyttes mot seg selv. Hun skjermes i mediene. Og det med rette… Kan ikke FATTE at Morgenbladet har trykket et intervju med henne. 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gapatrosten Skrevet 15. august 2023 #2165 Del Skrevet 15. august 2023 Bertheussens "kunst" blir tema i Nyhetsmorgen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gapatrosten Skrevet 15. august 2023 #2166 Del Skrevet 15. august 2023 (endret) Kunstenmelder på lufta nå. De kriminelle handlingene og selve straffesaken er tema for kunstutstillingen, anmelderen Mona Pahle Bjerke er ikke imponert. "Jeg opplever ikke at Laila Bertheussen er den egentlige kunstneren i dette sirkuset." Dessuten: "Hvis det er satire, så er det etter min mening ikke morsomt." Endret 15. august 2023 av Gapatrosten La til et sitat til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 15. august 2023 #2167 Del Skrevet 15. august 2023 (endret) Artikkel fra Dagbladet: "Kunstutstillingen slaktes" https://www.dagbladet.no/nyheter/kunstutstillingen-slaktes/80052876 Morten Traavik snakket om Laila B på Nyhetsmorgen i går: https://tv.nrk.no/serie/nyhetsmorgen-tv/202308/NNFA05081423/avspiller Fra dagens Nyhetsmorgen der det snakkes om utstillingen: https://tv.nrk.no/serie/nyhetsmorgen-tv/202308/NNFA05081523/avspiller#t=1t53m13s Lailas respons til anmeldelsen på Nyhetsmorgen: Endret 15. august 2023 av The Kavorka 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Anthropy Skrevet 15. august 2023 #2168 Del Skrevet 15. august 2023 Nå er Laila Bertheussen forbanna på kunstanmelderen og henger henne ut på FB. 🙄🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 15. august 2023 #2169 Del Skrevet 15. august 2023 https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-_public-enemy_-av-laila-b.-ved-agder-kunstsenter_-arendal-1.16510044 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 15. august 2023 #2170 Del Skrevet 15. august 2023 Miss Anthropy skrev (8 timer siden): Nå er Laila Bertheussen forbanna på kunstanmelderen og henger henne ut på FB. 🙄🙈 En kunster må tåle litt kritikk, Laila 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minosa Skrevet 15. august 2023 #2171 Del Skrevet 15. august 2023 Jessic_a skrev (47 minutter siden): En kunster må tåle litt kritikk, Laila 😂 Men er hun egentlig en kunstner? 😇🤪 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 15. august 2023 #2172 Del Skrevet 15. august 2023 Minosa skrev (15 minutter siden): Men er hun egentlig en kunstner? 😇🤪 Ifølge NRK, Morgenbladet og VG er hun det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 15. august 2023 #2173 Del Skrevet 15. august 2023 Jessic_a skrev (2 timer siden): Ifølge NRK, Morgenbladet og VG er hun det NRK stiller vel spørsmålstegn ved om hun er det, eller blir brukt av Morten T. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 15. august 2023 #2174 Del Skrevet 15. august 2023 n_97 skrev (På 12.8.2023 den 10.54): Hvor har dere det fra at hun har knasket piller? Jeg fulgte ganske godt med på rettsaken men kan ikke huske noe om pilleknasking. De la frem mye i retten ang resepter. Husker ikke detaljene, men hun godkjente det i utgangspunktet ikke, eller så var det innhentingen av info hun ikke godkjente. Husker det fordi jeg googlet virkestoffene og det var litt forskjellig. Men tabletter var absolutt et tema, selv om det druknet i alt det andre. Det ble vel i utgangspunktet et tema fordi hun selv sa at hun brukte «sovemedisin», vil jeg tro. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 15. august 2023 #2175 Del Skrevet 15. august 2023 Miss Anthropy skrev (14 timer siden): Nå er Laila Bertheussen forbanna på kunstanmelderen og henger henne ut på FB. 🙄🙈 Åååå neeei, nå blir det mer tagging, «pretzelbaking» og «rasisit». Jeg kjøpte faktisk Pretzel i helgen, etter å ha lest i tråden her. Veldig godt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trioving Skrevet 16. august 2023 #2176 Del Skrevet 16. august 2023 https://tv.vg.no/video/271638/oede-nerdrum-bokstavelig-talt-forsopling 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 16. august 2023 #2177 Del Skrevet 16. august 2023 Öde har et poeng. Hvis alle som kan sy et handlenett og trykke eller brodere noe på det er kunstnere, ja da blir begrepet sørgelig utvannet etterhvert. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VXL100 Skrevet 16. august 2023 #2178 Del Skrevet 16. august 2023 Håper hun kan skrive en bok, den vil nok i hvert fall ikke holde tilbake på noe. Det kunne vært gledelig lesing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 16. august 2023 #2179 Del Skrevet 16. august 2023 VXL100 skrev (Akkurat nå): Håper hun kan skrive en bok, den vil nok i hvert fall ikke holde tilbake på noe. Det kunne vært gledelig lesing. Det blir i så fall med ghostwriter. Tviler på at hun har mental kapasitet til å holde seg koherent lenge nok. Det er veldig mye gjentakelser, sirkelgang og elting på det samme narrativet om og om og om igjen når hun publiserer ting på sosiale medier. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet 16. august 2023 #2180 Del Skrevet 16. august 2023 (endret) Den veska var ikke på utstilling? Nei vel? Anmelderen hadde bare tilfeldig samme ramme og vegg selv kanskje? og veska såklart.... 🤨 Prøv igjen, Laila B (Antar det er den hun refererer til? Eller sa de feil på TV? Jeg fikk ikke med meg) Endret 16. august 2023 av miniomelett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå