Gå til innhold

.


Gjest spikey sputnik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okay men da må du gi en god grunn til hvorfor 

Anonymkode: d5979...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi godt, men jeg søker ikke opp Anne Birth for deg, altså.

Anonymkode: 6f681...474

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at hvis du bytter skattesøk på denne måten så gjør du det lett å finne ut hva ditt virkelige navn er for nicket du bruker for å bytte.

Anonymkode: 1ccbb...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg melding på profilen din :) jeg kan søke for deg

Anonymkode: cc081...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 hours ago, spikey sputnik said:

Hei, jeg har lyst til å utføre søk i skattelistene, men vil ikke vise navnet mitt. Noen som ville vært interessert i å byttet noen skattesøk?

Hvorfor?

Anonymkode: a75bd...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde skamme deg.

Hvis du er så jævla nysgjerrige på hva andre tjener burde  du iallfall være voksen nok til å gjøre det i eget navn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.3.2019 den 23.57, spikey sputnik skrev:

Hei, jeg har lyst til å utføre søk i skattelistene, men vil ikke vise navnet mitt. Noen som ville vært interessert i å byttet noen skattesøk?

Så latterlig smålig. Burde ikke være mulig for nysgjerrige feige folk å sitte i sofaen og søke opp andres folk inntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bør tilbake til ordningen med søk som er anonyme for den det søkes på. Men søkene må registreres av myndighetene, slik at personer med tvilsomme hensikter (innbruddstyver, kidnappere) kan sirkles inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

  Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Ninab82, mod

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...