AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Jeg er gravid i 18.ende uke...er det normalt at hårveksten øker? Jeg har fått et pinlig problem; hår rundt navel og ned mot underlivet. Jeg føler meg som en mann! Jeg barberer meg hele tiden, når det vokser ut (dumt, tenker du kanskje....men det er for pinlig til å la det være). Nå er det sorte og røde prikker der hele tiden, som tilsier ingrodde hår. FLAUT. Er dette normalt under graviditet?? Blir det normalt igjen etter svangerskapet? Anonymkode: 39d73...c61
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Kjenner meg godt igjen 😅 Og ja, det er ikke så uvanlig! Klarte ikke å la være å barbere meg jeg heller. Gikk seg til litt etter fødsel, men ble aldri kvitt hårene helt.. Nå som jeg er gravid igjen har hårmengden økt. Anonymkode: 87b59...7d4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 Jeg har det også slik. Flere tykke, svarte hårstrå både rundt navlen og på haken. Napper noe og barberer noe, men får alltid noen inngrodde går på magen. Anonymkode: 8b893...7f7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 Det fikk jeg også Barberte bort. Anonymkode: 907d3...4f0
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 Jeg har også dette! Generelt veldig hårete mage som jeg holder ut med, men de sorte hårene rundt navelen napper jeg. Foretrekker napping fremfor barbering nettopp for å unngå inngrodde hår Anonymkode: 55de4...05f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #6 Skrevet 8. mars 2019 Jeg har fått på hele magen😱 de tykkeste og svarteste napper jeg bort, og har sagt at mannen ikke får kommentere det! Håper det forsvinner etter fødsel!!!! Har også fått skjegg.... det syns jeg er myyye verre for det ser alle. Svarte tynne hår på hele haka. Hudpleieren sa det var lurere å bleike disse så håper jeg at færrest mulig merker noe til det! Anonymkode: 76902...e36
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #7 Skrevet 8. mars 2019 Jeg fikk 4-5 random håstrå rundt navelen under og etter graviditet, lange og mørke... Jeg hadde ingen før, men har de fremdeles 12 år senere.... Siden det ikke er flere enn det så napper jeg de bare ved behov, når jeg skal være intim med noen. Null problem.. Jeg har til og med glemt å gjøre det før sex, og hverken jeg eller han la merke til det engang.. Tenk det.. Anonymkode: 17597...e53
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #8 Skrevet 8. mars 2019 Jeg har også fått noen svarte hårstrå rundt navlen! Før graviditeten hadde jeg 1 stakkarslig svart hårstrå rett under navlen som jeg nappet. Nå har jeg 5! Hva i alle dager... Men man må jo bare nappe de/barbere de bort. Tror det er helt normalt 😅 Anonymkode: 86a25...712
1Cecilie Skrevet 8. mars 2019 #9 Skrevet 8. mars 2019 (endret) Godt å se at man ikke er alene i hvertfall Endret 8. mars 2019 av 1Cecilie lol
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå