AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #21 Skrevet 10. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre.. Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Anonymkode: b0dec...b97 Litt av en kjernekar du har der! Anonymkode: d2ccf...4a5 37
Gjest O.G. Skrevet 10. mars 2019 #22 Skrevet 10. mars 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn bør forøvrig slutte å si : "jeg vil ha barn men vil vente litt" Når de ikke mener det. Så blir litt måneder og år, år blir til flere år og kvinnen innser at dette bare er noe han har sagt for å slippe diskusjon. At han aldri ville, eller vil først når det er for sent. Og da føler kvinnen seg lurt. Og hormontroll som føler seg lurt skal man aldri undervurdere. Anonymkode: f6d1b...cdb Menn som holder på sånn er onde. Endret 10. mars 2019 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #23 Skrevet 10. mars 2019 1 time siden, Brunhilde skrev: Jeg har lyst til å svare litt "trinn for trinn" her, så jeg kopierte teksten din, ts, uten å sitere. Jeg uthever det du sier. Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . Jeg går ut fra at du mener "hemmelighet" her. Hvis mannen din absolutt ikke ville ha barn burde han brukt kondom, men vent, det gjør sexen litt mindre god, så han ville vel ikke det? han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. Ja, det er et valg han kan ta, men jeg tenker at det er en bedriten fyr som kan velge bort et barn han vet om. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. Han hater ikke barnet, men velger å ikke se det og velger å ikke tilgodese det med mer enn det barnet har krav på. Neida, ingen hat her. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Hva f#@n ska de si? De vet at sønnen har i mot at de treffer barnet hans, eller er det fra foreldrene han har fått sine, mildt sagt, elendige holdninger? Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Nei, det sier seg selv, noen må jo intrudusere barnet til dem, og med en vattpikk av en far... Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre..Tja, dette tror jeg vel bare sånn rimelig mye på, men for å døyve egen samvittighet er det sikkert en fin ting å si. "Nei, ungen tok jo ikke kontakt, så da trodde jeg ikke at han/hun/den - stryk det som ikke passer - var interessert". Bullshit! Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- Selvfølgelig mener du det. Du er jo gift med drittsekken og må vel gjøre hva du kan for å forsvare hvorfor du er gift med et så anvarsløst og egoistisk menneske. menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . Nei, menn kan heldigvis ikke ta abort, men de kan bruke kondom og sørge for at det ikke blir nødvendig. Å ta ansvar, kalles det! så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Jeg dømmer mannen din, tro du meg! Han er en egoisitisk, bortskjemt, syddputerundearmene på no-good av en mann! Og vet du hva? Det barnet vil aldri oppleve han som en "pappa", og det er like bra, han er ikke tittelen verdig! Og du, ts, er en smålig, sjalu kvinne som totalt mangler selvinnsikt. Men, dere har det sikkret fint sammen, man sier jo at like barn leker best. Anonymkode: b0dec...b97 Den du kopierte er ikke TS, men det første svaret i tråden. Anonymkode: 2694b...b2f 3
Brunhilde Skrevet 10. mars 2019 #24 Skrevet 10. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Den du kopierte er ikke TS, men det første svaret i tråden. Anonymkode: 2694b...b2f Det har du rett i, jeg skal endre. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 10. mars 2019 #25 Skrevet 10. mars 2019 1 time siden, Brunhilde skrev: Jeg har lyst til å svare litt "trinn for trinn" her, så jeg kopierte teksten din, ts, uten å sitere. Jeg uthever det du sier. Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . Jeg går ut fra at du mener "hemmelighet" her. Hvis mannen din absolutt ikke ville ha barn burde han brukt kondom, men vent, det gjør sexen litt mindre god, så han ville vel ikke det? han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. Ja, det er et valg han kan ta, men jeg tenker at det er en bedriten fyr som kan velge bort et barn han vet om. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. Han hater ikke barnet, men velger å ikke se det og velger å ikke tilgodese det med mer enn det barnet har krav på. Neida, ingen hat her. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Hva f#@n ska de si? De vet at sønnen har i mot at de treffer barnet hans, eller er det fra foreldrene han har fått sine, mildt sagt, elendige holdninger? Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Nei, det sier seg selv, noen må jo intrudusere barnet til dem, og med en vattpikk av en far... Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre..Tja, dette tror jeg vel bare sånn rimelig mye på, men for å døyve egen samvittighet er det sikkert en fin ting å si. "Nei, ungen tok jo ikke kontakt, så da trodde jeg ikke at han/hun/den - stryk det som ikke passer - var interessert". Bullshit! Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- Selvfølgelig mener du det. Du er jo gift med drittsekken og må vel gjøre hva du kan for å forsvare hvorfor du er gift med et så anvarsløst og egoistisk menneske. menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . Nei, menn kan heldigvis ikke ta abort, men de kan bruke kondom og sørge for at det ikke blir nødvendig. Å ta ansvar, kalles det! så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Jeg dømmer mannen din, tro du meg! Han er en egoisitisk, bortskjemt, syddputerundearmene på no-good av en mann! Og vet du hva? Det barnet vil aldri oppleve han som en "pappa", og det er like bra, han er ikke tittelen verdig! Og du, ts, er en smålig, sjalu kvinne som totalt mangler selvinnsikt. Men, dere har det sikkret fint sammen, man sier jo at like barn leker best. Anonymkode: b0dec...b97 Jeg hadde tenkt å skrive noe tilsvarende, men jeg tiltrer dette helhjertet. Hadde en jeg var interessert i fortalt at han var far til et barn han har avvist så hadde jeg sagt takk for meg, kontakt meg hvis du noen sinne går hen og blir en mann. Barnet fortjener en far - barnet har ikke valgt å slutte på prevensjon i all hemmelighet.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #26 Skrevet 10. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre.. Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Anonymkode: b0dec...b97 Som tenåring fant jeg ut at min far har et slikt barn som han valgte å ikke være involvert i. Det gjorde meg kvalm og uvel å vite at denne mannen som var så glad i oss og involvert i våre liv hadde et barn til som var akkurat like mye hans, men som han valgte bort. At jeg har en storebror jeg ikke fikk bli kjent med før jeg som neste voksen selv tok kontakt. Jeg har, etter det, trukket meg mer og mer bort fra faren min. Han er ikke den jeg trodde han var. Når han kaller meg barnet sitt eller datteren sin stiller jeg spørsmål ved hva han legger i ordene, da hvem moren min er tydeligvis betyr mere enn blod og ansvar for ham. Halvbroren min hadde en helt grei oppvekst med en stefar som var en god rollemodell. Heldigvis, siden han helt fra han var ganske liten har forstått at hans egen far ikke ville ha noe med ham å gjøre. Han sier i dag at han ikle bryr seg, at det er min fars tap osv. Men samtidig ser jeg at det plager ham og jeg vet at det plaget ham mye når han var yngre. Anonymkode: e134d...ae7 39
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #27 Skrevet 10. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som tenåring fant jeg ut at min far har et slikt barn som han valgte å ikke være involvert i. Det gjorde meg kvalm og uvel å vite at denne mannen som var så glad i oss og involvert i våre liv hadde et barn til som var akkurat like mye hans, men som han valgte bort. At jeg har en storebror jeg ikke fikk bli kjent med før jeg som neste voksen selv tok kontakt. Jeg har, etter det, trukket meg mer og mer bort fra faren min. Han er ikke den jeg trodde han var. Når han kaller meg barnet sitt eller datteren sin stiller jeg spørsmål ved hva han legger i ordene, da hvem moren min er tydeligvis betyr mere enn blod og ansvar for ham. Halvbroren min hadde en helt grei oppvekst med en stefar som var en god rollemodell. Heldigvis, siden han helt fra han var ganske liten har forstått at hans egen far ikke ville ha noe med ham å gjøre. Han sier i dag at han ikle bryr seg, at det er min fars tap osv. Men samtidig ser jeg at det plager ham og jeg vet at det plaget ham mye når han var yngre. Anonymkode: e134d...ae7 Jeg synes du virker som en utrolig oppegående person. Er sikker på at halvbroren din føler enormt mye på at du som hans søster ønsker kontakt. Dessverre så er det slik at disse uønskede barna i flere tilfeller går gjennom livet med skyldfølelse som de overhodet ikke bør ha. Er man voksen nok til å lage barn, ja da er man voksen nok til å ta ansvar hvis det kommer noen uønskede barn. Det er fryktelig å tenke på alle disse mennene som ikke ønsker kontakt med sitt eget kjøtt og blod. Jeg hadde aldri gjort noe sånt mot mitt barn, uavhengig av om det var ønsket eller ikke. ts Anonymkode: d2ccf...4a5 13
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #28 Skrevet 10. mars 2019 Jeg satte mannen min i den situasjonen. Han ville overhode ikke ha barn på det tidspunktet. Vi var ikke sammen. Men det ordnet seg gradvis. Vi ble et par rett før barnet ble født. Har holdt sammen i 6 år. Han elsker jenta si, og blir uvel av tanken på at hun ikke hadde vært her i dag hvis det ikke var for meg som stod på mitt og nektet abort. Anonymkode: fb2cd...4e1 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #29 Skrevet 10. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre.. Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Anonymkode: b0dec...b97 3 timer siden, Brunhilde skrev: Jeg har lyst til å svare litt "trinn for trinn" her, så jeg kopierte teksten din, ts, uten å sitere. Jeg uthever det du sier. Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . Jeg går ut fra at du mener "hemmelighet" her. Hvis mannen din absolutt ikke ville ha barn burde han brukt kondom, men vent, det gjør sexen litt mindre god, så han ville vel ikke det? han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. Ja, det er et valg han kan ta, men jeg tenker at det er en bedriten fyr som kan velge bort et barn han vet om. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. Han hater ikke barnet, men velger å ikke se det og velger å ikke tilgodese det med mer enn det barnet har krav på. Neida, ingen hat her. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Hva f#@n ska de si? De vet at sønnen har i mot at de treffer barnet hans, eller er det fra foreldrene han har fått sine, mildt sagt, elendige holdninger? Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Nei, det sier seg selv, noen må jo intrudusere barnet til dem, og med en vattpikk av en far... Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre..Tja, dette tror jeg vel bare sånn rimelig mye på, men for å døyve egen samvittighet er det sikkert en fin ting å si. "Nei, ungen tok jo ikke kontakt, så da trodde jeg ikke at han/hun/den - stryk det som ikke passer - var interessert". Bullshit! Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- Selvfølgelig mener du det. Du er jo gift med drittsekken og må vel gjøre hva du kan for å forsvare hvorfor du er gift med et så anvarsløst og egoistisk menneske. menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . Nei, menn kan heldigvis ikke ta abort, men de kan bruke kondom og sørge for at det ikke blir nødvendig. Å ta ansvar, kalles det! så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Jeg dømmer mannen din, tro du meg! Han er en egoisitisk, bortskjemt, syddputerundearmene på no-good av en mann! Og vet du hva? Det barnet vil aldri oppleve han som en "pappa", og det er like bra, han er ikke tittelen verdig! Og du, ts, er en smålig, sjalu kvinne som totalt mangler selvinnsikt. Men, dere har det sikkret fint sammen, man sier jo at like barn leker best. Anonymkode: b0dec...b97 Beklager at jeg har beskyldt ts for å være smålig, det gjelder kvinnen som skrev innlegg nr. 2 - min feil og jeg beklager igjen! Takk til deg som gjorde meg oppmerksom på tabben. Takk for siste innlegg, så enig! Åpn hjerte litt for ditt eget barn liksom, det er jo ikke vanskelig å bli glad i andres barn en gang jo. Anonymkode: 7882d...63a 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #30 Skrevet 10. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre.. Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Anonymkode: b0dec...b97 Har du noen gang tenkt over hvordan dette barnet har det? Æsj altså, noen er bare tvers gjennom dårlige mennesker. Tenk å straffe et uskyldig barn. Jeg ville ikke tatt i mannen din med ildtang engang. 🤮 Anonymkode: 250a0...fb8 27
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #31 Skrevet 10. mars 2019 3 timer siden, Brunhilde skrev: Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . Jeg går ut fra at du mener "hemmelighet" her. Hvis mannen din absolutt ikke ville ha barn burde han brukt kondom, men vent, det gjør sexen litt mindre god, så han ville vel ikke det? Svar: Dersom kvinnen i et forhold bruker prevensjon, så er det veldig sjelden at mannen bruker kondom i tillegg. Og når kvinnen i dette tilfellet gikk inn for å bli gravid, går jeg utifra at hun ville ha snakket han fra å bruke kondom. han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. Ja, det er et valg han kan ta, men jeg tenker at det er en bedriten fyr som kan velge bort et barn han vet om. Svar: Det er mange som ikke ønsker seg barn, man er ikke bedriten av den grunn. Det å lure mannen er ganske grovt og attpåtil kreve at han skal stille opp som far er å gå for langt. Han fungerte som en donor i dette tilfellet, ufrivillig sådan, og ansvaret for barnet er morens alene. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. Han hater ikke barnet, men velger å ikke se det og velger å ikke tilgodese det med mer enn det barnet har krav på. Neida, ingen hat her. Svar: Han er ikke annet enn en donor, så det ville vært rart om barnet skulle bli tildelt annet enn pliktarven. Det har ingenting med hat å gjøre. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Hva f#@n ska de si? De vet at sønnen har i mot at de treffer barnet hans, eller er det fra foreldrene han har fått sine, mildt sagt, elendige holdninger? Svar: Elendige holdninger må tilskrives moren. Hun bruker en mann for å bli mor og forventer etterpå at hele familien hans skal stille opp. Det er dårlig gjort overfor alle involverte, også barnet. Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Nei, det sier seg selv, noen må jo intrudusere barnet til dem, og med en vattpikk av en far... Svar: Øvrig familie har heller ikke noe ansvar her. Det burde moren være innforstått med. Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre..Tja, dette tror jeg vel bare sånn rimelig mye på, men for å døyve egen samvittighet er det sikkert en fin ting å si. "Nei, ungen tok jo ikke kontakt, så da trodde jeg ikke at han/hun/den - stryk det som ikke passer - var interessert". Bullshit! Svar: Faren har ikke noe ansvar overfor barnet. Igjen: moren brukte han mot hans vilje som donor. At han helst ser at barnet ikke tar kontakt, det er forståelig. Og om det tar kontakt, så er det bra at han har bestemt seg for ikke å avvise det. Om barnet spør hvorfor det ble som det ble, så får det kanskje vite årsaken om det ønsker det. Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- Selvfølgelig mener du det. Du er jo gift med drittsekken og må vel gjøre hva du kan for å forsvare hvorfor du er gift med et så anvarsløst og egoistisk menneske. Svar: Moren tok et bevisst valg, brukte et annen menneske, var egoistisk og ansvarsløs. menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . Nei, menn kan heldigvis ikke ta abort, men de kan bruke kondom og sørge for at det ikke blir nødvendig. Å ta ansvar, kalles det! Svar:Kvinnen gjorde det nok klart for mannen at det ikke var nødvendig med kondom ettersom hun gikk på p piller. Hadde hun fortalt at hun ikke går på p piller fordi hun ønsket å bli gravid, så hadde han nok brukt kondom. så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Jeg dømmer mannen din, tro du meg! Han er en egoisitisk, bortskjemt, syddputerundearmene på no-good av en mann! Og vet du hva? Det barnet vil aldri oppleve han som en "pappa", og det er like bra, han er ikke tittelen verdig! Svar: Barnet vil nok aldri oppleve han som pappa fordi han ikke er det. Kun biologisk. Jeg dømmer ikke han på noen måte. Kvinnen som brukte han som donor tok avgjørelsen aleine og burde fulgt opp barnet aleine. Moren gjør urett mot alle, inkludert sitt eget barn. Anonymkode: b0dec...b97 Svarer her Brunilde punkt for punkt. Anonymkode: 5389d...20a 9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #32 Skrevet 10. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svarer her Brunilde punkt for punkt. Anonymkode: 5389d...20a Beklager altså men du har faktisk ansvar for din egen kuk. Anonymkode: 0387d...72b 20
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #33 Skrevet 10. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager altså men du har faktisk ansvar for din egen kuk. Anonymkode: 0387d...72b Jeg har sagt hva jeg mener om dette tilfellet. Anonymkode: 5389d...20a 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #34 Skrevet 10. mars 2019 Jeg fortstår virkelig ikke menn som ikke ønsker kontakt med barnet sitt, uansett hvor lite planlagt det var. Tenk å ødelegge ett lite uskyldig liv på den måten. Tenk å føle seg uønsket fra man er små, av sin egen far. Helt utrolig...🙄 Anonymkode: 3e634...3c7 14
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #35 Skrevet 10. mars 2019 (endret) En kvinne som går inn for å bli gravid mot mannens samtykke, må ta det hele og fulle ansvaret for barnet. Anonymkode: 5389d...20a Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 13. mars 2019 av Perelandra 11
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #36 Skrevet 10. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fortstår virkelig ikke menn som ikke ønsker kontakt med barnet sitt, uansett hvor lite planlagt det var. Tenk å ødelegge ett lite uskyldig liv på den måten. Tenk å føle seg uønsket fra man er små, av sin egen far. Helt utrolig...🙄 Anonymkode: 3e634...3c7 Mange barn har donorfedre og har det like godt som andre barn. Det er moren som i dette tilfellet ødelegger for barnet. Anonymkode: 5389d...20a 7
Thyra Skrevet 10. mars 2019 #37 Skrevet 10. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på å fabrikkere et uhell og faktisk ha et uhell. Ingen liker å føle seg lurt. Mange barn er ikke planlagt men likevel velkomment, Særlig de som kommer inn i veletablerte forhold. Vet om mange jeg som plutselig har fått en attpåklatt og blitt glad for det. Planlegger du å lure noen så skal du ha i tankene at det å føle seg uønsket kan ha store negative innvirkninger på etableringen av barnets personlighet. Anonymkode: f6d1b...cdb Det er forskjell på fabrikkerte uhell og faktiske uhell, ja. Men kan være vanskelig for andre å vite hva som er hva... 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #38 Skrevet 10. mars 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kvinne som går inn for å bli gravid mot mannens samtykke, må ta det hele og fulle ansvaret for barnet. Anonymkode: 5389d...20a Du må tydeligvis få det inn med teskje for det er åpenbart noe her du ikke forstår. Uansett om en dame går inn for å bli gravid eller ei så er en mann FORTSATT ansvarlig for sin egen pikk og det som kommer ut av den! Blir hun gravid, ja da må han ta sin del av ansvaret for han var med på moroa han også! Et uskyldig barn skal ikke bøte for feil mor eller far har gjort!! Anonymkode: d2ccf...4a5 15
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #39 Skrevet 10. mars 2019 Eg syns at abort er feil og burde vært ulovlig! Ett barn er alltid ein velsignelse og gave❤️ Anonymkode: 28528...fe9 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #40 Skrevet 10. mars 2019 5 timer siden, BearMama skrev: Jeg hører bare babbel og unnskyldninger. Hvordan kan du sammenligne å dømme en mann for å ikke gidde å bli kjent med eget barn og en kvinne som tar abort? Tar man abort er det ikke noe liv å følge opp. Man fjerner et liv som ikke er levedyktig uten mor. Å sammenligne et barn som er her og som puster, tenker og føler og som en vet kan få senvirkninger av å ikke føle seg elsket og sett av pappa med et ikkelevedyktig foster er jo helt banalt. Det var vel mere snakk om det å ha et valg enn en direkte sammenlikning, antar jeg. At barnet ikke var ønsket av pappa, det var tydeligvis moren helt klar over. Når hun likevel velger å bruke han som ufrivillig donor, så må hun også ta det ansvaret som det innebærer. Faren skulle aldri ha blitt introdusert som pappa. De eventuelle senvirkningene som måtte komme fordi barnet ikke har følt seg sett og ønsket av pappa, det står moren ansvarlig for. Anonymkode: 5389d...20a 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå