Gjest Ninakanin Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 Hjelp hjelp nå fikk jeg panikk!! Har fått en mail med noe sånn sms-invitasjons-piss med navnet til ei venninne for lenge siden, på hotmailen. Gjorde aldri noe med det, og nå kom en ny invitasjon. Så slettet jeg mailen, og så plutselig kom det en ny med navnet til en god kompis av meg! Tenkte at jada, dette var jo sikkert trygt, skrev navn, telefon-nummer, emailadresse og passord. Og akkurat da fikk jeg tekstmelding tilbake fra kompisen min som sa at nei han hadde ikke sendt meg noe, og lurte på hva det var... SHIT!! Hvordan KUNNE jeg være så dum?!?! Nå har jo en eller annen drittside navnet mitt, telefonnummeret mitt OG emailadresse MED passord!!! Helvete!!! Hva gjør jeg nå?!!?
sixx Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Hva gjør jeg nå?!!? Graver deg ned i tide (les: jeg aner ikke)
sixx Skrevet 14. april 2005 #4 Skrevet 14. april 2005 Ops...jeg leste visst ikke hele, men du må aldri gi bort passord til noen (ikke til meg heller...selv om jeg spør pent). :fy: Egentlig så trenger du ikke å lese noe av det jeg har skrevet, bare du gjør som Liv anbefaler.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 14. april 2005 #5 Skrevet 14. april 2005 Aldri oppgi passord til noe som helst på mail selv om mailen ser ut til å komme fra pålitelige kilder. Bytt passord umiddelbart og ikke svar på slike mailer i framtiden. Ved å svare bekrefter du bare at adressen eksisterer slik at du sannsynligvis får 10 ganger mer spam.
Gjest Ninakanin Skrevet 14. april 2005 #6 Skrevet 14. april 2005 ja nå har jeg gjort det. men hva er dette her? hva skjer nå?
Gjest Ninakanin Skrevet 14. april 2005 #7 Skrevet 14. april 2005 men jeg likte ikke dette her...hvor har denne drittsiden navnet til vennene mine fra? og var mobilgreiene bare et skalkeskjul for å få tak e emailpassordet mitt?
vilde Skrevet 14. april 2005 #8 Skrevet 14. april 2005 Det blir sendt en invitasjon til alle du har i adresseboken på mailen din nå. Blir sendt 3 ganger....
Cronos Skrevet 14. april 2005 #10 Skrevet 14. april 2005 Bytt ut hotmailen med en ordentlig mail alltogether. Den er for dårlig uansett. (Jeg har Gmail å dele ut). Ser det går noe virus-greier på MSN Messenger om dagen. Kan være det som har skjedd deg.
Gjest Ninakanin Skrevet 14. april 2005 #11 Skrevet 14. april 2005 så drit... føler meg så dust. Jeg VEEEEET jo at det er sånn dritt spres. Men denne kompisen hadde jeg et småcrush på sånn ca for alltid, så når jeg så navnet hans så sloknet varsellampene liksom. dustenina...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. april 2005 #12 Skrevet 14. april 2005 Så slettet jeg mailen' date=' og så plutselig kom det en ny med navnet til en god kompis av meg! Tenkte at jada, dette var jo sikkert trygt, [/quote'] Den trenger ikke å være sendt fra kompisen din selv om avsenderen var han. Sende en mail med falsk avsender kan gjøres når som helst og hvor som helst.
Gjest Ninakanin Skrevet 14. april 2005 #13 Skrevet 14. april 2005 yes I know, jeg er smertelig klar over det. men som sagt så har hjernen min en tendens til å bli akutt skrudd av når noe har noe som helst med han her å gjøre
Cronos Skrevet 14. april 2005 #14 Skrevet 14. april 2005 så drit... føler meg så dust. Jeg VEEEEET jo at det er sånn dritt spres. Men denne kompisen hadde jeg et småcrush på sånn ca for alltid, så når jeg så navnet hans så sloknet varsellampene liksom. dustenina... hehe..."Kjærlighet gjør blind".. småkjærlighet gjør småblind
Gjest Sukkerert Skrevet 14. april 2005 #15 Skrevet 14. april 2005 akkurat samme skjedde med meg i dag. :-? har bytte passord nå.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. april 2005 #16 Skrevet 14. april 2005 ...men mail-passord da kaninpusen. Hvordan kunne du! :fy: :trøste:
Gjest Ninakanin Skrevet 14. april 2005 #17 Skrevet 14. april 2005 hjernedød, må være eneste legitime forklaring men eklere magefølelse enn det jeg fikk et halvt sekund etter at jeg trykket enter skal du lete lenge etter!! :hår:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå