AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Jeg ønsker å oppleve Midtøsten, og lurer på om det er noen som har tips om hvor det er fint å dra? Jeg mener selvsagt ikke krigsrammede land som Syria, men andre land hvor man kan oppleve litt autentisk Arabia (og gjerne Persia). Ønsker opplevelsestur med historie, kultur og kulinariske opplevelser - ikke sydentur. Anonymkode: d951f...ac0
Blue Berry Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 (endret) Egypt og Jordan Skulle gjerne anbefalt deg Libya, men der kommer du ikke inn uten grunn. Masse vakker historie der Endret 9. mars 2019 av Absurdah
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #4 Skrevet 9. mars 2019 Jeg ble positivt overrasket over Egypt altså Nå hadde jeg livvakter og sjåfører rundt meg hele tiden, men opplevde at alle var høflige og trivelige mot meg som norsk kvinne. I Egypt ville jeg anbefalt Cairo (tro meg, du vil føle at du er i Midt-Østen. Og Pyramidene er helt magisk!), Luxor/Aswan (utendørs templer, fine byer som ligger ved Nilen), Marsa Alam for badeferie (der er det utrolig fint! Billig og utrolig fine strender). Egypt har vanvittig god mat også! https://www.ask-aladdin.com/red-sea-travel-information/marsaalam/ Anonymkode: 9806f...e09
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå