Gå til innhold

Jeg fremstår som enkel.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ikke bare blandt menn, men også nye bekjente trekker seg unna etter hvert. Jeg vet hvorfor, jeg er slik som fremstår veldig enkel. Jeg vet ikke om det har med diagnosen å giøre, men asperger og adhd er kanskje ingen god kombi? Derfor tør jeg heller aldri å gå for noen jeg liker, fordi jeg blir redd de bare vil utnytte følelsene mine for å få sex, for så å finne hun intelligente drømmedama med mer status. 

Anonymkode: 8da8e...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel ikke noe godt svar til deg, men sett deg ned å skriv ned hva du sier, hva motparten sier.. også viser du samtalen til en tredjepart du stoler på som er 100% ærlig, for å se om det er noe du sier feil osv.

Kan sende det til meg på privat melding også, hvis du føler for et objektivt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fordi du trenger litt lenger tid til å tenke ut et svar, og derfor ikke alltid rekker å komme med et svar før den andre allerede har gått videre i samtalen? Jeg har en venn med Aspergers og han har forklar at han trenger mer tid, og at jeg ikke må hoppe så raskt videre i samtalen. Så lenge jeg husker på det, får han sagt mye mer og samtalene blir mye mer givende for oss begge. 

Anonymkode: 4ceb4...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...