Gå til innhold

Sex og kameratskap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sommeren for  2 år siden var vi 2 familier på ferie sammen i Spania. Min beste kompis og jeg, og våre.

Han var litt tidligere ute med barn enn jeg, og hadde med sine døtre på 18 og 23. Lang historie kort; jeg endte opp den gang med å ha sex med hans 23. år gamle datter i dusjen ved bassenget. 

Nå har jeg blitt separert, og hun (23 nå 25) har vært på meg med en gang, og forventer at vi skal ta opp igjen tråden. Jeg er ikke klar for dette, men tenker også at jeg må bli klar for "dagens sexmønster".

Unnskyld meg for å være gammeldags, men må jeg bare finne meg i at man skifter tue så lett. Vil min ex forstår dette? Jeg elsker forstatt moren til mine barn, men innser at jeg må komme meg videre. 

Anonymkode: a4021...d8f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg vekke. Ærlig talt. Finn deg noen på din alder. Hun må jo ha daddy issues. Dette blir det ingenting godt ut av.

Anonymkode: 60d7a...96f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere blir glad i hverandre så er det vel ingen problem så lenge dere ikke er i slekt med hverandre. Det finnes mange eksempler på par med alderforskjeller som har et fint forhold.

Anonymkode: 6964d...0c4

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres mere ut som noe drømmescenario du har diktet opp for å runke til, spør du meg...

Anonymkode: e0f71...f56

• Liker 5
Skrevet

Hahahaha

• Liker 1
Skrevet

Men hva vil hun? Ha et forhold eller bare ha sex? Det er jo en viktig forskjell!

AnonymBruker
Skrevet

Spør kameraten din hva han synes du skal gjøre! 

Anonymkode: ed3cc...2d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg værtt kameraten din, og funnet ut av dette, så hadde jeg faktisk slutta å være venn med deg. 

Hva faen? Du skal liksom være som en onkel for barn av venner, ikke knulle dem. Også var du utro mot kona? Jeez

Anonymkode: 16486...14d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette høres mere ut som noe drømmescenario du har diktet opp for å runke til, spør du meg...

Anonymkode: e0f71...f56

Tror jeg også. 

Anonymkode: 90f55...c96

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du går etter denne 25-åringen vil det bare skape problemer for ditt forhold til ekskonen, ditt forhold til bestevennen og kanskje også ditt forhold til barna dersom de finner ut av det. Bare ignoner datteren til vennen din, og finn deg heller en ny partner som det ikke blir slikt rot av.

Anonymkode: 3bb7c...134

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du går etter denne 25-åringen vil det bare skape problemer for ditt forhold til ekskonen, ditt forhold til bestevennen og kanskje også ditt forhold til barna dersom de finner ut av det. Bare ignoner datteren til vennen din, og finn deg heller en ny partner som det ikke blir slikt rot av.

Anonymkode: 3bb7c...134

Enig 

Men, det er jo du og henne som må bli enige om dette  skal det være forhold 

eller bar sex 

om det bare er sex er det jo litt enklere......

Skrevet

Overskriften din tyder på at det er kompisen din du har mest i tankene, men nevner ikke noe om eventuelle konsekvenser i innlegget ditt? Hvorforfor da den overskriften? Hva mener du med dagens "sexmønster"? 

Nå tviler jeg på at dette er reellt, ettersom overskriften ikke hadde noe med innhold å gjøre. Uansett ville datteren selv tenkt konsekvenser her, om hun hadde hatt et normalt forhold til faren. Hvis han er en normalt oppegående fyr, så tror jeg du blir en solid eksvenn. 

Kom brått til å tenke på da kompisen til faren min var på samme fest som meg da jeg var 18. Ingen sex, og ingenting i nærheten. For faren min var det nok at han dukket opp der. Nå hadde riktignok faren min temperament, men den gangen ble det tilnærmet Armageddon. Shit. 

Skrevet
7 minutter siden, SoWhat? skrev:

Overskriften din tyder på at det er kompisen din du har mest i tankene, men nevner ikke noe om eventuelle konsekvenser i innlegget ditt? Hvorforfor da den overskriften? Hva mener du med dagens "sexmønster"? 

Nå tviler jeg på at dette er reellt, ettersom overskriften ikke hadde noe med innhold å gjøre. Uansett ville datteren selv tenkt konsekvenser her, om hun hadde hatt et normalt forhold til faren. Hvis han er en normalt oppegående fyr, så tror jeg du blir en solid eksvenn. 

Kom brått til å tenke på da kompisen til faren min var på samme fest som meg da jeg var 18. Ingen sex, og ingenting i nærheten. For faren min var det nok at han dukket opp der. Nå hadde riktignok faren min temperament, men den gangen ble det tilnærmet Armageddon. Shit. 

Det var da voldsomt....

Skrevet
Akkurat nå, Master1 skrev:

Det var da voldsomt....

Med faren min mener du eller? 

Skrevet

Armageddon

Er igrunnen litt voldsomt.......

skjedde de noe eller...

AnonymBruker
Skrevet

Legge tråden i seksualitetsforumet + presisere at sexen skjedde i dusjen = trolletråd. 

Anonymkode: 75475...99d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...