AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #181 Skrevet 12. mars 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bla bla bla .. spar meg. Menn er like utspekulerte og lyver om mye rart. Hvis en mann nekter å bruke prevensjon og ender opp med å blir lurt av en dame er det selvfortjent mtp at han var så dum. Anonymkode: d2ccf...4a5 Syns de fortjener det😂 ca i snitt 288 000 tusen pr barn de ikke brukte kondom 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 28528...fe9
Gjest Mocchhaa Skrevet 12. mars 2019 #182 Skrevet 12. mars 2019 27 minutter siden, AnonymBruker said: Det er tydeligvis utrolig vanskelig å forstå for @SM30 og hans brødre mener at dama har like mye ansvar for hans pikk som han har. Forstå det den som kan. Anonymkode: d2ccf...4a5 Ansvarsfraskrivelse heter det. Vil du ha sex med ikke bli far? Da bruker man kondom. Det beskytter både kjønnsykdommer og graviditet, hvorfor riske noen av delene?
jabx Skrevet 12. mars 2019 #183 Skrevet 12. mars 2019 På 10.3.2019 den 22.07, AnonymBruker skrev: Det er ett barn han straffer. En uskyldig unge som ikke ba om å bli født. Han er ett søppelmenneske. En ubetydelig liten egoistisk lort. Ta ansvar for egen penis og bruk KONDOM. Anonymkode: 14c79...e11 Han straffer ikke et barn. Han vil ikke ha noe å gjøre med et barn som ble forsøkt lurt på ham.
jabx Skrevet 12. mars 2019 #184 Skrevet 12. mars 2019 På 10.3.2019 den 22.39, AnonymBruker skrev: Hva med han? Hvorfor kunne han ikke bruke kondom? Anonymkode: d2ccf...4a5 Hvis man er i et fast forhold dropper man gjerne det. Det rettferdiggjør ikke det å lure et barn på noen som ikke vil ha det. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #185 Skrevet 12. mars 2019 På 11.3.2019 den 15.59, AnonymBruker skrev: Men hva om du etter ett år sluttet med p piller, uten å si det? Anonymkode: b0dec...b97 Altså...en dag med diaré og p-pilla er ikke sikker på en stund. KONDOM Anonymkode: 14c79...e11 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #186 Skrevet 12. mars 2019 21 minutter siden, jabx skrev: Hvis man er i et fast forhold dropper man gjerne det. Det rettferdiggjør ikke det å lure et barn på noen som ikke vil ha det. Din pikk, ditt ansvar. Ingen andres. Anonymkode: 14c79...e11 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #187 Skrevet 12. mars 2019 22 minutter siden, jabx skrev: Han straffer ikke et barn. Han vil ikke ha noe å gjøre med et barn som ble forsøkt lurt på ham. Han straffer en uskyldig unge fordi han er en bitterpikk. Det er ikke ungen hans sin feil at de voksne krangler. Så visst straffer han ungen sin fordi han ikke gadd å bruke kondom! Hvordan han kan klandre ungen sin for noe som er hans egen feil derimot er vanskelig å forstå for de oppegående av oss. Anonymkode: 14c79...e11 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #188 Skrevet 12. mars 2019 29 minutter siden, jabx skrev: Han straffer ikke et barn. Han vil ikke ha noe å gjøre med et barn som ble forsøkt lurt på ham. Han straffer faen meg et barn - SITT EGET BARN! Anonymkode: d2ccf...4a5 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #189 Skrevet 12. mars 2019 Lagre dette bildet gutta Det er ikke kvantefysikk Anonymkode: 14c79...e11 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #190 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lagre dette bildet gutta Det er ikke kvantefysikk Anonymkode: 14c79...e11 For gutta så er det kvantefysikk. Man kan skrive side opp og side ned om at de skal ta ansvar for sitt eget sexliv, og de vil nekte med den ene bullshit-forklaringen etter den andre. Anonymkode: d2ccf...4a5 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #191 Skrevet 12. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lagre dette bildet gutta Det er ikke kvantefysikk Anonymkode: 14c79...e11 Denne tråden viser iallfall at det er noen kvinner som ikke lytter. Som ikke ser ting i sin helhet og ikke tar inn informasjon. Bare kjører på med den samme greia. Begynner å forstå at det faktisk finnes dem som ville ha løyet for mannen om prevensjon og som den dagen barnet kommer, tropper opp på døra og forventer at mannen skal stille opp, og som kakler i vei uten tanke for andre. Så joda, kanskje det er lurt av mannen å alltid bruke kondom. Jeg ville iallfall aldri ha risikert å måtte ha med slike kvinner å gjøre resten av livet. Og fremfor alt ville jeg ikke ønsket en slik kvinne som mor til mitt barn! Anonymkode: 5389d...20a 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #192 Skrevet 12. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden viser iallfall at det er noen kvinner som ikke lytter. Som ikke ser ting i sin helhet og ikke tar inn informasjon. Bare kjører på med den samme greia. Begynner å forstå at det faktisk finnes dem som ville ha løyet for mannen om prevensjon og som den dagen barnet kommer, tropper opp på døra og forventer at mannen skal stille opp, og som kakler i vei uten tanke for andre. Så joda, kanskje det er lurt av mannen å alltid bruke kondom. Jeg ville iallfall aldri ha risikert å måtte ha med slike kvinner å gjøre resten av livet. Og fremfor alt ville jeg ikke ønsket en slik kvinne som mor til mitt barn! Anonymkode: 5389d...20a K O N D O M Din pikk, ditt ansvar. Ingen, absolutt ingen andres. Anonymkode: 14c79...e11 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #193 Skrevet 12. mars 2019 Håper sånne kjærringer får smake sin egen medisin. Da mener jeg dem som bevisst lurer kjæreste/samboer med at de bruker prevansjon når de ikke gjør det. Et one night burde man aldri stole på og bruke kondom uansett. Så, egen medisin..... håper deres neste samboer/ kjæreste lyver om at han akkurat er testet for kjønnsykdommer så kondom ikke behøves, også viser det seg at han har hele regla av kjønnsykdommer. Anonymkode: d30a8...f03 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #194 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, jabx skrev: Hvis man er i et fast forhold dropper man gjerne det. Det rettferdiggjør ikke det å lure et barn på noen som ikke vil ha det. Ja, dere dropper det og forlanger at dama ødelegger kroppen og helsa fordi dere synes det er kjedelig med gummi. Skikkelig mannfolk gitt! Anonymkode: 9ebfd...b1a 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #195 Skrevet 13. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden viser iallfall at det er noen kvinner som ikke lytter. Som ikke ser ting i sin helhet og ikke tar inn informasjon. Bare kjører på med den samme greia. Begynner å forstå at det faktisk finnes dem som ville ha løyet for mannen om prevensjon og som den dagen barnet kommer, tropper opp på døra og forventer at mannen skal stille opp, og som kakler i vei uten tanke for andre. Så joda, kanskje det er lurt av mannen å alltid bruke kondom. Jeg ville iallfall aldri ha risikert å måtte ha med slike kvinner å gjøre resten av livet. Og fremfor alt ville jeg ikke ønsket en slik kvinne som mor til mitt barn! Anonymkode: 5389d...20a Kvinner som ikke lytter? Hvilket århundre er det du lever i? Så en dame skal proppe kroppen full av hormoner fulle av bivirkninger slik at du skal slippe å bruke kondom? Og blir hun gravid på prevensjon så har hun automatisk lurt deg fordi du ikke gadd å beskytte pikken din fra å lage barn? Er det rart at det klikker for flere her når dere nekter å ta ansvar for deres egne sædceller?! Anonymkode: d2ccf...4a5 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #196 Skrevet 13. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som ikke lytter? Hvilket århundre er det du lever i? Så en dame skal proppe kroppen full av hormoner fulle av bivirkninger slik at du skal slippe å bruke kondom? Og blir hun gravid på prevensjon så har hun automatisk lurt deg fordi du ikke gadd å beskytte pikken din fra å lage barn? Er det rart at det klikker for flere her når dere nekter å ta ansvar for deres egne sædceller?! Anonymkode: d2ccf...4a5 Er det fremdeles helt tett under topplokket? Jeg sier INGENTING om at kvinner må bruke p piller eller at mannen ikke skal bruke kondom. Jeg sier heller INGENTING om at mannen ikke skal ta seg av barnet om det kommer et. Jeg er fullt og helt for både kondombruk og det å ta ansvar for barna sine. Det jeg tar fullt og helt tar avstand fra er at kvinnen JUGER om prevensjon når hun VET at mannen ikke ønsker barn! Det burde være VELDIG ENKELT å FORSTÅ! Og JA, her er det flere kvinner som ikke lytter eller ikke evner å forstå. Anonymkode: 5389d...20a 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #197 Skrevet 13. mars 2019 På 10.3.2019 den 9.07, Brunhilde skrev: Jeg har lyst til å svare litt "trinn for trinn" her, så jeg kopierte teksten din, ts, uten å sitere. Jeg uthever det du sier. Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . Jeg går ut fra at du mener "hemmelighet" her. Hvis mannen din absolutt ikke ville ha barn burde han brukt kondom, men vent, det gjør sexen litt mindre god, så han ville vel ikke det? han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. Ja, det er et valg han kan ta, men jeg tenker at det er en bedriten fyr som kan velge bort et barn han vet om. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. Han hater ikke barnet, men velger å ikke se det og velger å ikke tilgodese det med mer enn det barnet har krav på. Neida, ingen hat her. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Hva f#@n ska de si? De vet at sønnen har i mot at de treffer barnet hans, eller er det fra foreldrene han har fått sine, mildt sagt, elendige holdninger? Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Nei, det sier seg selv, noen må jo intrudusere barnet til dem, og med en vattpikk av en far... Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre..Tja, dette tror jeg vel bare sånn rimelig mye på, men for å døyve egen samvittighet er det sikkert en fin ting å si. "Nei, ungen tok jo ikke kontakt, så da trodde jeg ikke at han/hun/den - stryk det som ikke passer - var interessert". Bullshit! Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- Selvfølgelig mener du det. Du er jo gift med drittsekken og må vel gjøre hva du kan for å forsvare hvorfor du er gift med et så anvarsløst og egoistisk menneske. menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . Nei, menn kan heldigvis ikke ta abort, men de kan bruke kondom og sørge for at det ikke blir nødvendig. Å ta ansvar, kalles det! så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Jeg dømmer mannen din, tro du meg! Han er en egoisitisk, bortskjemt, syddputerundearmene på no-good av en mann! Og vet du hva? Det barnet vil aldri oppleve han som en "pappa", og det er like bra, han er ikke tittelen verdig! Og du, ts, er en smålig, sjalu kvinne som totalt mangler selvinnsikt. Men, dere har det sikkret fint sammen, man sier jo at like barn leker best. Anonymkode: b0dec...b97 Beklager at jeg har beskyldt ts for å være smålig, det gjelder kvinnen som skrev innlegg nr. 2 - min feil og jeg beklager igjen! Takk til deg som gjorde meg oppmerksom på tabben. Tenk om, du og alle andre hadde kortet svaret ned til et eneste spørsmål; nemlig hvordan er barnemorens versjon av denne historien? Vi får nemlig en fortelling presentert av en "steforelder". Anonymkode: d377e...482
Perelandra Skrevet 13. mars 2019 #198 Skrevet 13. mars 2019 Tråden er ryddet for brukerangrep, forherligelse av brudd på norsk lov og svar til dette Perelandra, mod.
Gjest O.G. Skrevet 13. mars 2019 #199 Skrevet 13. mars 2019 På 12.3.2019 den 19.37, AnonymBruker skrev: Syns de fortjener det😂 ca i snitt 288 000 tusen pr barn de ikke brukte kondom 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 28528...fe9 288 000 er egentlig lite for den velsignelsen.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #200 Skrevet 14. mars 2019 På 12.3.2019 den 13.08, AnonymBruker skrev: Du har bare hans side av saken å forholde deg til, så spar meg for det bullshitet om at hun er en grusom person. Han har ansvar for sin egen pikk - ikke henne. Om han var dum nok til å ikke bruke kondom med henne til tross for at han ikke ville ha barn med dama så fortjente han å bli lurt. Ja du leste riktig. Kanskje han lærer å tenke med hodet istedenfor pikken neste gang. Anonymkode: d2ccf...4a5 Selvfølgelig har hun bare hans side- for i denne tråden handler det om det uønskede barnet. Og nettopp slik er det en far som stiller opp for slike barn føler det.. Anonymkode: b0dec...b97
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå