Gå til innhold

Familieduellen


Wera1

Anbefalte innlegg

Jeg så første episode, og det var nok. Programlederen er forferdelig slitsom! Gjentar seg selv hundre tusen ganger og prøver å spille kul. Har sett han i andre ting før, og ikke oppfattet han som så ille da. Dialekta er fæl nok i seg selv om han ikke skal leke kul på toppen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde å gi programmet en siste sjanse i går (Liker original versjonen) men han programlederen er så irriterende og fjasete! Bare nei! Skjønner ikke hvorfor jeg gadd en gang. Liker konsepte, men blir bare tullete for meg. Hadde kanskje funket med helt annen programleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vant i går? 

Anonymkode: 4def0...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem vant i går? 

Anonymkode: 4def0...632

Lilli Bendriss.

Jeg liker egentlig programlederen, men ikke i dette programmet. 
Alt skal liksom være sååå morsomt, og jeg skjønner at det er jobben hans å late som han syns det - men det ER JO ikke morsomt. Så det blir bare påtatt og dumt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget uheldig antrekk på de tvillingene. De gode venninnene kan ikke være så gode til lot de kle seg slik🙈 de har jo fin klesstil ellers. 

Anonymkode: ed013...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik jeg ser det avhenger dette programmet 100% av programlederen. I USA er det i perioder hysterisk morsomt med Family Feud, aller mest pga Steve Harvey og hans væremåte og kjappe replikker. Siden jeg har sett så mye av det amerikanske tidligere blir det litt tamt med Familieduellen for meg, og det er det jo ikke så mye å gjøre med. Det er dog bra at det gis et forsøk, og det kan jo ta seg opp etterhvert dette her. Det viktigste er kanskje at man ikke prøver så hardt med å være morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2019 den 10.23, *Emma* skrev:

Lilli Bendriss.

Jeg liker egentlig programlederen, men ikke i dette programmet. 
Alt skal liksom være sååå morsomt, og jeg skjønner at det er jobben hans å late som han syns det - men det ER JO ikke morsomt. Så det blir bare påtatt og dumt.

Det er jo helt fjernt som han holder på, prøver alt for hardt og det blir så flaut! Har ikke sett mye av programmet, men Klaus er så mye bedre enn dette...

Anonymkode: b4d70...2e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor han MÅ SKRIKE SÅ FÆLT😤

Anonymkode: 43436...8b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sol79 skrev:

Hvilke tvillinger? Vita og Wanda eller Jegertvillingene?

Vita og wanda

Anonymkode: ed013...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Sitter tilfeldigvis å ser Famileduellen-reprise på Tv2 nå, og Isabel Sraad deltar sammen med søstrene og en mann (kjærsten?). Stusser litt på at hun er så ulik søstrene, noen som vet? :)

Anonymkode: 886fe...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter tilfeldigvis å ser Famileduellen-reprise på Tv2 nå, og Isabel Sraad deltar sammen med søstrene og en mann (kjærsten?). Stusser litt på at hun er så ulik søstrene, noen som vet? :)

Anonymkode: 886fe...b90

Ehh.. Det er jo ikke akkurat så mye igjen av det naturlige utseende på den dama der. Mulig hun en gang var lik dem... 

Anonymkode: 5aa65...a5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitter tilfeldigvis å ser Famileduellen-reprise på Tv2 nå, og Isabel Sraad deltar sammen med søstrene og en mann (kjærsten?). Stusser litt på at hun er så ulik søstrene, noen som vet? :)

Anonymkode: 886fe...b90

Hun har operert nesen og har nok litt fillers i leppene. Hun var mye mer lik dem før.

Anonymkode: fb966...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sitter tilfeldigvis å ser Famileduellen-reprise på Tv2 nå, og Isabel Sraad deltar sammen med søstrene og en mann (kjærsten?). Stusser litt på at hun er så ulik søstrene, noen som vet? :)

Anonymkode: 886fe...b90

Hun ene (nærmest Isabel) var vel kusinen hennes og de to andre er venner fra paradise hotel 😉

Anonymkode: 2838e...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...