~white lady~ Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Vi hadde i utgangspunktet tenkt å leie lokale, bestille catering og ordne til alt selv, men det blir for mye styr. I tillegg er jeg gravid og orker ikke løfte rundt på bord og stoler og pusse bestikk og leie inn folk, etc. Så for å unngå alt stresset tenker jeg vi bare kjører hele feiringen på et hotell etter seremonien i kirka. Vi vet ikke helt antall gjester enda da fristen ikke er ute, men mellom 60 og 80. Mange er langveisfarende, og jeg regner med vi vil få rabatt på hotellrom hvis vi har feiringen der. 3 retters middag, litt vin til maten. Kaker ordner vi selv. (Det er vel lov å ta med egne kaker?) Ikke fri bar utover det som serveres under middagen, det får gjestene betale selv. Hva tenker du om pris? Hva betalte du selv? Hva bør jeg tenke på å nevne når jeg kontakter hotellet for forespørsel?
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 Tror det er noe sånt som 2000 kr pr kuvert/3 retters med drikke til maten. Hør rundt på forskjellige hotell, de har sikkert mange ulike typer pakker og priser.
Teyla Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 Det beste er jo at du mailer rundt til ulike hotell og spør etter pris 🙂 Vi giftet oss i 2017, og betalte rundt 900,- pr pers. Det inkluderte lokale for vielse, fest, velkomstdrink og frukt/noe å bite i. 3-retters middag. Kaffe/te og frukt til kakebordet. Vi hadde med kaker selv. Vi syntes det var veldig god pris. Gjestene fikk rabatt på hotellrom, men betalte det selv. Alkohol hadde vi kun til middag, som betalte utenom. Etter det kunne det kjøpes drinker i baren. 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå