AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Jeg har vært medlem på fb i mange år og lurer på om det er noen mulighet til å søke opp feks innlegg jeg hadde for noen år siden. Jeg kunne bare tenkt meg å sett på hva jeg har lagt ut tidligere, mimre litt. Er det noen her som vet om det er mulig å få til? Anonymkode: a96b2...235
Elán Skrevet 7. mars 2019 #3 Skrevet 7. mars 2019 Tror ikke du kan søke, da må du bla ned gjennom hele feeden på veggen din.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #4 Skrevet 7. mars 2019 44 minutter siden, Elán skrev: Tror ikke du kan søke, da må du bla ned gjennom hele feeden på veggen din. Ok, det er det jeg begynte med. Har vært medlem i 12 år, så da blir det ikke scrolling helt tilbake til start nei 😜 Takk for svar Anonymkode: a96b2...235
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #5 Skrevet 7. mars 2019 Dettr går, gjort det flere ganger selv. Velger år, deretter måned, så får jeg innlegg fra den måned og bakover. Gjøres på pc, så får ikke vist deg screenshot Anonymkode: 3834c...fae
Elán Skrevet 7. mars 2019 #6 Skrevet 7. mars 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dettr går, gjort det flere ganger selv. Velger år, deretter måned, så får jeg innlegg fra den måned og bakover. Gjøres på pc, så får ikke vist deg screenshot Anonymkode: 3834c...fae Jeg så hva du mente, og legger med en screenshot Gå på veggen din. Du kan få en rullemeny ved siden av "tidslinje" og kan da huke av årstall du ønsker å se fra Endret 7. mars 2019 av Elán
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå