Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Har matchet med ei jente som jeg har matchet med på Tinder. Vi har snakket sammen i ca. 10 dager i strekk uten å ha møttes en eneste gang. Vi har masse til felles og snakker tritt og ofte med ca. 10-20 meldinger fram og tilbake hver dag. Jeg har lagt henne til på snap og vi snapper fram og tilbake hele tiden så jeg veit at det ikke er en falsk person. Vi har sett bilder av hverandre og det er nesten ingenting hun gjør som kommer til å overraske meg ved første møte. Hun bor også i samme by med ca. 10 min biltur unna hverandre.

Her er problemet. Jeg har blitt så betatt av hun uten å ha møtt henne, og hver gang jeg prøver å planlegge et møte så har hun ikke tid før neste uke. Deretter kansellerer hun møte, og vi avtaler til neste uke. Dette har skjedd 2 ganger. Jeg er derfor veldig redd for at det ikke kommer til å bli noe møte ettersom det har gått så lang tid uten at vi har møttes. Jeg vet at man skal prøve å møte en person så fort som mulig ved interesse for å unngå å bli en såkalt "brevvenn" som ikke eskalerer seg noe videre. Er det noe tips dere kan gi til en stakkarslig mann som ikke vet hva han skal gjøre?

Selvfølgelig skal jeg ikke framstå som innpåsliten kar som bruker for mye tid på hun. Det gjør jeg heller ikke ettersom hun alltids sender første snap/melding. Men jeg begynner å bli litt utålmodig. Setter pris på ærlige og ordentlige svar.

Anonymkode: 6b6b7...143

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville fortsatt å spørre om møte et par ganger til, men blitt mer og mer innstilt på at det ikke kommer til å skje. Du har ikke noe å tape.

Anonymkode: 99ca2...c2c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg hadde fortsatt å spørre om å møtes et par ganger til. Det kan hende hun er nervøs for å møtes. Jeg gruer meg alltid til å gå på date, og derfor er det alltid fristende å avlyse. Hele den greia med å ikke ha tid er nok bare tull. Sjansen for at hun vil møte deg er større desto lenger dere snakker sammen. Og 10 dager er jo ikke spesielt lenge heller

Anonymkode: 51c24...8e5

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg hadde fortsatt å spørre om å møtes et par ganger til. Det kan hende hun er nervøs for å møtes. Jeg gruer meg alltid til å gå på date, og derfor er det alltid fristende å avlyse. Hele den greia med å ikke ha tid er nok bare tull. Sjansen for at hun vil møte deg er større desto lenger dere snakker sammen. Og 10 dager er jo ikke spesielt lenge heller

Anonymkode: 51c24...8e5

TS her. Ja, det er bare at jeg har fra erfaring lært at det er dumt å vente for lenge med å møtes da dette skaper mer og mer forventninger til andre personen, og gjør at man enklere kan "holde" på personen ettersom dere har mye kontakt.

Veit bare ikke hvordan jeg skal gå fram framover ettersom det føles ut som hele greia ikke kommer til å bli noe av.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakket med min i 7 mnd før vi møttes. Hadde følelser for hverandre før møte, og var kjærlighet ved første blikk. Jeg vil heller ikke på date etter å ha snakket med noen for kort, selv om jeg synes 7 mnd var litt vel lenge (var han som alltid drøyde ut møte, ikke jeg). Men gikk bra for oss likevel, så. Han har sagt at han drøyde det fordi han hadde så mye forventninger til meg og var så betatt fra før av, og var så redd jeg ikke ville like han

Anonymkode: f603d...9f0

AnonymBruker
Skrevet

10 dager er jo ingenting. Hun vil vel bli litt bedre kjent på meldinger etc først da. Mange snakker jo sammen i ukesvis før møte.

Anonymkode: 0e4c8...d4b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må innrømme jeg synest det blir litt pes om en skal avtales å møtes for raskt. Og særlig om det blir litt mye "mas". Kan være hun er nervøs for å møtes også.

Dere kan også videochatte, det er også veldig ok.

Anonymkode: e8b24...c72

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Er bare at jeg har datet flere jenter igjennom det siste året, og jeg har holdt kontakt med veldig mange av dem i en lengre periode (nesten en måned) til det punktet da jeg ikke klarer å bry meg mer om personen fordi jeg syntes det blir for kjedelig å chatte med den personen, da jeg er mye mer interessert i møte denne personen. 

Men ja så klart jeg skal ikke forhaste meg alt for mye når jeg skriver med en "tilfeldig" person, men jeg er redd for at det ikke kommer til å bli noe av ettersom hun har avlyst 2 ganger alt. Nå gidder jeg nesten ikke å avtale neste møte fordi jeg blir lei av å måtte alltids prøve å lage avtaler som hun ikke forplikter seg til. Jeg er ikke påtrengende når jeg lager avtalene, og jeg sier null stress når hun har avlyst, men det føles ut som ikke gidder å møte meg (friendzone?). 

Jeg har lyst til å si noe sånt som: "Skal møte noen venner etterpå, kanskje du har lyst til å komme innom etter jeg er ferdig eller noe slikt?". 

AnonymBruker
Skrevet

Når dere har chattet i 10 dager med 10 til 20 meldinger hver dag så synes jeg det er merkelig at dere ikke har møttes enda. Jeg blir ofte bedt ut, og sier ja, etter at jeg har chattet med en i 3 - 4 dager med ganske få meldinger frem og tilbake. Har selv gått i "fellen" og latt det gå flere måneder før jeg møtte en fyr, og det var helt... bortkastet. Bedre å bare få det overgjort. Så jeg forstår hvorfor du er bekymret TS, fordi det hadde jeg vært selv. Foretrekker å møtes ganske raskt, men selvsagt ikke sånn etter 4 - 5 meldinger.

Anonymkode: cd369...a83

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

10 dager er jo ingenting. Hun vil vel bli litt bedre kjent på meldinger etc først da. Mange snakker jo sammen i ukesvis før møte.

Godt å høre, jeg har en kvinne som jeg har møtt på nettet, hun virker veldig interessert og vi matcher veldig godt. Men jeg er veldig passiv fordi jeg ikke vet om jeg er helt klar for det. Hun vil treffe meg, men jeg er litt avventende, men ikke avvisende. Jeg vet hvem hun er, fordi jeg har funnet dette ut med mine kunnskaper :)  Noe jeg selvfølgelig ikke sier rett ut, fordi det vil være som å si at man er en "stalker" :)  Noe jeg ikke er egentlig, men liker å holde oversikten. Men det er å ta steget da :(  Skal skal ikke !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...