Gå til innhold

blir GAL av mannens snorking!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har et barn som fortsatt sover inne hos oss. Mannen snorker og vekker ungen. Jeg blir forbanna. Har slitt så lenge med å få ungen til å sove greit gjennom natta, også blir det bare kluss når han snorker og vekker oss begge.

Er det noe å gjøre med snorkinga? Et inngrep, medisin - et eller annet?

Anonymkode: 2d7e2...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da flytter du ungen.  

Anonymkode: e4163...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har et barn som fortsatt sover inne hos oss. Mannen snorker og vekker ungen. Jeg blir forbanna. Har slitt så lenge med å få ungen til å sove greit gjennom natta, også blir det bare kluss når han snorker og vekker oss begge.

Er det noe å gjøre med snorkinga? Et inngrep, medisin - et eller annet?

Anonymkode: 2d7e2...7c5

Snorkeren må snakke med sin fastlege og finne årsaken til snorkingen. 

Og snorkeren får enten forlate soverommet, eller du og barnet får finne et annet sted å sove uten snorkebråkeren..

Husk nå på at ingen snorker og bråker av vond vilje. 

Anonymkode: 99f36...fbf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen er å sove på et annet rom enn mannen.. Snorking kan ha mange årsaker. Be han gå til lege. Du har min medfølelse. J

Anonymkode: 5ccce...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Meadow skrev:

Legg dere eller han på et annet rom. 

hvorfor ikke skille seg først som sist? Ikke noe poeng i å ha det jævlig bare for fasadens skyld.

Anonymkode: 83856...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han kan operere neseveggen? Vet også at det går ann å få pustemaskin han kan sove med for å ikke snorke. Også er det jo en selvfølge om det gjeller fedme, og da må han eventuelt slanke seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Årstider skrev:

Kanskje han kan operere neseveggen? Vet også at det går ann å få pustemaskin han kan sove med for å ikke snorke. Også er det jo en selvfølge om det gjeller fedme, og da må han eventuelt slanke seg. 

ikke snakk om fedme her.

Anonymkode: 2d7e2...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Noensommegher?

:fnise:

Syns mer synd på mannen som blir hetset på kvinneguiden enn kona faktisk

Endret av Noensommegher?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor ikke skille seg først som sist? Ikke noe poeng i å ha det jævlig bare for fasadens skyld.

Anonymkode: 83856...940

Du har kanskje aldri sovet med noen som snorker ? Kan love deg, at enkelte snorker så det høres ut som en motor som durer og går uten stopp. Så ja, faktisk, søvnløse netter pga snorking kan vel faktisk føre til samlivsbrudd. Man blir jo ikke akkurat positivt innstilt overfor personen, etterhvert som søvnmangelen sliter mer og mer.

Anonymkode: db6c5...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Noensommegher? skrev:

:fnise:

Syns mer synd på mannen som blir hetset på kvinneguiden enn kona faktisk

hetset? jeg spør om hvordan andre har løst problemet. og hvis du ikke skjønner at det er et problem kan du prøve å sove uten å våkne av øredøvende bråk natta igjennom.

Anonymkode: 2d7e2...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg veldig godt TS. Har to forhold bak meg med personer som snorket. Ene var så ille, at fordi om jeg sov på eget soverom med to dører og stue mellom oss, kunne jeg høre han !! 

Løsningen er som andre sier : Han eller du og barnet må sove på et annet rom. Så må han gå til legen, og få undersøkt årsaken til snorkingen. Kan være det er en nesepolypp f eks. Det trenger ikke være en big deal å ordne, så håper det ikke er en big deal for han å søke hjelp 🙄

Anonymkode: db6c5...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min gikk til lege pga snorking. Fikk en nesespray han skulle prøve, men funket ikke, så nå sover vi faktisk på forskjellige rom 😕 Litt kjipt, men prøver innimellom å sove sammen og da får jeg aldri sove. Vet at pappa opererte nesen en gang, men han snorket fortsatt veldig høyt etter 🙄

Anonymkode: 0c641...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min samboer snorker også som et uvær. Han sliter heller ikke med fedme, er normal bygd. Vi har ikke barn (heldigvis), for denne problemstillingen har jeg aldri tenkt over at vil dukke opp når vi får barn 😟😂 jeg får sove godt om natten når jeg bruker vokspropper i ørene. Som de andre foreslår, må mannen din ta kontakt med legen, og inntil videre syns jeg det er han som må forlate soverommet 😊

Anonymkode: 9cd7e...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...