EvaLena Skrevet 8. mars 2019 #21 Del Skrevet 8. mars 2019 28 minutter siden, Oppgitt78 skrev: Møt opp naken, ta med øl! Da kommer du enten inn der, eller et annet sted.. Stapp en blomsterkvast opp i ræva, da kommer han til å falle for deg tvert. Merkelig at han er legen din når du holder på sånn. Han har lov å overføre deg til ny fastlege hvis du holder på som du skriver her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #22 Del Skrevet 8. mars 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker legen min. Jeg har sendt han flere kjærlighetserkleringer pp faceboook og tlfnummeret hans. Men han svarer aldri? Får han ikke mine meldinger? Jeg vurderer å stikke innom han. Fant adressen pp gulesider. Ta med noe øl da? Anonymkode: 2a767...123 Næh, ikke øl. Ta med rektalsalve og be han smøre rævhullet ditt ☺️ verdens beste sjekketriks. Anonymkode: 1d260...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #23 Del Skrevet 8. mars 2019 32 minutter siden, AnonymBruker said: At du gidder å fortsette med disse trådene. Har du ikke fantasi til å finne på noe annet? Anonymkode: 3962e...7a8 Dette er nok bare en dårlig kopi, ikke hun crazye som faktisk er opphengt i legen. Anonymkode: d4338...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #24 Del Skrevet 8. mars 2019 26 minutter siden, theTitanic skrev: De er bare vanlige mennesker, men som gir deg litt oppmerksomhet og omtanke. De som ikke er vant med at noen bryr seg kan lett bli forelsket i legen sin. Psykologer og psykiatere er nok enda lettere å falle for siden jobben går i å vise mye interesse for pasientene sine og de får vite mange personlige ting. Enda flere er det som faller for sin personlige trener, men i motsetning til leger, psykologer, psykiatere så mister ikke PT lisensen sin ved å takke ja til en tur ut. Om han/hun vil er vel noe ganske annet. Hæ? Er det sant? Får de flere damer enn leger? Nå er jeg allerede i gang med første året på medisinstudiet. Burde jeg hoppe av og heller bli PT? Anonymkode: f844c...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 8. mars 2019 #25 Del Skrevet 8. mars 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Er det sant? Får de flere damer enn leger? Nå er jeg allerede i gang med første året på medisinstudiet. Burde jeg hoppe av og heller bli PT? Anonymkode: f844c...bb7 Så lett kunne det altså vært ja. Men PT yrket vil nok ikke være i vinden i mange år. De blir sikkert erstattet av roboter eller apper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #26 Del Skrevet 8. mars 2019 2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Høres ikke ut som ekte lege-stalkeren dette her.. så ikke noe å hisse seg opp over folkens, fortsett videre til neste tråd. Hvordan vet du det? Anonymkode: d3d54...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #27 Del Skrevet 8. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er nok bare en dårlig kopi, ikke hun crazye som faktisk er opphengt i legen. Anonymkode: d4338...99c Hvorfor er du så sikker? Anonymkode: d3d54...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. mars 2019 #28 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.3.2019 den 23.42): Hvordan vet du det? Anonymkode: d3d54...71c Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #29 Del Skrevet 9. mars 2019 11 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: skrive måten og bruk av ordet "kjærlighetserklæringer", den orginale kaller det ikke for kjærlighetserklæringer. Det å spørre om hun har sjans på legen ble oppklart for sånn 4 tråder siden. Hvordan skiller skrivemåten seg fra den originale? Skjønner ikke at du ser sånt. Jeg synes det virker som samme person. Anonymkode: d3d54...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #30 Del Skrevet 9. mars 2019 Man kan selvsagt ikke vite at det er samme person eller ikke, men det er store forskjeller i syntaks og øvrig bærende tone i innlegget. I tillegg er premisset endret. Her er fortvilelse erstattet av ukuelig optimisme og sterk underliggende tro om gjengjeldelse av følelser. Den originale er fortvilet over at legen ikke gjengir følelsene og søker forklaringer inne på forumet over hvorfor hun har det slik (de siste trådene hennes i det minste). Klart, sinnsstemninger kan svinge voldsomt, men jeg synes det er pussig at folk ikke ser den markante forskjellen i tekst. Lese mellom linjene, lese innenat. Legekvinnen er nok ekte. Anonymkode: f6683...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigertone Skrevet 9. mars 2019 #31 Del Skrevet 9. mars 2019 Legen din mister lisensen sin om han går inn i et forhold til deg. Finn deg noen som er tilgjengelig i steden for noen som kan få ødelagt livet sitt på å treffe deg på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #32 Del Skrevet 9. mars 2019 Er det hun som er hudpleier (jobber på eldrehjem) som holder på nå igjen?? Anonymkode: 06b31...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. mars 2019 #33 Del Skrevet 9. mars 2019 (endret) AnonymBruker skrev (På 9.3.2019 den 11.16): Hvordan skiller skrivemåten seg fra den originale? Skjønner ikke at du ser sånt. Jeg synes det virker som samme person. Anonymkode: d3d54...71c 👇 AnonymBruker skrev (På 9.3.2019 den 12.44): Man kan selvsagt ikke vite at det er samme person eller ikke, men det er store forskjeller i syntaks og øvrig bærende tone i innlegget. I tillegg er premisset endret. Her er fortvilelse erstattet av ukuelig optimisme og sterk underliggende tro om gjengjeldelse av følelser. Den originale er fortvilet over at legen ikke gjengir følelsene og søker forklaringer inne på forumet over hvorfor hun har det slik (de siste trådene hennes i det minste). Klart, sinnsstemninger kan svinge voldsomt, men jeg synes det er pussig at folk ikke ser den markante forskjellen i tekst. Lese mellom linjene, lese innenat. Legekvinnen er nok ekte. Anonymkode: f6683...d3d Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #34 Del Skrevet 9. mars 2019 Han drikker ikke øl og er også homofil. Anonymkode: 584b0...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #35 Del Skrevet 9. mars 2019 På 8.3.2019 den 21.36, AnonymBruker skrev: Hæ? Er det sant? Får de flere damer enn leger? Nå er jeg allerede i gang med første året på medisinstudiet. Burde jeg hoppe av og heller bli PT? Anonymkode: f844c...bb7 Ja, Selvklart! Se hvordan det gikk for prins Daniel i Sverige. Han var PT. Hvilken lege har blitt konge eller prins liksom? Anonymkode: afcb1...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå