Gå til innhold

Ang sex i helgen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ha et ingrep snart som gjør at sex er utelukket i en god stund. Hadde håpt på sex med ff i helgen som siste før dette, men føles og tror jeg kanskje jeg får mensen en av dagene. What to do? Skikkelig depp. 

Anonymkode: d017e...d67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal ha et ingrep snart som gjør at sex er utelukket i en god stund. Hadde håpt på sex med ff i helgen som siste før dette, men føles og tror jeg kanskje jeg får mensen en av dagene. What to do? Skikkelig depp. 

😷

Anonymkode: e389b...0d8

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe å gjøre med det. Enten ha sex med mensen eller la være. 

Anonymkode: 513f0...b44

Skrevet

Det finnes andre ting enn penetrering.

AnonymBruker
Skrevet

Frister ikke med mensen. 

Ja, er mye annet men med han er det sånn type forhold så uideelt. Hadde vært lettere da med kjæreste da. 

Max uflaks, men håper i det lengste den ikke kommer før søndag. 

Skrevet

🚒

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, NotYou skrev:

Anal?

Aldri prøvd det. Har ikke fristet, men takk for tips. 

AnonymBruker
Skrevet

For noen bagatell messigeproblemer...tenk om jeg bare hadde hatt så små overfladiske problemer i livet.

Anonymkode: 94c1c...2f7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noen bagatell messigeproblemer...tenk om jeg bare hadde hatt så små overfladiske problemer i livet.

Har flere. Vær du trygg. 

Synes bare dette var surt. 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Teit kommentar synes jeg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sur og grinete er den som alltid blir fornærmet av bagateller. Finn på noe viktigere å engasjere deg i enn å bare være opptatt med deg selv.  Se heller ut i verden på alle menneskerettighetsbrudd mot kvinner som er et alvorlig problem. Kjønnslemlestelser , vold, mishandlig osv  Da forstår du at dine "problemer" bare er luksus. Vi er heldige i Norge og som har frihet ,penger, mat og klær.  Og har helse nok til å klare oss selv. Når du forstår du hvor heldig du er da blir du mye mindre misfornøyd både med deg selv og med andre og setter mer pris på det som virkelig betyr noe. Beklager, men glem selvfokuset og sett pris på godhet og verdier som betyr noe i livet.!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sur og grinete er den som alltid blir fornærmet av bagateller. Finn på noe viktigere å engasjere deg i enn å bare være opptatt med deg selv.  Se heller ut i verden på alle menneskerettighetsbrudd mot kvinner som er et alvorlig problem. Kjønnslemlestelser , vold, mishandlig osv  Da forstår du at dine "problemer" bare er luksus. Vi er heldige i Norge og som har frihet ,penger, mat og klær.  Og har helse nok til å klare oss selv. Når du forstår du hvor heldig du er da blir du mye mindre misfornøyd både med deg selv og med andre og setter mer pris på det som virkelig betyr noe. Beklager, men glem selvfokuset og sett pris på godhet og verdier som betyr noe i livet.!

Wow. Og dette tolket du ut av innlegget mitt. Flott for deg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, de fleste,især unge kvinner aner ikke hvor heldige de er som får vokse opp her.  💆

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et forum ang sekuelle tema. Dere er virkelig på feil plass. 

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke kontakte han i dag (torsdag) da, og ha sex i dag? MÅ det være i helg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et forum ang sekuelle tema. Dere er virkelig på feil plass. 

Javel??? 

AnonymBruker
Skrevet

Du kan få resept hos legen på gestagentabletten Primolut. Da kan du utsette mensen. 

Anonymkode: 48e08...d1e

Skrevet
12 minutter siden, Million skrev:

Kan du ikke kontakte han i dag (torsdag) da, og ha sex i dag? MÅ det være i helg?

ar hatt sex på ale ukdegere og alle 31 dager i alle månder...

Og nyter det....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Master1 skrev:

ar hatt sex på ale ukdegere og alle 31 dager i alle månder...

Og nyter det....

Få har du kan hende et annet problem enn det du skal fikse over helgen.  😯

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...