SM30 Skrevet 12. mars 2019 #161 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Selvom det hadde vært et ons som hadde blitt gravid? Anonymkode: d2ccf...4a5 Ja, jeg hadde aldri gått fra et slikt ansvar om jeg valgte å ikke bruke kondom eller det skjedde ved et uhell. Jeg har igrunn "alt på stell" så hadde ikke vært noe problem med barn, det hadde jo vært verre dersom jeg var 20 og student, men jeg hadde likevel bitt tennene sammen og gått inn for at barnet skulle ha en strålende oppvekst.
Gjest nicecar Skrevet 12. mars 2019 #162 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, Dævendøtte skrev: Har en svært god venn som opplevde dette for noen år tilbake. Han nektet kontakt, ble lurt av p-piller som ikke ble tatt og hun sa i fra at hun var gravid etter fem måneders svangerskap. Så møtte jeg denne moren med barnet og ungen var som snytt ut av nesa til faren sin. Da var ungen ca fire måneder, likheten til pappaen var slående Jeg fortalte ham dette og etter noen uker tok han kontakt med moren og nå, snart 18 år senere, er hun en del av familien på lik linje som de andre barna hans. Bra gjort av han!
SM30 Skrevet 12. mars 2019 #163 Skrevet 12. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Dette har tydeligvis mange IQ-løse mannfolk veldig vanskelig for å forstå. Anonymkode: d2ccf...4a5 Noen blir jo lurt dersom de blir fortalt at det brukes prevensjon når det ikke er tilfellet? De burde selv bruke kondom, ja, men de blir likevel lurt..
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #164 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, SM30 skrev: Noen blir jo lurt dersom de blir fortalt at det brukes prevensjon når det ikke er tilfellet? De burde selv bruke kondom, ja, men de blir likevel lurt.. Lurt eller ei, kanskje han lærer til neste gang. Hans pikk - hans ansvar! (Når skal du forstå? 🙄) Anonymkode: d2ccf...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #165 Skrevet 12. mars 2019 3 minutter siden, SM30 skrev: Noen blir jo lurt dersom de blir fortalt at det brukes prevensjon når det ikke er tilfellet? De burde selv bruke kondom, ja, men de blir likevel lurt.. Menn er da uærlige med kvinner HELE tiden når det kommer til sex. Det er mer regelen enn unntaket, allikevel er det liksom full furore om én og annen kvinne gjør det samme som dere= juger og meler sin egen kake. Hvorfor skal kvinner være mer ærlig enn menn noensinne har vært? Anonymkode: 0387d...72b
Gjest Bilbao7 Skrevet 12. mars 2019 #166 Skrevet 12. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn er da uærlige med kvinner HELE tiden når det kommer til sex. Det er mer regelen enn unntaket, allikevel er det liksom full furore om én og annen kvinne gjør det samme som dere= juger og meler sin egen kake. Hvorfor skal kvinner være mer ærlig enn menn noensinne har vært? Anonymkode: 0387d...72b Og der traff tråden bunnen.
Gjest Mocchhaa Skrevet 12. mars 2019 #167 Skrevet 12. mars 2019 TIL ALLE MANNFOLK SOM IKKE TENKER LENGER EN SNOPPEN, BRUK PREVANSJON ELLER HOLD PIKKEN I BUKSA!
Gjest Fnugg Skrevet 12. mars 2019 #168 Skrevet 12. mars 2019 (endret) 2 timer siden, SM30 skrev: Kommer selvsagt fra ei på IVF. Du trenger ikke spre galle selv om du sliter personlig... Jeg skjønte ikke hva det har med saken å gjøre sånn i det hele tatt? Jeg tror faktisk du må forklare, for den sammenhengen skjønte jeg absolutt ingenting av. Det blir jo like relevant som å trekke frem at det er typisk folk med blå tskjorte eller dieselbil å mene noe sånt. Endret 12. mars 2019 av Fnugg
Gjest Mocchhaa Skrevet 12. mars 2019 #169 Skrevet 12. mars 2019 18 minutter siden, SM30 said: Det er du som ikke forstår. Damer kan ikke fraskrive seg alt ansvar og i tillegg føre menn bak lyset ved ren løgn. Men jeg skjønner at du støtter dine medsøstre i tykt og tynt Out... Det er jo menna som fraskriver seg ansvaret her ved og ikke stå for det livet de skapte. Lurt eller ikke. Sex kan føre til graviditet, trodde vi lærte dette på barneskolen?? Vil man ikke bli far, bruk kondom.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #170 Skrevet 12. mars 2019 7 minutter siden, BlondeVikingRage skrev: Det er jo menna som fraskriver seg ansvaret her ved og ikke stå for det livet de skapte. Lurt eller ikke. Sex kan føre til graviditet, trodde vi lærte dette på barneskolen?? Vil man ikke bli far, bruk kondom. Sex kan føre til graviditet ja, men tydeligvis mange kvinner som har svikt i oppdragelsen sin når de tror at det er lurt å lurt å lure en mann til å få barn, for så å sutre over at ting ikke ble som de hadde forestilt seg etterpå. Det er et stort svik og tilitsbrudd å lyve om noe sånt! Det er et større svik å lyve med at man bruke p-piller, enn å være utro! Anonymkode: 7b02d...b93 3
Gjest O.G. Skrevet 12. mars 2019 #171 Skrevet 12. mars 2019 2 timer siden, Bilbao7 skrev: Jeg synes SM30 har et vesentlig poeng. Han sier at kvinnen ikke skal planlegge graviditet uten samtykke fra mannen, og at å komme med direkte løgner om at hun bruker prevensjon er veldig galt. Og det er det jo. Men det er jo ikke det samme som at menn skal fraskrive seg ansvar for pulingen sin og vil han ikke ha barn må en mann ta aktivt ansvar for sexlivet sitt. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sex kan føre til graviditet ja, men tydeligvis mange kvinner som har svikt i oppdragelsen sin når de tror at det er lurt å lurt å lure en mann til å få barn, for så å sutre over at ting ikke ble som de hadde forestilt seg etterpå. Det er et stort svik og tilitsbrudd å lyve om noe sånt! Det er et større svik å lyve med at man bruke p-piller, enn å være utro! Anonymkode: 7b02d...b93 Svikt i litt vel mange menns oppdragelse også når de ikke tar ansvar for eiga seksualitet.
Gjest Mocchhaa Skrevet 12. mars 2019 #172 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Sex kan føre til graviditet ja, men tydeligvis mange kvinner som har svikt i oppdragelsen sin når de tror at det er lurt å lurt å lure en mann til å få barn, for så å sutre over at ting ikke ble som de hadde forestilt seg etterpå. Det er et stort svik og tilitsbrudd å lyve om noe sånt! Det er et større svik å lyve med at man bruke p-piller, enn å være utro! Anonymkode: 7b02d...b93 Såklart er ikke det greit, men har du ikke brukt kondom, så får du stå for det du har skapt, enten du vil eller ikke. Det er barnet det går utover.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #173 Skrevet 12. mars 2019 21 timer siden, SM30 skrev: JA! Men dersom det er et uhell har man gått inn i det på samme premisser - da er jeg helt enig i at mannen skal ta ansvar. Det er 50% hans feil at det ble barn ut av det og det må han leve med. Hele poenget her er jo at hun har BEDRATT ham og i hemmelighet lurt han til å tro at de bruker prevensjon mens de i realiteten ikke gjør det, det er derfor i denne situasjonen 100% hennes grunn til at de er gravide. Som ei annen i tråden skriver: Hvis man er i et forhold - hvor prevensjonen er p pille, så sier man fra at man slutter. Jeg ville følt det som et tillitsbrudd at mannen min ikke stolte på meg. Jeg har selv stolt på damer som sier de ikke ønsker barn nå og at de går på p-piller slik at vi kan ha sex uten kondom - det skjønner jeg jo at jeg må slutte med uansett hvor seriøse man er... Selvfølgelig! Alle og enhver må ta ansvar for seg selv om barn er en konsekvens man ikke kan leve med - uansett! Jeg stoler forøvrig bare på meg selv i et forhold, uansett tema som kan ha store konsekvenser for meg, og jeg er kvinne. Anonymkode: 6d8ba...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #174 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, O.G. skrev: Men det er jo ikke det samme som at menn skal fraskrive seg ansvar for pulingen sin og vil han ikke ha barn må en mann ta aktivt ansvar for sexlivet sitt. Svikt i litt vel mange menns oppdragelse også når de ikke tar ansvar for eiga seksualitet. Nå stiller de aller fleste menn opp selv om barnet ikke er ønsket. Men jeg forstår meg ikke på kvinner lurer menn til å få barn, når det er barnet det går ut over! Disse kvinnene har ingen garanti for hvordan far de får til sine barn. Hvorfor ikke vente til de finner en som ønsker et barn med de? Så barnet får en far som også ønsket de? Jeg håper virkelig at mannfolk der ute blir mer bevist på å bruke kondom, fordi etter å ha lest her, finnes det masse gærne damer der ute som kun tenker på å få et barn, ikke HVEM de får barn med. Når enkelte kvinner svikter med den jobben, å finne en god far til barna sine, så håper jeg flere menn blir beviste på dette, og tar ansvaret isteden. Anonymkode: 7b02d...b93 3
Gjest O.G. Skrevet 12. mars 2019 #175 Skrevet 12. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå stiller de aller fleste menn opp selv om barnet ikke er ønsket. Anonymkode: 7b02d...b93 Og? 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg forstår meg ikke på kvinner lurer menn til å få barn, når det er barnet det går ut over! Anonymkode: 7b02d...b93 Vel, mange menn lurer kvinner til å ikke få barn, og så blir hun for gammel, og så går mannen hen og får unger med andre kvinner. Jeg synes faktisk det er verre enn at en fyr som kunne trekke kondomet på seg for å forhindre farskap, ble far mot sin vilje. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse kvinnene har ingen garanti for hvordan far de får til sine barn. Hvorfor ikke vente til de finner en som ønsker et barn med de? Så barnet får en far som også ønsket de? Anonymkode: 7b02d...b93 Det kan du spørre om, men det kan være at mannen for med løgn og bare vill vente litt til, og så gikk årene. Heller ikke mannen dro fra kvinnen og søkte lykken et annets steds, selv om man visst hele tiden at han ikke ville ha barn med henne. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper virkelig at mannfolk der ute blir mer bevist på å bruke kondom Det håper jeg også, det er på tide at menn tar ansvar for eiga seksualitet nå. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: fordi etter å ha lest her, finnes det masse gærne damer der ute som kun tenker på å få et barn, ikke HVEM de får barn med. Anonymkode: 7b02d...b93 Vel, det finnes visst også masse gale menn som puler hva som heslt uten kondom, også de damerne de ikke ser for seg som mor til sine barn. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når enkelte kvinner svikter med den jobben, å finne en god far til barna sine Anonymkode: 7b02d...b93 Men svikter ikke menn seg selv når de puler kvinner de ikke ser for seg noe fremtid, ekteskap og barn med?
Gjest O.G. Skrevet 12. mars 2019 #176 Skrevet 12. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: , så håper jeg flere menn blir beviste på dette, og tar ansvaret isteden. Anonymkode: 7b02d...b93 Ja, for det blir for dumt at menn skal stille seg opp som offer og enkelte men skriver her inne om at lovverket skal ta hensyn til unge menns ønsker om å treffe ukjente kvinner på offentlig toalett og likevel ikke bruke kondom.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #177 Skrevet 12. mars 2019 Omg denne diskusjonen er virkelig til å slå seg i hodet av! Lykke til i livet... Anonymkode: 7b02d...b93 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. mars 2019 #178 Skrevet 12. mars 2019 3 timer siden, nicecar skrev: Bra gjort av han! Jepp, men ikke så bra gjort av moren som lurte ham. Hun hadde p-piller som hun faktisk kastet i stedet for å ta i flere måneder. Dette vet jeg med sikkerhet, hun innrømmet dette også i ettertid. Var ganske mye intriger og konflikter en stund. Målet hennes var rett og slett å bli gravid med denne mannen. Noe hun klarte til slutt. Hun ønsket å binde seg til ham for resten av livet, tror ikke det gikk helt etter planen De har vel og merke et barn sammen, men ingen kontakt utover det.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #179 Skrevet 12. mars 2019 5 timer siden, BlondeVikingRage skrev: TIL ALLE MANNFOLK SOM IKKE TENKER LENGER EN SNOPPEN, BRUK PREVANSJON ELLER HOLD PIKKEN I BUKSA! Det er tydeligvis utrolig vanskelig å forstå for @SM30 og hans brødre mener at dama har like mye ansvar for hans pikk som han har. Forstå det den som kan. Anonymkode: d2ccf...4a5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #180 Skrevet 12. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Sex kan føre til graviditet ja, men tydeligvis mange kvinner som har svikt i oppdragelsen sin når de tror at det er lurt å lurt å lure en mann til å få barn, for så å sutre over at ting ikke ble som de hadde forestilt seg etterpå. Det er et stort svik og tilitsbrudd å lyve om noe sånt! Det er et større svik å lyve med at man bruke p-piller, enn å være utro! Anonymkode: 7b02d...b93 Bla bla bla .. spar meg. Menn er like utspekulerte og lyver om mye rart. Hvis en mann nekter å bruke prevensjon og ender opp med å blir lurt av en dame er det selvfortjent mtp at han var så dum. Anonymkode: d2ccf...4a5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå