AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Hei! Hører selv at dette neppe er liv laga. Men matchet med en på tinder for 1 måneds tid siden. Chattet daglig på snap. Vi har begge vært i seriøse forhold nylig og litt usikker hva vi vil bruke tinder til men vil ta det som det kommer. Snakket noen ganger om å møtes men vi har aldri kommet så langt at vi har fastsatt en dag, som oftest fordi han er opptatt med jobb, fritidsaktiviteter eller reise. Virker som han kanskje dater noen som er mer aktuell eller er nervøs for å møtes eller å ta steget. Eller at han ikke er interessert men han sa for noen dager siden at vi måtte få til og møtes. Bør jeg spørre rett ut om det er en grunn til at det aldri passer? Hvis jeg ikke sender snap eller chatter så tar han kontakt, så kommunikasjonen går begge veier.. Lite peiling på tinderdating og leser at mange møtes med en gang og andre vil bli bedre kjent på chat først.. Anonymkode: 8babb...e95
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 1 måned uten å treffes er lenge... Kanskje han bare vil se litt rundt og bli kjent før han begynner å treffe noen? Jeg har opplevd det litt sånn, at noen menn ikke egentlig har hast med å treffe noen. De vil chatte, sex-prate og kanskje bli litt kjent på den måten. Men når det kommer til å treffes, er de trege. Antar dette betyr at de ikke er helt keene. Anonymkode: 60aca...9c7 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 Gikk en måned før jeg traff han jeg dater nå jeg og. Jeg måtte avlyse en date vi skulle ha 2 uker før fordi vi hadde lagt opp til å møtes etter jobb, men jeg hadde sovet ufattelig dårlig natta før og hadde en særdeles hektisk og slitsom dag på jobb, så jeg var bare trøtt og litt sur og tenkte det var litt dårlig utgangspunkt for en date. Og så var jeg ute og reise og litt diverse, så da ble det plutselig 4 uker før vi møttest. Det er av og til ting i livet kommer litt i veien for dating, men om han avlyser mange ganger uten å engang oppgi grunn så synes jeg du har all grunn til å bli lei. Anonymkode: 845e5...2da
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #5 Skrevet 9. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 måned uten å treffes er lenge... Kanskje han bare vil se litt rundt og bli kjent før han begynner å treffe noen? Jeg har opplevd det litt sånn, at noen menn ikke egentlig har hast med å treffe noen. De vil chatte, sex-prate og kanskje bli litt kjent på den måten. Men når det kommer til å treffes, er de trege. Antar dette betyr at de ikke er helt keene. Anonymkode: 60aca...9c7 Mhm, han hadde kanskje prøvd hardere om han faktisk var interessert. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gikk en måned før jeg traff han jeg dater nå jeg og. Jeg måtte avlyse en date vi skulle ha 2 uker før fordi vi hadde lagt opp til å møtes etter jobb, men jeg hadde sovet ufattelig dårlig natta før og hadde en særdeles hektisk og slitsom dag på jobb, så jeg var bare trøtt og litt sur og tenkte det var litt dårlig utgangspunkt for en date. Og så var jeg ute og reise og litt diverse, så da ble det plutselig 4 uker før vi møttest. Det er av og til ting i livet kommer litt i veien for dating, men om han avlyser mange ganger uten å engang oppgi grunn så synes jeg du har all grunn til å bli lei. Anonymkode: 845e5...2da Unnskyldningene har vært realistiske. F.eks. opptatt med bursdager, besøk av slektninger, jobb osv.. Men han kunne kanskje prøvd litt hardere. Jeg foreslo en dag at vi kunne møtes om så bare 1 times tid før jeg måtte rekke noe annet. Men han syntes det ble for lite tid til at det var noe poeng. 3 minutter siden, ikkevoksen skrev: Han holder deg på gresssss. Mulig det. Men han oppnår jo ikke så mye med det.. eller? Får verken sex eller noe. Ts. Anonymkode: 8babb...e95
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #6 Skrevet 9. mars 2019 11 minutter siden, ikkevoksen skrev: Han holder deg på gresssss. Ikke mye gress å holdes på her, synes jeg. Han viser ikke masse interesse, men samtidig har han jo ingen som helst forpliktelse ovenfor ts. Ts: la tiden gå litt, kanskje han bare trenger tid eller akkurat nå er opptatt av en annen. Slike ting forandrer seg veldig fort! Anonymkode: 60aca...9c7 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #7 Skrevet 9. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke mye gress å holdes på her, synes jeg. Han viser ikke masse interesse, men samtidig har han jo ingen som helst forpliktelse ovenfor ts. Ts: la tiden gå litt, kanskje han bare trenger tid eller akkurat nå er opptatt av en annen. Slike ting forandrer seg veldig fort! Anonymkode: 60aca...9c7 Skal jeg bare fortsette den daglige kontakten og se hva som skjer? Eller kutte kontakten litt? Synes det var så mye bra med han at jeg vil gjerne møte han. Og kan vente litt til. Ingen andre i sikte per nå uansett. Anonymkode: 8babb...e95
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #8 Skrevet 9. mars 2019 Jeg har til gode for å oppleve en date som har dårlig med tid til overs som har ordnet seg. Det lover dårlig for sluttresultatet. Det er jo egentlig veldig enkelt. Man har tid til det man vil ha tid til. Er du interessert går praten flytende. Er du lunka går det trått. Anonymkode: 66ac3...ed8 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #9 Skrevet 9. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal jeg bare fortsette den daglige kontakten og se hva som skjer? Eller kutte kontakten litt? Synes det var så mye bra med han at jeg vil gjerne møte han. Og kan vente litt til. Ingen andre i sikte per nå uansett. Anonymkode: 8babb...e95 Så lenge kontakten går begge veier og jevnt fordelt, er det bare hyggelig å ha kontakt. Mange som dater stresser så mye og følger så mange rare regler. Ta det litt over tid, og ha hyggelig kontakt. Så ser du hva som skjer etterhvert. Og det er jo ikke forbudt å møte andre i denne fasen, husk det da! Anonymkode: 60aca...9c7 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #10 Skrevet 9. mars 2019 Han har muligens desverre matchet med flere ganske samtidig og prøver ut mer aktuelle kandidater først, man har tid til å treffe dem man er interessert i. Slikt har skjedd meg flere ganger at jeg kunne ha 4-6 matcher på en gang plutselig, det ble for mange damer å holde styr på, derfor tar jeg tinder på pause med en gang jeg får en aktuell match. Anonymkode: 058f6...3bc
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #11 Skrevet 9. mars 2019 Tenker automatisk at du er Back UP, han deiter noen alt men har deg i tilfelle det skjære seg. Enn måte å helgradere seg på. Anonymkode: ae6a3...58c
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #12 Skrevet 10. mars 2019 Foreslo å møtes mandag men han kunne ikke pga trening. Han tok i det minste initiativ og spurte om jeg kunne en av de andre kveldene i løpet av uken, men da er jeg opptatt med jobb, bortreist eller møter. Får håpe det ikke dør ut før vi får en ledig dag. Må reise et stykke for å møtes så det er ikke bare å ta en øl etter jobb. Anonymkode: 8babb...e95
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #13 Skrevet 10. mars 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foreslo å møtes mandag men han kunne ikke pga trening. Han tok i det minste initiativ og spurte om jeg kunne en av de andre kveldene i løpet av uken, men da er jeg opptatt med jobb, bortreist eller møter. Får håpe det ikke dør ut før vi får en ledig dag. Må reise et stykke for å møtes så det er ikke bare å ta en øl etter jobb. Anonymkode: 8babb...e95 Nysgjerrig. Hvordan skal det kunne bli et forhold ut av dette? Ingen har jo tid.. Anonymkode: 7a83a...7df 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #14 Skrevet 10. mars 2019 48 minutter siden, AnonymBruker said: Foreslo å møtes mandag men han kunne ikke pga trening. Han tok i det minste initiativ og spurte om jeg kunne en av de andre kveldene i løpet av uken, men da er jeg opptatt med jobb, bortreist eller møter. Får håpe det ikke dør ut før vi får en ledig dag. Må reise et stykke for å møtes så det er ikke bare å ta en øl etter jobb. Anonymkode: 8babb...e95 Hvor langt unna hverandre bor dere? Anonymkode: 6f58c...467
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #15 Skrevet 10. mars 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor langt unna hverandre bor dere? Anonymkode: 6f58c...467 10 mil. 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nysgjerrig. Hvordan skal det kunne bli et forhold ut av dette? Ingen har jo tid.. Anonymkode: 7a83a...7df Da må en av oss flytte. Anonymkode: 8babb...e95
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #16 Skrevet 20. mars 2019 Fortsatt ikke fått til å møtes. Tror han tenker at et par timer er for lite, må være en hel ettermiddag liksom. Enten har jeg vært på kveld eller helgejobb, eller han opptatt. Skulle møtes igår men kom plutselig noe i veien for hans del. Men han tar fortsatt kontakt. Jeg har mistet troen litt og blir heller positivt overrasket om vi faktisk treffes en dag. Har ingen andre å møte per nå i alle fall.. Samtidig virket det som han var en positiv person og har mye av det jeg ser etter, så det er litt verdt å vente på. Men vet ikke hva han tenker. Vet han nylig var i forhold og tar det som det kommer med Tinder. Men han oppnår jo ikke mye med bare snap. Hverken sexting eller noe. Anonymkode: 8babb...e95
ikkevoksen Skrevet 21. mars 2019 #17 Skrevet 21. mars 2019 Gurl. Du må slutte å være så opphengt i en fyr som åpenbart ikke prioriterer deg. At han fortsatt tar kontakt betyr ikke noe annet enn at han har deg i sin hule hånd i tilfelle han ikke finner noen andre interessante jenter som han liker bedre. Sannsynligvis ligger han rundt og snakker med 12 forskjellige jenter på snapchat som han rullerer på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå