pompdelux Skrevet 11. mars 2019 #81 Skrevet 11. mars 2019 (endret) Nei jeg tror ikke man kan bli oppriktig glad i det barnet.. fordi man har en forakt for den andre foreldren så vil dette også påføres barnet. Menneskelig rett og slett. Endret 11. mars 2019 av pompdelux
malifika Skrevet 11. mars 2019 #82 Skrevet 11. mars 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: En kvinne som går inn for å bli gravid mot mannens samtykke, må ta det hele og fulle ansvaret for barnet. Anonymkode: 5389d...20a Nei det må hun ikke! Mannen kan bruke kondom! Hvis kondomen sprekker, hun ikke går på annen prevensjon og det blir barn så tar man det ansvaret. Har man fra start vært klar på at man ikke ønsker barn og gjør det en kan for å forhindre det, så må man gjerne hate en kvinne som velger å bære frem et barn en ikke ønsker. Men det er allikevel ikke ungen sin feil- så den stiller man opp for uansett! Man behøver ikke elske, være glad i eller engang like moren til sitt barn for å være en god far for ungen sin. Det er bare å oppføre seg sivilisert mot hverandre foran ungen, kommer langt med det. 8
Millimani Skrevet 11. mars 2019 #83 Skrevet 11. mars 2019 Når mannen ikke bruker kondom og dama ikke bruker prevensjon så kan det bli barn av det, og det burde begge vite veldig godt. Jeg hadde ei venninne for en tid siden som ble uplanlagt gravid. Hun ønsket seg barnet, han gjorde det ikke. Barnet kom inn i en familie med tre eldre halvsøsken. Mannen viste veldig liten interesse de første fire årene, og det endte til slutt med forlik i retten da de bodde sammen hele tiden og aldri ble enige. De sov i hvert sitt rom i mer enn ett år, noe som jo var veldig lett for barna å merke... Uansett var de tre eldste absolutt store nok til å forstå, og det må ha vært vanskelig for dem å ikke blande seg inn. Selv det yngste barnet som da var 3-4 år hadde sitt å si om pappaen sin. De små kan merke mer enn man aner.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #84 Skrevet 11. mars 2019 For en forferdelig tråd, det er umenneskelig å ikke bli glad i barna sine. kjære menn, kjøp kondomer eller klipp strengen, du får bedøvelse Anonymkode: 28528...fe9 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #85 Skrevet 11. mars 2019 1 time siden, Millimani skrev: Når mannen ikke bruker kondom og dama ikke bruker prevensjon så kan det bli barn av det, og det burde begge vite veldig godt. Jeg hadde ei venninne for en tid siden som ble uplanlagt gravid. Hun ønsket seg barnet, han gjorde det ikke. Barnet kom inn i en familie med tre eldre halvsøsken. Mannen viste veldig liten interesse de første fire årene, og det endte til slutt med forlik i retten da de bodde sammen hele tiden og aldri ble enige. De sov i hvert sitt rom i mer enn ett år, noe som jo var veldig lett for barna å merke... Uansett var de tre eldste absolutt store nok til å forstå, og det må ha vært vanskelig for dem å ikke blande seg inn. Selv det yngste barnet som da var 3-4 år hadde sitt å si om pappaen sin. De små kan merke mer enn man aner. Det er en helt annen situasjon. Anonymkode: 5389d...20a 2
Millimani Skrevet 11. mars 2019 #86 Skrevet 11. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en helt annen situasjon. Anonymkode: 5389d...20a Men fortsatt snakk om et uønsket barn
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #87 Skrevet 11. mars 2019 1 minutt siden, Millimani skrev: Men fortsatt snakk om et uønsket barn Noe kvinnen var klar over før barnet i det hele tatt eksisterte. Barnet er ønsket. Av moren! Jeg ville ikke ha gjort som mannen i dette tilfellet. Jeg ville tatt meg av barnet. Men jeg ville heller ikke ha gjort som kvinnen. Men om så var, ville jeg ha tatt meg av barnet alene. Anonymkode: 5389d...20a 2
Millimani Skrevet 11. mars 2019 #88 Skrevet 11. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Noe kvinnen var klar over før barnet i det hele tatt eksisterte. Barnet er ønsket. Av moren! Jeg ville ikke ha gjort som mannen i dette tilfellet. Jeg ville tatt meg av barnet. Men jeg ville heller ikke ha gjort som kvinnen. Men om så var, ville jeg ha tatt meg av barnet alene. Anonymkode: 5389d...20a Ja. Dama sa stadig ift at mannen var så imot barnet at "han har vært med på det, han får ta ansvar". Det gikk til slutt, men mulig stygt sagt fra min side så burde den saken endt med skilsmisse bl.a. fordi det var krangler om felles barn eller ikke, kjæledyr eller ikke, og mye annet jeg ikke kjenner til. Motsetninger tiltrekker hverandre, men et sted går vel grensa.
SM30 Skrevet 11. mars 2019 #89 Skrevet 11. mars 2019 (endret) On 3/10/2019 at 9:07 AM, Brunhilde said: Jeg har lyst til å svare litt "trinn for trinn" her, så jeg kopierte teksten din, ts, uten å sitere. Jeg uthever det du sier. Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . Jeg går ut fra at du mener "hemmelighet" her. Hvis mannen din absolutt ikke ville ha barn burde han brukt kondom, men vent, det gjør sexen litt mindre god, så han ville vel ikke det? Nei? Moren førte han bevisst bak lyset for å få en unge han ikke ville ha?? Hun ville ikke at han skulle bruke kondom fordi hun ønsket å bli gravid... De hadde altså hatt sex i lengre tid, kanskje som kjærester... Latterlig kommentar... han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. Ja, det er et valg han kan ta, men jeg tenker at det er en bedriten fyr som kan velge bort et barn han vet om. Når du blir SÅ JÆVLIG BEDRATT av partner at hun endrer livet ditt for alltid, uten å inkludere deg i prosessen skjønner jeg at han har store problemer med å følge opp både henne og barnet. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. Han hater ikke barnet, men velger å ikke se det og velger å ikke tilgodese det med mer enn det barnet har krav på. Neida, ingen hat her. Her er jeg forsåvidt enig, men det er nesten så hun valgte å lure nettopp ham kanskje fordi han hadde solid økonomi og hun så for seg gode barnebidrag osv. Det handler heller ikke om hat om du ikke gir noen penger..? moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Hva f#@n ska de si? De vet at sønnen har i mot at de treffer barnet hans, eller er det fra foreldrene han har fått sine, mildt sagt, elendige holdninger? De vet jo at sønnen er blitt så rævkjørt av denne barnemoren at det neppe finnes noen form for respekt der?? Men det er klart, de kjenner ikke på det selv og vil sikkert gjerne ha kontakt med barnebarnet Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Nei, det sier seg selv, noen må jo intrudusere barnet til dem, og med en vattpikk av en far... Med en slik UÆRLIG vattfitte av en mor som med viten og vilje har satt et barn til verden som hun visste faren ikke ville ha så syns jeg ikke det er så rart - skylden ligger på henne. Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre..Tja, dette tror jeg vel bare sånn rimelig mye på, men for å døyve egen samvittighet er det sikkert en fin ting å si. "Nei, ungen tok jo ikke kontakt, så da trodde jeg ikke at han/hun/den - stryk det som ikke passer - var interessert". Bullshit! Jeg tror på dette - kan fort få til et forhold med barnet sålenge man slipper å inkludere barnemoren, men så vet man aldri hvilke griller hun har satt i hodet på barnet. Tror nok jeg selv ville tatt kontakt her, etterhvert som barnet ble litt eldre. Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- Selvfølgelig mener du det. Du er jo gift med drittsekken og må vel gjøre hva du kan for å forsvare hvorfor du er gift med et så anvarsløst og egoistisk menneske. Jeg er helt enig, det er moren som er et dårlig menneske. Hvordan en kar som er blitt BEDRATT på verst tenkelig måte kan være drittsekken er det kun kvinner som kan mene... menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . Nei, menn kan heldigvis ikke ta abort, men de kan bruke kondom og sørge for at det ikke blir nødvendig. Å ta ansvar, kalles det! Hvis du har sex med en partner over lenger tid og blir forsikret om at hun går på prevensjon så bruker man vel ikke kondom, men STOLER på partneren?? Men jeg skjønner - jeg må tydeligvis begynne å putte angrepiller i kaffen eller lage angrepillesmoothie til damene dagen derpå for å "ta ansvar". så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Jeg dømmer mannen din, tro du meg! Han er en egoisitisk, bortskjemt, syddputerundearmene på no-good av en mann! Og vet du hva? Det barnet vil aldri oppleve han som en "pappa", og det er like bra, han er ikke tittelen verdig! Og du, ts, er en smålig, sjalu kvinne som totalt mangler selvinnsikt. Men, dere har det sikkret fint sammen, man sier jo at like barn leker best. Du må selv ha bedratt en mann og fått et uønsket barn, for noe mer mannefiendtlig har jeg sjelden lest. Anonymkode: b0dec...b97 Beklager at jeg har beskyldt ts for å være smålig, det gjelder kvinnen som skrev innlegg nr. 2 - min feil og jeg beklager igjen! Takk til deg som gjorde meg oppmerksom på tabben. Svarte deg i rødt Endret 11. mars 2019 av SM30 4
