Gå til innhold

Hvilket regntøy er best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til barn altså! Noen anbefalinger?

Anonymkode: f8bfb...862

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helly tech, spray med impringneringsspray når det er nytt og ethvert jevnlig så holder det kjempe godt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Didrikson er jeg veldig fornøyd med. Det har godkvalitet. Har hatt mitt regntøy i flere år. (Litt usikker om det finnes til barn) men dette er bare et tips om hva jeg liker. 

Anonymkode: 4b993...5a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her blir jentungen bløt gjennom alt vi har prøvd.. HH, name it og didrikson. I år tenker jeg å prøve ut kattnakken. Veldig dyrt regntøy, men har bare hørt gode tilbakemeldinger på regntøyet. Min jente går i friluftsbarnehage så viktig med regntøy som holder barnet tørr.

Anonymkode: 3c279...3fb

Skrevet

Kattnakken! Var så bra til minsten at vi endte opp med å kjøpe til oss voksne og tenåringene også. Har nå fire års erfaring med Kattnakken, kommer ikke til å kjøpe noe annet igjen

AnonymBruker
Skrevet

Helly Hansen var jo seiler...

Anonymkode: d5e9a...358

AnonymBruker
Skrevet

Kattnakken!

Det har nylig vært salg, så følg med. Jeg har nettopp oppdaget det og skal følge med når det er salg der.

Anonymkode: a2468...255

Skrevet (endret)

Kattnakken! Skal ikke gå tilbake til noe annet etter å ha prøvd det. Ungene her "bader" i sølepytter og de holder seg tørre. Veldig god hette også. 

Passer forresten på å kjøpe det til 40 % rabatt hos babyshop. Litt penere pris når man skal ha til tre unger👏🏼

Endret av multe
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha, skulle tro vi var kjøpt og betalt av Kattnakken.

Er ikke det altså, jobber i barnehage og ser tydelig forskjellene.

Det viktigste er likevel at foreldrene gidder å sette nye strikk under foten når de ryker.

Anonymkode: a2468...255

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...