Gå til innhold

+1 i bryllup


rox

+1 i bryllup  

25 stemmer

  1. 1. Er det greit å spørre om å ta med partner i bryllup?

    • Ja, selvsagt
      1
    • Du kan spørre, men ikke forvent ja
      13
    • Nei, respekter at det er kun deg som er invitert.
      11


Anbefalte innlegg

Det stod kun mitt navn på bryllupsinvitasjonen. Jeg har veldig lyst til å ha med min samboer, da bryllupet ligger midt i vår felles ferie og vi uansett skal være sammen. Alternativet er egentlig at jeg ikke går i bryllupet. 

Bruden er en barndomsvenninne av meg. Bryllupet foregår i et grendahuslokale. Jeg har vært kjæreste med samboer i 7 år, han og brudeparet har møttes en gang tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innafor å spørre, men ikke på en krevende måte, og selvfølgelig muntlig for å unngå misforståelser. Noe i retning av "ville bare dobbeltsjekke at invitasjonen kun er til meg, men det er selvfølgelig opp til dere, jeg forstår det er vanskelig å prioritere gjester." Eller "det er midt i ferien vår, og vi har hatt så lite tid sammen, så i og med at jeg er invitert alene må jeg nok dessverre takke nei."  

Anonymkode: e5613...4b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var kun ditt navn i invitasjonen så er det selvfølgelig ikke greit å ta med samboer, det er sikkert en grunn for at det bare er du som er invitert. Om du kommer med samboer så er det garantert noen andre som blir fornærmet for at de ikke ble invitert med samboer.

Det er bedre å la samboer være hjemme, det er ikke verdt alt dramaet som kan oppstå etterpå.

Anonymkode: 592fc...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er kun ditt navn på invitasjonen er det bare du som er invitert. Sånn er livet

Anonymkode: 1d961...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...