Albert35 Skrevet 8. mars 2019 #1 Skrevet 8. mars 2019 Hei, vil gjerne høre hva dere kvinner synes om det å få en tantrisk/erotisk massasje (en form for sensuell, erotisk massasje som ofte inkl. intim massasje..utføres med oppvarmet massasjeolje, gjerne dempet belysning, rolig musikk, går ut på å vekke den seksuelle energien i kroppen gjennom berøring, massasje, og nyte den energien i kroppen lengst mulig samtidig som man prøver utsette klimaks lengst mulig ) Er en mann på 35 og har truffet flere kvinner via Tinder for tantrisk massasje, noe jeg har drevet med et par år og har erfaring. Har sånn sett snakket mye med jenter jeg har truffet, men vil gjerne høre hva damene synes her.. tenker da om dere skulle treffe en mannlig massør bare for massasje. Lurer derfor på.. * Har du hørt om, hatt lyst til slik massasje før? * Hvor åpen er du for en slik massasje? * Hva ville vært viktig for at du skal føle deg trygg og gå for det? eks. bekjent som allerede har besøkt, ta en kopp kaffe først, treff hos deg, eve. han, utseende, alder, erfaring.. Tusen takk på forhånd
Million Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 Nei, jeg hadde ikke latt en fremmed fyr massere meg på hverken den ene eller den andre måten eller truffet han "bare for massasje". En partner eller kjæreste, ja, men ikke andre.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 3 minutter siden, Albert35 skrev: Hei, vil gjerne høre hva dere kvinner synes om det å få en tantrisk/erotisk massasje (en form for sensuell, erotisk massasje som ofte inkl. intim massasje..utføres med oppvarmet massasjeolje, gjerne dempet belysning, rolig musikk, går ut på å vekke den seksuelle energien i kroppen gjennom berøring, massasje, og nyte den energien i kroppen lengst mulig samtidig som man prøver utsette klimaks lengst mulig ) Er en mann på 35 og har truffet flere kvinner via Tinder for tantrisk massasje, noe jeg har drevet med et par år og har erfaring. Har sånn sett snakket mye med jenter jeg har truffet, men vil gjerne høre hva damene synes her.. tenker da om dere skulle treffe en mannlig massør bare for massasje. Lurer derfor på.. * Har du hørt om, hatt lyst til slik massasje før? * Hvor åpen er du for en slik massasje? * Hva ville vært viktig for at du skal føle deg trygg og gå for det? eks. bekjent som allerede har besøkt, ta en kopp kaffe først, treff hos deg, eve. han, utseende, alder, erfaring.. Tusen takk på forhånd Dette er snikreklame! Stopp det! Anonymkode: 2d156...eb1 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 1 minutt siden, Million skrev: Nei, jeg hadde ikke latt en fremmed fyr massere meg på hverken den ene eller den andre måten eller truffet han "bare for massasje". En partner eller kjæreste, ja, men ikke andre. Helt enig. Høres nesten ut som å gå på ancient massasje i Thailand. 😈 Anonymkode: 2d156...eb1 1
Albert35 Skrevet 8. mars 2019 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2019 3 minutter siden, Million said: Nei, jeg hadde ikke latt en fremmed fyr massere meg på hverken den ene eller den andre måten eller truffet han "bare for massasje". En partner eller kjæreste, ja, men ikke andre. Takk for svar!
Albert35 Skrevet 8. mars 2019 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Helt enig. Høres nesten ut som å gå på ancient massasje i Thailand. 😈 Anonymkode: 2d156...eb1 Hehe takk for svar.. Hva er ancient massasje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå