AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Til dere menn; hadde dere med tiden blitt glad i ett barn dere i utgangspunktet ikke ville ha? Jeg tenker på dere som kunne ha vært utsatt for en graviditet som overhodet ikke var planlagt men at barnemoren valgte å gjennomføre. Anonymkode: d2ccf...4a5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre.. Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Anonymkode: b0dec...b97 25
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Jeg er ikke mann, men jeg kjenner en mann som ble presentert et barn som visstnok var hans da barnet var 3 år gammel. Han tok det greit, men helt ideelt var det ikke. Han hadde samboer og et liv i etablering. En unge som plutselig kom inn var ikke med i planen. Jeg synes vel i utgangspunktet at man skylder barnet såpass at man er enige å få det. Det verste som finnes er å vokse opp å føle seg uønsket. Anonymkode: cbe86...993 16
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #4 Skrevet 10. mars 2019 Ble uplanlagt gravid med førstemann. Mannen ville ikke ha barn enda, det hadde han sagt i mange år egentlig. Han ble engstelig og foreslo abort. Noe jeg sa jeg ikke klarte. Det tok noen uker for han å bearbeide sjokket. Men så begynte han p engasjere seg og var ikke trist mer, var med på ultralyd osv. når han fikk barnet i armene sine (keisersnitt) gråt han av glede 😊 dulla og ordna sånn med den lille skapningen. Siden da har han vært superpappa og er så god mot barnet. Ingen problem. Elsker ungen mer enn alt 😊 Nå venter vi nummer to. Anonymkode: 18aa1...da7 12
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #5 Skrevet 10. mars 2019 Det er forskjell på å fabrikkere et uhell og faktisk ha et uhell. Ingen liker å føle seg lurt. Mange barn er ikke planlagt men likevel velkomment, Særlig de som kommer inn i veletablerte forhold. Vet om mange jeg som plutselig har fått en attpåklatt og blitt glad for det. Planlegger du å lure noen så skal du ha i tankene at det å føle seg uønsket kan ha store negative innvirkninger på etableringen av barnets personlighet. Anonymkode: f6d1b...cdb 37
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #6 Skrevet 10. mars 2019 Menn bør forøvrig slutte å si : "jeg vil ha barn men vil vente litt" Når de ikke mener det. Så blir litt måneder og år, år blir til flere år og kvinnen innser at dette bare er noe han har sagt for å slippe diskusjon. At han aldri ville, eller vil først når det er for sent. Og da føler kvinnen seg lurt. Og hormontroll som føler seg lurt skal man aldri undervurdere. Anonymkode: f6d1b...cdb 27
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #7 Skrevet 10. mars 2019 Jeg fikk beskjed at jeg ikke kunne få barn av sykehuset etter en operasjon. Noen mnd senere møtte jeg en mann som aldri noensinne har ønsket seg barn, og noen nye mnd senere ble jeg gravid utrolig nok. Nå har vi to barn sammen, men han har innrømt at han kanskje føler mer for barn nr 2 fordi det var planlagt fremfor nr 1. Anonymkode: d81ba...318
Gjest Kariannne Skrevet 10. mars 2019 #8 Skrevet 10. mars 2019 Damer som gjør sånt er utrolig egoistisk og onde. Men! Det er et uskyldig barn involvert og har mannen litt baller, så stepper han inn og er en far for det barnet. Ett barn fortjener å kjenne begge sine foreldre. Selvom det er kvinnen som i all hemmelighet har lurt mannen, så er det likevel en risiko for å lage barn når man har sex med noen, å da må man faktisk ta den konsekvensen om kvinnen velger å bære barnet frem. Forstår foraktet mot kvinnen og mannen har all grunn til å hate vedkommende, men nok en gang er det ett uskyldig barn, som fortjener å kjenne sitt opphav og ha kontakt med begge sine foreldre om det ønsker det.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #9 Skrevet 10. mars 2019 barnet mitt var et uhell. holdt på å velge abort. klarte ikke gjennomføre... barnefar grudde seg. noen måneder etter fødselen er han kjempefornøyd. idag sier han at han hadde ikke hatt imot et barn til Anonymkode: 5023d...4d4 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 Populært innlegg #10 Skrevet 10. mars 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre.. Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Anonymkode: b0dec...b97 Personlig mener jeg faren er et dårlig menneske - ikke moren - han har bevisst tatt et valg om å ikke bruke prevensjon. Og nei, jeg må ikke dømme alle kvinner som tar abort. Herregud. Anonymkode: 75d9f...b1c 113
Gjest BearMama Skrevet 10. mars 2019 #11 Skrevet 10. mars 2019 (endret) 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre.. Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Anonymkode: b0dec...b97 Jeg hører bare babbel og unnskyldninger. Hvordan kan du sammenligne å dømme en mann for å ikke gidde å bli kjent med eget barn og en kvinne som tar abort? Tar man abort er det ikke noe liv å følge opp. Man fjerner et liv som ikke er levedyktig uten mor. Å sammenligne et barn som er her og som puster, tenker og føler og som en vet kan få senvirkninger av å ikke føle seg elsket og sett av pappa med et ikkelevedyktig foster er jo helt banalt. Endret 10. mars 2019 av BearMama
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 Populært innlegg #12 Skrevet 10. mars 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre.. Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Anonymkode: b0dec...b97 Din mann er et dårlig menneske som så bevist velger bort sitt eget barn. Han hadde da et ansvar med å bruke kondom. God moral på mannen din gitt. Dere mener moren har all skyld, men alikvel er dere råtne mennesker som straffer et uskyldig barn pga det. Anonymkode: 1344a...40a 119
FactsOverFeelings Skrevet 10. mars 2019 #13 Skrevet 10. mars 2019 Nei, det kunne jeg ikke. Sterilisering er en fin ting, da slipper man å gi slipp på sitt eget liv for andres egoisme. 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #14 Skrevet 10. mars 2019 Mitt barn var et uhell, jeg var sammed med bf. Da ville han at jeg skulle ta abort, men jeg oppdaget graviditeten sent og det var derfor for sent for abort. Hadde uansett ikke klart å gjennomføre en abort, men han ønsket det. Barnet er hos bf annenhver helg, men føler at hun ikke er ønsket der, og han engasjerer seg ikke. Svarer ikke på meldinger som har med barnet å gjøre osv. Anonymkode: 471c0...5f9
Populært innlegg Brunhilde Skrevet 10. mars 2019 Populært innlegg #15 Skrevet 10. mars 2019 (endret) Jeg har lyst til å svare litt "trinn for trinn" her, så jeg kopierte teksten din, ts, uten å sitere. Jeg uthever det du sier. Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . Jeg går ut fra at du mener "hemmelighet" her. Hvis mannen din absolutt ikke ville ha barn burde han brukt kondom, men vent, det gjør sexen litt mindre god, så han ville vel ikke det? han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. Ja, det er et valg han kan ta, men jeg tenker at det er en bedriten fyr som kan velge bort et barn han vet om. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. Han hater ikke barnet, men velger å ikke se det og velger å ikke tilgodese det med mer enn det barnet har krav på. Neida, ingen hat her. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Hva f#@n ska de si? De vet at sønnen har i mot at de treffer barnet hans, eller er det fra foreldrene han har fått sine, mildt sagt, elendige holdninger? Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Nei, det sier seg selv, noen må jo intrudusere barnet til dem, og med en vattpikk av en far... Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre..Tja, dette tror jeg vel bare sånn rimelig mye på, men for å døyve egen samvittighet er det sikkert en fin ting å si. "Nei, ungen tok jo ikke kontakt, så da trodde jeg ikke at han/hun/den - stryk det som ikke passer - var interessert". Bullshit! Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- Selvfølgelig mener du det. Du er jo gift med drittsekken og må vel gjøre hva du kan for å forsvare hvorfor du er gift med et så anvarsløst og egoistisk menneske. menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . Nei, menn kan heldigvis ikke ta abort, men de kan bruke kondom og sørge for at det ikke blir nødvendig. Å ta ansvar, kalles det! så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Jeg dømmer mannen din, tro du meg! Han er en egoisitisk, bortskjemt, syddputerundearmene på no-good av en mann! Og vet du hva? Det barnet vil aldri oppleve han som en "pappa", og det er like bra, han er ikke tittelen verdig! Og du, ts, er en smålig, sjalu kvinne som totalt mangler selvinnsikt. Men, dere har det sikkret fint sammen, man sier jo at like barn leker best. Anonymkode: b0dec...b97 Beklager at jeg har beskyldt ts for å være smålig, det gjelder kvinnen som skrev innlegg nr. 2 - min feil og jeg beklager igjen! Takk til deg som gjorde meg oppmerksom på tabben. Endret 10. mars 2019 av Brunhilde Feil i innlegg. 106
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #16 Skrevet 10. mars 2019 Jeg valgte å beholde et barn mot farens vilje, da jeg ble planlagt gravid som ung. Han hadde jevnlig, men i starten motvillig kontakt med barnet. Utrolig nok ble vi sammen noen år senere. Giftet oss og fikk flere barn. Eldstesønnen er nå 19, og jeg kan se mannen min grøsse når jeg en veldig sjelden gang minner ham på at han egentlig ikke ville ha ham. Det er et mørkt kapittel i min manns historie og han er sjeleglad for at jeg trumfet igjennom viljen min. Anonymkode: 55b08...fb8 25
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 Populært innlegg #17 Skrevet 10. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre.. Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Anonymkode: b0dec...b97 Skikkelig voksen oppførsel av han mannen din du, straffe siitt eget barn fordi han følte seg lurt av moren. Virker som om besteforelsdrenen er litt av samme slaget. Anonymkode: 3a3f2...5f6 57
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #18 Skrevet 10. mars 2019 1 time siden, Brunhilde skrev: Jeg har lyst til å svare litt "trinn for trinn" her, så jeg kopierte teksten din, ts, uten å sitere. Jeg uthever det du sier. Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . Jeg går ut fra at du mener "hemmelighet" her. Hvis mannen din absolutt ikke ville ha barn burde han brukt kondom, men vent, det gjør sexen litt mindre god, så han ville vel ikke det? han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. Ja, det er et valg han kan ta, men jeg tenker at det er en bedriten fyr som kan velge bort et barn han vet om. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. Han hater ikke barnet, men velger å ikke se det og velger å ikke tilgodese det med mer enn det barnet har krav på. Neida, ingen hat her. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Hva f#@n ska de si? De vet at sønnen har i mot at de treffer barnet hans, eller er det fra foreldrene han har fått sine, mildt sagt, elendige holdninger? Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Nei, det sier seg selv, noen må jo intrudusere barnet til dem, og med en vattpikk av en far... Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre..Tja, dette tror jeg vel bare sånn rimelig mye på, men for å døyve egen samvittighet er det sikkert en fin ting å si. "Nei, ungen tok jo ikke kontakt, så da trodde jeg ikke at han/hun/den - stryk det som ikke passer - var interessert". Bullshit! Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- Selvfølgelig mener du det. Du er jo gift med drittsekken og må vel gjøre hva du kan for å forsvare hvorfor du er gift med et så anvarsløst og egoistisk menneske. menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . Nei, menn kan heldigvis ikke ta abort, men de kan bruke kondom og sørge for at det ikke blir nødvendig. Å ta ansvar, kalles det! så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Jeg dømmer mannen din, tro du meg! Han er en egoisitisk, bortskjemt, syddputerundearmene på no-good av en mann! Og vet du hva? Det barnet vil aldri oppleve han som en "pappa", og det er like bra, han er ikke tittelen verdig! Og du, ts, er en smålig, sjalu kvinne som totalt mangler selvinnsikt. Men, dere har det sikkret fint sammen, man sier jo at like barn leker best. Anonymkode: b0dec...b97 Veldig bra svart!👌🏼 Nå skal det sies at det er jeg som er Ts og jeg vet at man kan misforstå det jeg skrev. Årsaken til at jeg opprettet denne tråden er nemlig fordi jeg er forferdet over antall menn som ikke tar ansvar over eget avkom, og i denne tråden jeg har laget kommer det frem det jeg alltid har trodd; nemlig at det alltid er damen som har skylda, for hun har selvfølgelig lurt mannen i ALLE tilfellene her Jeg får en klump i magen og blir seriøst kvalm av mange av svarene her der folk hevder at all prevensjon er damens ansvar.. ts Anonymkode: d2ccf...4a5 20
Gjest nicecar Skrevet 10. mars 2019 #19 Skrevet 10. mars 2019 (endret) Selvfølgelig har ALLE damene lurt en unge på en mann, det er åpenbart ikke mulig å bli gravid på prevensjon nei..eller at idioten av en mann kan ha angret seg midt i svangerskapet og deretter stukket av med halen mellom beina. Jeg er overrasket over hvor mange naive damer det er her inne som stoler blindt på mannens forklaring om hvorfor han har en unge han i utgangspunktet ikke ville ha. Det er jo tydeligvis bare han som sitter på sannheten her. Endret 11. mars 2019 av nicecar
Gjest O.G. Skrevet 10. mars 2019 #20 Skrevet 10. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har et slikt barn. Moren sluttet på p-piller i all hellighet . han valgte å ikke ha noe kontakt med moren og barnet. han føler kun irritasjon når han tenker på det. - men har presisert at det er moren - og ikke barnet han hater . han har skrevet testament der det fremkommer at barnet kun skal ha pliktarven.. moren kommer av og til innom foreldrene hans - fordi moren ønsker at barnet skal bli kjent m besteforeldrene . Foreldrene hans tar imot besøk- men syns det er en vanskelig situasjon - fordi de vet historien. De gjør det for å være høflige - ikke fordi de er glad i dette barnet . Øvrige familiemedlemmer kjenner ikke ungen særlig. Skulle barnet selvstendig ta kontakt med faren vil han ikke avvise det - men han orker ikke å ha noe med moren å gjøre.. Personlig mener jeg det er moren som er et dårlig menneske - ikke faren - hun har bevisst tatt et valg om å lyve om prevensjon - og få et barn som var uønsket av far- menn kan ikke ta abort- de kan kun velge om de ønsker å være pappa . så de av dere som dømmer mannen min må også dømme alle kvinner som tar abort Anonymkode: b0dec...b97 Mannen din sa til denne kvinnen at han ikke ønsket barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå