AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Ønsker å høre erfaringer fra "lav-budsjettsbryllup". Både større og mindre bryllup. Hvor mange gjester hadde dere, hvordan løste dere festen med servering av mat/alkohol, hvilken mat, fikk dere tilbakemeldinger om at det var et flott bryllup eller evt. negative tilbakemeldinger/opplevelser og andre erfaringer/tips Anonymkode: 090d8...0a0
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #2 Skrevet 7. mars 2019 Gifta oss borgelig, spiste 2 pølser hver på cirkel k. Maten kom på den herlige sum av kr 40. Han spanderte. Anonymkode: a2dcd...12e 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 Vi hadde lavbudsjett til 60 000. 80 gjester, utendørs på en gård. Leide telt. Hadde to stk som hjalp til med servering. Brukte vennetjenester på fotograf. Live band og alkohol brukte vi mest penger på. Gjestene tok med mat og ingen gaver. Jeg lånte kjole, mannen kjøpte dress. Var på et annet lavbudsjett, de gifta seg på rådhuset, vi dro hjem til dem og spiste Peppes pizza og kake fra meny. 10 gjester. Ser for meg de brukte 5-10 000 med leie av kjole/dress. Anonymkode: 79395...437
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 Hadde planer om ett lavbudsjettsbryllup, men etter å ha regnet på det, (bare drikke koster jo fort noen tusen, og vi bor langt fra noen grense) så gikk vi for ett pakketilbud utenom sesong hos et lokalt sted som har overnatting, festlokaler, mat osv. Festen kom på 22000, og da hadde vi en brudesuite i tillegg. Vi var rundt 22stk i bryllupet. Tror ikke vi hadde fått det billigere selv. Skal sies at det ble nesten ikke servert alkohol, og vi hadde fri bar. Tror det ble en vinflaske utenom de tre bongene folk fikk. Kjøpte en brukt brudekjole, sko var lånt. Hår ordnet ei venninne. sminken ordnet jeg selv. En fotografvenn tok bilder. Vi lagde kakene selv. Eneste var brudekake, men den kom på 500. Valgte ett kjedebakeri, men pyntet kaken ekstra selv, så derfor ble det billig. Anonymkode: 8785d...14a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå