Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 prøver å skal legge inn plusfunksonen, men finner ikke adr for bare den. Hadde den en dag, men borte ble den. Noen som har?
Cronos Skrevet 15. april 2005 #3 Skrevet 15. april 2005 Var det ikke den som fylte opp harddisken med spyware og annet dritt?
jordbær Skrevet 15. april 2005 #4 Skrevet 15. april 2005 Nah.. Kan velge bort adware! Det er sånn.. "vi setter pris på om du installerer adwaren som følger med dette programmet. Det er det som gir oss mulighet til å være kostnadsfritt" Og så velger man selvføleglig "ikke godta betingelser" på adware, og så installeres det ikke.
Milly:) Skrevet 15. april 2005 #5 Skrevet 15. april 2005 Ja for all del, ikke installer sponsorprogrammet.. det er bare trøbbel.
Cronos Skrevet 15. april 2005 #6 Skrevet 15. april 2005 Har hørt noe om at du får endel ting du ikke vil ha selv om du ikke installerer sponsorprogrammet. Selv fikk jeg huden full sist dette temaet var oppe her, hvor jeg påsto at det var greit uten sponsorprogrammet. Sjekket litt opp etter det og det viste seg at MsgPlus var beryktet for endel dårlige ting. Nå har jeg det installert selv, men jeg skal vurdere sterkt om jeg virkelig trenger det neste gang maskinen skal installeres.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå