Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Xxxxxx

Endret av Sunwave
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er godt mulig at han ikke ønsker et forhold til en kollega, men hadde han vært interessert nok, så hadde han nok gått på date med deg (med mindre han er sjefen din, og da er du jo uansett utelukket samme hvor interessert han er).

Kan også hende at han brukte det som en unnskyldning, og at det er bare du som føler på denne kjemien. Uansett, han er enten ikke interessert NOK, eller ikke interessert i det hele tatt.

Jeg ville prøvd å glemme han så godt det lar seg gjøre. Du finner noen andre.

Anonymkode: d380f...f05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har allerede sagt at han ikke vil ha noe forhold med noen på jobben noe du faktisk må respektere.
Så eneste rådet dersom dere har denne kjemien er at du sier opp, finner deg annen jobb, og så tar kontakt med han igjen. 

Anonymkode: b5527...361

AnonymBruker
Skrevet

Mitt beste råd er å komme seg over ham. Å date noen på jobb går fint når alt er gull og grønne skoger, men de er et helvete når det ikke er det. Da kan man ikke unngå hverandre. 

Anonymkode: 63f97...f5d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Sunwave skrev:

For noen måneder siden ble jeg stormforelsket i  en kollega. Han flørtet med meg. Jeg viste ikke hvem eller hva jeg forelsket meg i - det var vel bare rett og slett kjemi. Det var veldig pinlig for meg. Ukomfortabell med å flørte på jobb, samtidig som jeg ville at han skulle vite at jeg likte han. Jeg sendte han en sms og ba han med på date. Svaret jeg fikk, kort fortalt var at han ikke ville ha forhold til noen han jobber sammen med. Jeg har i etterkant lært han mer å kjenne, og synes han har en veldig flott personlighet. Jeg blir om mulig bare mer og mer glad i han. Det har og er veldig spesielt imellom oss, i alle fall føler jeg det slik. Jeg føler vi har en veldig non verbal kontakt. Mye blikk-kontakt, ser hverandre i øynene. Han veksler mellom å være god mot meg, og i å unngå meg. Jeg  vet ikke hvor jeg har han. Jeg tenker jo at om han skulle ha noen interesse av meg, så er det hans tur til å ta initiativ. Samtidig fremstår han veldig feig  der, og nei han vil nok ikke ha et forhold til noen han jobber sammn med. Men samtidig føler jeg at det er en veldig spesiell kjemi imellom oss. Iallefall er det det fra min  side. Han er mannen jeg vil ha.Jeg klarer ikke å "glemme" han, når jeg må forholde meg til han på jobb. Hva hadde du gjort i min situasjon? Er det noen som har noen gode råd å komme med?

Ja, glem hele mannen.

Eller så må du slutte i jobben din å finne en annen, så du kan du kontakte han på nytt. Du har nok laget litt mye forestillinger i hodet ditt, på tide å våkne opp.

Anonymkode: d552b...bd8

Skrevet (endret)
33 minutter siden, Sunwave skrev:

eg tenker jo at om han skulle ha noen interesse av meg, så er det hans tur til å ta initiativ. Samtidig fremstår han veldig feig  der, og nei han vil nok ikke ha et forhold til noen han jobber sammn med.

Han er ikke feig! Han har tatt et valg. Det er faktisk ganske fornuftig. Ryker et forhold i arbeidssammenheng vil det nesten alltid enda med at man også må skifte arbeid. En arbeidsgiver ser heller ikke med blide øyne på slike bindinger om det er et tillitsforhold som leder/ansatt forhold i samme bedrift som kan utløse omplasseringer. Dette må du vite om, for dette er fakta. Selv om han liker deg, så betyr ikke det at han vil ta denne sjansen. Det er ikke feigt, det er et kalkulert voksent valg du må forholde deg til. Klarer du ikke dette, må du skifte arbeidsplass. 

Har selv dette synet, aldri om jeg vil innlede et forhold til en på min arbeidsplass. Det vil koste for mye om forholdet ryker, da går man å trakker oppi hverandre hele dagen året rundt, noe som aldri vil gå. Og man har ikke bare et samlivsbrudd om dette skjer, men også et enormt problem på arbeidsplassen.

Endret av Duftavsommerregn
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt beste råd er å komme seg over ham. Å date noen på jobb går fint når alt er gull og grønne skoger, men de er et helvete når det ikke er det. Da kan man ikke unngå hverandre. 

Akkurat, og konflikter som raser mellom dere, blir et problem for alle andre og arbeidsgiver på arbeidsplassen. Noe som vil utløse en eventuell oppsigelse av de de gjelder. I verste fall,utsette seg for dette, og overse denne problemstillingen er naivt! Har selv sett dette på egen arbeidsplass, og arbeidsgiver reagerte momentant.

Skrevet (endret)

x

Endret av Sunwave
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sunwave skrev:

Takk for tilbakemeldinger. Takk for fin tilbakemelding Duftavsommerregn. Jeg er enig i det du skriver, men på min arbeidsplass har det oppstått flere forhold, uten at det har oppstått noen problem av det. Det er aksept for det på min arbeidsplass. Har også hatt en annen jobb tidligere, hvor det var tre par som hadde funnethverandre på jobben. Så det kan gå veldig fint også. For meg så betyr han mye mer, enn en vanlig forelskelse. Det er veldig sjelden jeg finner noen, som jeg får så sterke følelser for. Derfor er det veldig vanskelig.

Høres ut som en smart fyr som ikke ønsker å ha et forhold til en kollega. 

Anonymkode: d16cc...9fd

Skrevet
7 minutter siden, Sunwave skrev:

Takk for tilbakemeldinger. Takk for fin tilbakemelding Duftavsommerregn. Jeg er enig i det du skriver, men på min arbeidsplass har det oppstått flere forhold, uten at det har oppstått noen problem av det. Det er aksept for det på min arbeidsplass. Har også hatt en annen jobb tidligere, hvor det var tre par som hadde funnethverandre på jobben. Så det kan gå veldig fint også. For meg så betyr han mye mer, enn en vanlig forelskelse. Det er veldig sjelden jeg finner noen, som jeg får så sterke følelser for. Derfor er det veldig vanskelig.

Men han føler det ikke på samme måten, og det får du ikke gjort noe med. 

Det eneste du kan gjøre, er å spørre ham rett ut, om han hadde datet deg om du jobbet et annet sted. Om svaret er nei, så er han ganske enkelt ikke interesser i deg. Om svaret er ja, så må du selv vurdere hva som er viktigst for deg, den nåværende arbeidsplassen din, eller det å få date ham. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...