Gå til innhold

Nå er nervene i høyspenn....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Gifter meg om 5 dager, nærmere bestemt 31.august.

Har følt at alt er så greit, men nå kommer nervene for fullt :roll:

Er helt super stressa og føler at det er en hel masse vi har glemt.

Trenger gode råd til å holde nervene under kontroll...

Noen andre 31.august bruder som har det på samme måte???

Tar imot tips med stoor takk :P

Lykke til alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk på det du EGENTLIG skal: Du skal gifte deg med mannen du er glad i. Ikke tenk for mye på detaljer til fest osv, det er jo sekundært! Ellers er det jo et godt avspenningstips å gå en tur, trene osv for å få ut litt energi. Vær positiv! Les en bok og les tipsene fra andre nygifte her inne.

lykke til - det blir flott! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, det kan jeg love deg. I dag skjedde følgende: Vår annonsering i avisen var sitert feil, ringene vi hentet i dag var i gult gull og ikke i hvitt som vi hadde bestillt. Damen kunne skaffe nye , men uten gravering, men det godtok jeg IKKE ! Så jenket hun seg og skulle fikse det ( skulle bare mangle) Min mor kommer muligens ikke pga. magesmerter, disse har hun hatt en stund og kunne vel ha gjort noe med de i forrige uke, det er ikke noe man vanter med å fikse til 3 dager før bryllupet . Vi bor 200 mil fra hverandre og hun har heller ikke bsstillt flybillett. Tidligere har jeg måttet bytte brudesalong, dama var ikke til å stole på. Kjolen hun bestilte til meg var 4 nr. for stor, og dermed beholdt hun depositumet på kr.800. Den var heller ikke slik bildet viste, og den var for stor til å sy inn. Brudepikekjholene giddet hun ikke sy som lovet, dette 2 uker før dagen. Har fått en annen til å sy kjolene. Da regner jeg med at ikke noe mer kan gå galt, for i så fall blir jeg suicidal!!!!! Kjenner dette begynner å bli slitsomt, og i dag har jeg ikke gledet meg til bryllupet, bare ganske enkelt vært lei meg. Det er forresten ingen i min fam. som har hjulpet oss, kun hans fam. og en hal del GODE VENNER, så det er jo litt sårt at min fam. er så lite engasjert. Men deilig å ha så mange gode venner, dette var et hjertesukk fra nord, men- det går vel bra til slutt----eller , hva jenter. Lykke til 31.august. bruder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å slappe av, det ordner seg til slutt! Mitt beste råd for bryllupsdagen er å legge alt til side, og være i nået. Ikke tenk på det som skal skje senere på dagen, det får andre ta seg av. Vær opptatt av det som skjer akkurat NÅ. Dette rådet fikk jeg selv før mitt bryllup, og jeg klarte å følge det. Fordi jeg klarte å legge alt til side, husker jeg hvert sekund av dagen. Mange stresser så mye at de ikke får med seg noe som helst, og det er jo trist. Så lev i øyeblikket! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...