bjone Skrevet 9. mars 2019 #1 Skrevet 9. mars 2019 Hva er din favoritt stilling når du har sex? Og hva gjør den til en favoritt?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #2 Skrevet 9. mars 2019 13 minutter siden, bjone skrev: Hva er din favoritt stilling når du har sex? Og hva gjør den til en favoritt? Hun rir. Setter seg helt ned og gnikker fram og tilbake. Max klitorisstimulering. 😇 Anonymkode: 1e906...214
Gjest UngMann1986 Skrevet 9. mars 2019 #3 Skrevet 9. mars 2019 1) Kvinnen ligger på magen, jeg ligger oppå henne, kommer inn i henne bakfra. Bena hennes kan være samlet eller spredt, avhengig av kroppen. 2) Jeg ligger på rygg, kvinnen sitter ned på meg. Klassisk riding.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #4 Skrevet 9. mars 2019 Med fokus på meg selv (mann): 1: Hun ligger på rygg, bena opp på skuldrene mine. God tilgang til å bruke fingre, samt øyekontakt og kyssing og kyssing på hals osv. 2: Doggy hvor jeg står på bena og gjør mer opp og ned heller enn fram og tilbake. Grep på hestehale/god tilgang til anus+godt treff på gpunktet. 3: Misjonær med bena rundt meg. Intimt og nært, kyssing, kyssing på hals, bruke fingre, være nært omfavnet😍 4: Hun oppå, fremoverlent, jeg gjør all jobben underfra. Også intimt Med fokus på henne: 1: Hun ligger på siden med høyeste ben trukket opp mot brystet. Jeg sitter over nederste ben som er utstrakt. Dyp penetrering, veldig god tilgang til klotris, rompe og bryster, alt egentlig+hals og hår, lett å se på hverandre/kysse etc 2: Min nummer 2👆🏻 3: Spoon uten å ligge inntil, mer i vinkel lenger ned. Hun liker å bli dominert sånn, tatt. / Misjonær 4: Holde hestehalen hennes og ta henne i munnen. Hun tenner voldsomt på dette, gjerne røft, gir ikke meg så mye, men hun blir tullerusk. Anonymkode: dffdc...400 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå