Gjest Kritt Skrevet 25. september 2020 #1221 Del Skrevet 25. september 2020 2 minutter siden, lady90 skrev: Har du link? Se nede på siden her: https://www.nrk.no/norge/aktor-sier-skriftgranskere-knytter-bertheussen-til-brev-1.15174952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet 25. september 2020 #1222 Del Skrevet 25. september 2020 1 minutt siden, Kritt skrev: Se nede på siden her: https://www.nrk.no/norge/aktor-sier-skriftgranskere-knytter-bertheussen-til-brev-1.15174952 takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. september 2020 #1223 Del Skrevet 25. september 2020 Uavhengig av skyldspørsmålet, synes jeg LB fremstår meget usympatisk. Idag forteller Tybring-Gjedde om frykten sin etter truslene, går så langt som å kikke under bilen etter bombe, sier litt om hvor dypt frykten satt. Og så blir hun kalt «et persille-blad» av LB I retten. Fysj sier jeg bare. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 25. september 2020 #1224 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) 3 hours ago, SoWhat? said: Sier meg enig. Syns ikke at det er helt ok sånn moralsk sett, men jeg blir lattermild ibland. Lurer også veldig på hva alt ender med. Det som bekymrer meg er at det kan være det det dreier seg om. At vi skal le av "hun rare dama", mens de ler av oss. Hvis det faktisk er sånn, er det ikke for gøy. Det er lett å skjønne utifra ressursbruken. Endret 25. september 2020 av T-Rex 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 25. september 2020 #1225 Del Skrevet 25. september 2020 3 minutter siden, T-Rex skrev: Det som bekymrer meg er at det kan være det det dreier seg om. At vi skal le av "hun rare dama", mens de ler av oss. Jeg tror ikke at LB er en kvinne som liker å bli ledd av.... 🙂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 25. september 2020 #1226 Del Skrevet 25. september 2020 Just now, SoWhat? said: Jeg tror ikke at LB er en kvinne som liker å bli ledd av.... 🙂 Ikke jeg heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 25. september 2020 #1227 Del Skrevet 25. september 2020 9 minutter siden, Zenhouse skrev: Uavhengig av skyldspørsmålet, synes jeg LB fremstår meget usympatisk. Idag forteller Tybring-Gjedde om frykten sin etter truslene, går så langt som å kikke under bilen etter bombe, sier litt om hvor dypt frykten satt. Og så blir hun kalt «et persille-blad» av LB I retten. Fysj sier jeg bare. Ville nok ikke funnet på å betegne henne som sympatisk jeg heller. Hun er liksom ikke nådig om noen krenker henne, eller sier mot henne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 25. september 2020 #1228 Del Skrevet 25. september 2020 Just now, SoWhat? said: Ville nok ikke funnet på å betegne henne som sympatisk jeg heller. Hun er liksom ikke nådig om noen krenker henne, eller sier mot henne. Ikke veldig sympatisk, men likevel spesiell, og til en viss grad fascinerende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 25. september 2020 #1229 Del Skrevet 25. september 2020 3 hours ago, T-Rex said: For å si noe politivt om LB: Hun virker kreativ, og hun har utvilsomt gjennomføringsevne! Det samme kan sies om ABB. Kanskje bare tilfeldig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 25. september 2020 #1230 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) 1 hour ago, T-Rex said: Ikke veldig sympatisk, men likevel spesiell, og til en viss grad fascinerende. Enig her! Jeg har sympati for LB fordi at dama bør beskyttes mot seg selv. Ofte føler man synd på de som ikke kan eller vet bedre uavhengig av deres handlinger. Endret 25. september 2020 av Vestlandlove 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTil2 Skrevet 25. september 2020 #1231 Del Skrevet 25. september 2020 1 time siden, SoWhat? skrev: Jeg tror ikke at LB er en kvinne som liker å bli ledd av.... 🙂 Men vanskelig å la være, når hun står i retten og forklarer skrittene i helseappen med at hun står mens hun kjører, og tramper i gulvet. Hadde jeg vært i forsvarerteamet i det hun sa det, ville jeg virkelig ønsket meg et hull i bakken. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 25. september 2020 #1232 Del Skrevet 25. september 2020 4 minutter siden, MorTil2 skrev: Men vanskelig å la være, når hun står i retten og forklarer skrittene i helseappen med at hun står mens hun kjører, og tramper i gulvet. Hadde jeg vært i forsvarerteamet i det hun sa det, ville jeg virkelig ønsket meg et hull i bakken. Ja, den var drøy. Det er jo latterlig å si at en står og kjører. Og hadde det vært mulig, så må det jo være trafikkfarlig å kjøre med vekten på benet med høyrefoten. Eller hvordan skulle hun ha gjort det? Helt utrolig å si noe sånt 😄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 25. september 2020 #1233 Del Skrevet 25. september 2020 8 minutter siden, MorTil2 said: Men vanskelig å la være, når hun står i retten og forklarer skrittene i helseappen med at hun står mens hun kjører, og tramper i gulvet. Hadde jeg vært i forsvarerteamet i det hun sa det, ville jeg virkelig ønsket meg et hull i bakken. Hun må beskyttes mot seg selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 25. september 2020 #1234 Del Skrevet 25. september 2020 5 timer siden, Korpsnerden skrev: Spiller navnet på chattegruppa på noe? Hækaveh? 5 timer siden, Trynefaktor skrev: Ja, det er noe Jens Stoltenberg «lommetwitret» en gang. Og i tillegg så var det visstnok en i det mye omtalte teaterstykket som hadde på seg en svart t-skjorte med "Hækaveh" trykket på seg i følge VG. Men hvor sammenhengen mellom fb-gruppa, teaterstykket og Stoltenberg er, det er jeg veldig usikker på. 🤔 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/pA6kzE/absurd-angrep-paa-offeret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Mo Skrevet 25. september 2020 #1235 Del Skrevet 25. september 2020 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/pA6kzE/en-uvanlig-reaksjon Er det noen som ser hva det her handler om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 25. september 2020 #1236 Del Skrevet 25. september 2020 5 minutter siden, Ann Mo skrev: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/pA6kzE/en-uvanlig-reaksjon Er det noen som ser hva det her handler om? Det handler vel om at LB gjorde narr av Tybring-Gjedde og mente at hun overreagerte pga trusselbrevet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 25. september 2020 #1237 Del Skrevet 25. september 2020 37 minutter siden, Lunabelle skrev: Og i tillegg så var det visstnok en i det mye omtalte teaterstykket som hadde på seg en svart t-skjorte med "Hækaveh" trykket på seg i følge VG. Men hvor sammenhengen mellom fb-gruppa, teaterstykket og Stoltenberg er, det er jeg veldig usikker på. 🤔 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/pA6kzE/absurd-angrep-paa-offeret Jeg skjønte ikke helt, var det i retten medlemmet hadde på seg den t-skjorta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 25. september 2020 #1238 Del Skrevet 25. september 2020 15 minutter siden, Trynefaktor skrev: Jeg skjønte ikke helt, var det i retten medlemmet hadde på seg den t-skjorta? Når du sier det, så ble plutselig jeg usikker også 🤔😅. Trodde først det var i stykket, men det står jo i teatergruppen. Så kanskje teatergruppen er tilstede i retten og at en av de hadde på seg en sånn t-skjorte der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandlove Skrevet 25. september 2020 #1239 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) Kan ikke LB demonstrere hvordan hun står og kjøre bil? Bør ikke være vanskelig å få til i garasjen i tinghuset ? Endret 25. september 2020 av Vestlandlove 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 25. september 2020 #1240 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) 20 minutter siden, Vestlandlove skrev: Kan ikke LB demonstrere hvordan hun står og kjøre bil? Bør ikke være vanskelig å få til i garasjen i tinghuset ? Det hadde sikkert ikke gått fordi hun kan være avheng av krykker i uoverskuelig framtid..... Endret 25. september 2020 av SoWhat? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå