Gå til innhold

når kvinner uttrykker bra i senga

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når kvinner uttrykker bra i senga, eller dårlig i senga, på hvilke grunnlag blir det bedømt i? hva er bra i senga, og hva er dårlig i senga?

Anonymkode: 98e92...177

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når kvinner uttrykker bra i senga, eller dårlig i senga, på hvilke grunnlag blir det bedømt i? hva er bra i senga, og hva er dårlig i senga?

Orgasme er et must! 

Anonymkode: 357ab...861

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bra i senga er:

- At han får den opp uten problemer,

- At den står lenge nok til å gjennomføre samleie,

- At han også takler å få på et kondom uten at den blir slapp,

- At han klarer å holde ut et samleie i minst noen minutter før han kommer,

- At han er flink til å fingre og kjærtegne,

- At han er flink til å slikke,

- At han er opptatt av hennes nytelse,

- At han godtar det hvis hun ikke kommer uten å mase om det 

- At han ikke maser om at hun må gjøre noe hun ikke ønsker, eller ikke føler seg klar for fordi det er for tidligi forholdet eller at det er noe hun ikke gjør med tilfeldige partnere

- At han er respektfull mot henne

- At han ikke kritiserer henne for kroppen hennes

Alt dette (og sikkert mer til) er å være bra i senga. Fraværet av alt dette er å være dårlig i senga. 

Anonymkode: f5df3...498

• Liker 11
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra i senga er:

- At han ikke maser om at hun må gjøre noe hun ikke ønsker, eller ikke føler seg klar for fordi det er for tidligi forholdet eller at det er noe hun ikke gjør med tilfeldige partnere

Alt dette (og sikkert mer til) er å være bra i senga. Fraværet av alt dette er å være dårlig i senga. 

Enig, bortsett fra at fraværet av bare en av disse tingene kan ødelegge alt. Hjelper ikke å ha alt annet på plass dersom han kritiserer kroppen hennes, eller maser om ting hun ikke vil, eller egentlig hvilket som helst av punktene dine.

Personlig synes jeg også at et naturlig og godt forhold til nakenhet og sex er viktig, og at sex ikke er noe utrolig seriøst, der man ikke kan fleiper og le. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fraværet av bare en av tingene er nok til å ødelegge det. Jeg presiserte ikke det, men jeg mener jo også at det er akkurat sånn, Hilsen AB som skrev lista over. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

finnes det andre meninger?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

finnes det andre meninger?

Håper ikke det 😬

Anonymkode: 0ba97...717

• Liker 1
Skrevet

Ikke mindre enn 12 spesifikke krav en mann bør oppfylle. Og alle som har postet i denne tråden er rørende enige..

Er det da innafor å ha like mange krav som mann? Eller bør man være takknemlig og fornøyd så lenge man får seg litt?

F.eks kan man jo sammenligne mannens ereksjon med om kvinnen blir våt nok, helt naturlig. Da blir det jo "stryk" for alle som har behov for glidemiddel. Eller om hun blir fort sår under samleie, før mannen er fornøyd. Stryk det også. Uvøren med tenner under blowjob? Overhodet ikke akseptabelt. 

Og fortsatt mangler det 9 krav..... Hva sier damene?

• Liker 3
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Resignert skrev:

Ikke mindre enn 12 spesifikke krav en mann bør oppfylle. Og alle som har postet i denne tråden er rørende enige..

Er det da innafor å ha like mange krav som mann? Eller bør man være takknemlig og fornøyd så lenge man får seg litt?

F.eks kan man jo sammenligne mannens ereksjon med om kvinnen blir våt nok, helt naturlig. Da blir det jo "stryk" for alle som har behov for glidemiddel. Eller om hun blir fort sår under samleie, før mannen er fornøyd. Stryk det også. Uvøren med tenner under blowjob? Overhodet ikke akseptabelt. 

Og fortsatt mangler det 9 krav..... Hva sier damene?

Men altså dette er ikke grove krav da mann.

Det spørres etter hva som er dårlig og bra og selvfølgelig er ikke dame bra i senga hvis hun biter pikken din eller sier "åh, så søt!" når du drar ned buksa liksom?

Å være bra i senga betyr jo at hun da er bra, ikke sant? Da biter hun ikke lillemann eller ligger der som en potetsekk.

Resten av kravene går jo bare på å ikke mase om ting, ikke kritisere kroppen osv. Er dette virkelig så ekstremt harde krav for å bli ansett som bra i senga?

Det står ingenting om at: 

Han må ha 20 cm pikk,holde ut i 4 timer, kunne få meg til å squirte osv.

Det er helt ok krav som stiller for at en mann kan betegnes som bra i senga. Slutt å vær så krenka. Vi har fått høre mye om hva som gjør en kvinne dårlig så hvorfor tåler du ikke å høre det samme?

Endret av SunnivaOslo
Autocorrect
  • Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, SunnivaOslo said:

Men altså dette er ikke grove krav da mann.

Det spørres etter hva som er dårlig og bra og selvfølgelig er ikke dame bra i senga hvis hun biter pikken din eller sier "åh, så søt!" når du drar ned buksa liksom?

Å være bra i senga betyr jo at hun da er bra, ikke sant? Da biter hun ikke lillemann eller ligger der som en potetsekk.

Resten av kravene går jo bare på å ikke mase om ting, ikke kritisere kroppen osv. Er dette virkelig så ekstremt harde krav for å bli ansett som bra i senga?

Det står ingenting om at: 

Han må ha 20 cm pikk,holde ut i 4 timer, kunne få meg til å squirte osv.

Det er helt ok krav som stiller for at en mann kan betegnes som bra i senga. Slutt å vær så krenka. Vi har fått høre mye om hva som gjør en kvinne dårlig så hvorfor tåler du ikke å høre det samme?

Overhodet ikke krenka 😊  Syns bare en 12 punkts sjekkliste var i meste laget. Har bare ett eneste punkt på lista jeg. Om dama får minst en orgasme, så har jeg vært en ok elsker, og er selv fornøyd med sexen. Hvis ikke, så var det ikke direkte vellykket.

Skrevet
16 minutter siden, Resignert skrev:

Overhodet ikke krenka 😊  Syns bare en 12 punkts sjekkliste var i meste laget. Har bare ett eneste punkt på lista jeg. Om dama får minst en orgasme, så har jeg vært en ok elsker, og er selv fornøyd med sexen. Hvis ikke, så var det ikke direkte vellykket.

Ok. Så det er ikke et krav fra deg at hun ikke kan ligge der som en slakt? Det er liksom helt ok for deg?

Det var jo betryggende....

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra i senga er:

oioi. ganske lette kriterier

Anonymkode: 49085...9de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det så enkelt at jeg må tenne skikkelig på dama.  God seksuell kjemi  gjør meg til en bedre elsker helt enkelt.  Men så er jeg ingen ungsau heller lenger da. "Må bare ha fitte"-stadiet har jeg vokst forbi for lenge siden.

Anonymkode: 9ab17...26d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra i senga er:

Enig i alt dette hver for seg, men etter min mening kan alle være oppfylt og sexen likevel så som så, eller et par av dem ikke oppfylt (f.eks. flink til å slikke/fingre) og sexen likevel fantastisk. 

Anonymkode: 1206d...703

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...