SM30 Skrevet 11. mars 2019 #90 Skrevet 11. mars 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Det er en slik verden man ønsker når man støtter opp tragiske menn som ikke ønsker å ta ansvar for eget sexliv. Det kaller jeg iskalde mennesker, som gir døyten i et lite uskyldig barn. Anonymkode: d2ccf...4a5 Var dette et ONS hvor han valgte å ikke bruke kondom og dama endte opp gravid? Det er ansvarsløst og her er det bare å følge opp kidden som om det var planlagt... Men det er jo ikke det det er snakk om her? Mannen kan da ha vært ansvarsfull, brukt kondom for så å bli lurt med at hun gikk på prevensjon og derfor trengte ikke han? Mener du han fortsatt burde brukt kondom? Barnemoren er ISKALD som setter et uønsket barn til verden av egen egoisme... Hun driter i barnets beste... 2
SM30 Skrevet 11. mars 2019 #91 Skrevet 11. mars 2019 15 hours ago, AnonymBruker said: For en søppelmann du er sammen med. Det krever en spesiell type menneske for å straffe en uskyldig unge. Det er ikke barnets feil at han ikke gadd å bruke kondom. Anonymkode: 14c79...e11 Det er moren som straffer en uskydlig unge ved å sette et UØNSKET barn til verden... Hun har lurt ham til ikke å bruke kondom? 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #92 Skrevet 11. mars 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Det er en slik verden man ønsker når man støtter opp tragiske menn som ikke ønsker å ta ansvar for eget sexliv. Det kaller jeg iskalde mennesker, som gir døyten i et lite uskyldig barn. Anonymkode: d2ccf...4a5 For at barnet skal havne i den situasjonen må man ha en mor som kjører egotripp og bærer frem barnet selv om far umiddelbart sier at det er uønsket. Kvinnen er siste beskyttelsen, siste leddet. Velger hun feil er det barnet som lider Anonymkode: 0b6f9...1f0
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #93 Skrevet 11. mars 2019 4 timer siden, pompdelux skrev: Nei jeg tror ikke man kan bli oppriktig glad i det barnet.. fordi man har en forakt for den andre foreldren så vil dette også påføres barnet. Menneskelig rett og slett. Umenneskelig mener jeg. Anonymkode: d2ccf...4a5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #94 Skrevet 11. mars 2019 Abort er umenneskelig! barn er en velsignelse❤️ Anonymkode: 28528...fe9 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #95 Skrevet 11. mars 2019 2 timer siden, SM30 skrev: Var dette et ONS hvor han valgte å ikke bruke kondom og dama endte opp gravid? Det er ansvarsløst og her er det bare å følge opp kidden som om det var planlagt... Men det er jo ikke det det er snakk om her? Mannen kan da ha vært ansvarsfull, brukt kondom for så å bli lurt med at hun gikk på prevensjon og derfor trengte ikke han? Mener du han fortsatt burde brukt kondom? Barnemoren er ISKALD som setter et uønsket barn til verden av egen egoisme... Hun driter i barnets beste... Ja, jeg mener at han fortsatt er ansvarlig for sin egen pikk, uavhengig av om moren bruker prevensjon eller ikke! Uhell kan SKJE!! Og det er mange som har blitt gravide på både pille og spiral, så spar meg for det BS. Fornuftige menn tar ansvar for eget sexliv punktum! Anonymkode: d2ccf...4a5 3
Gjest nicecar Skrevet 11. mars 2019 #96 Skrevet 11. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For at barnet skal havne i den situasjonen må man ha en mor som kjører egotripp og bærer frem barnet selv om far umiddelbart sier at det er uønsket. Kvinnen er siste beskyttelsen, siste leddet. Velger hun feil er det barnet som lider Anonymkode: 0b6f9...1f0 Hva får deg til å tro at det er så forbanna lett å ta abort?
Gjest O.G. Skrevet 11. mars 2019 #97 Skrevet 11. mars 2019 2 timer siden, SM30 skrev: Det er moren som straffer en uskydlig unge ved å sette et UØNSKET barn til verden... Hun har lurt ham til ikke å bruke kondom? Hvordan kan en kvinne lure en mann til å ikke bruke kondom når begge parter har ansvar for sin seksualitet?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #98 Skrevet 11. mars 2019 På 10.3.2019 den 8.08, AnonymBruker skrev: Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre.. Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Anonymkode: b0dec...b97 Stakkars barn. Tenk å måtte ha to foreldre som begge er totalt blottet for empati. Anonymkode: 81e42...368 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #99 Skrevet 11. mars 2019 20 timer siden, MizBiz skrev: Jeg sa ifra til barnefar at jeg ikke brukte prevensjon, men at han gjerne kunne bruke kondom. Sa også ifra at dersom jeg skulle bli gravid så var det ikke sikkert jeg kom til å ta abort. Han valgte å ikke bruke kondom. Jeg ble gravid, tok ikke abort, han grudde seg som faen, barnet ble født, og han elsker å være pappa. Men hva om du etter ett år sluttet med p piller, uten å si det? Anonymkode: b0dec...b97 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #100 Skrevet 11. mars 2019 Det hender man blir gravid selv om mannen bruker kondom også... Anonymkode: 0d149...cb0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå