Gå til innhold

Hvorfor vil dama bare ri meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk aldri målt eller spurt etter mål. Men vil tippe rundt 20cm i lengde er grei størrelse, ikke gigantisk da 

Anonymkode: 3a728...b47

20 er da veldig stort!!! Normalen har jeg lest er mellom 12-18.

Anonymkode: 5b57c...384

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går å henter en meterstokk for å sjekke hvor langt 20 cm faktisk er 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekket med målestokk nå, har lite å gjøre på 😅 Men ja greit fra 18 og oppover begynner det å bli svært ja 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekket med målestokk nå, har lite å gjøre på 😅 Men ja greit fra 18 og oppover begynner det å bli svært ja 

13 her. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

13 her. 

Funker nok fint den også 

Uansett synst jeg omkretsen er viktigere enn lengden 

Og ikke minst teknikken 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Funker nok fint den også 

Uansett synst jeg omkretsen er viktigere enn lengden 

Og ikke minst teknikken 

Er du mann eller kvinne? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller kvinne? 

Kvinne 

Skrevet (endret)
42 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

giphy.gif

Endret av Luciddreamer
Skrevet
Akkurat nå, Luciddreamer skrev:

giphy.gif

Typisk betahan. Søsteren er alfa. Du har vel sett filmen?

Beklager hvis jeg tråkket på noen poter. En alfa hadde ikke brydd seg. Mulig jeg tok feil av TS, han bryr seg ikke i det hele tatt hva jeg skrev. Igjen beklager. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 

Spurte fordi det er så mange kverulerende menn her inne.  Min er 12 i omkrets, tror jeg.  Kanskje hun får maks ut av min ved å ri. 

AnonymBruker
Skrevet

Mange har ikke peiling når der kommer til å måle størrelse på penis.

Vanlig size er 13-15cm gjennomsnittlig. Målt på oversiden inntil smakbeinet, er den bøyd kan du måle på siden av penis.

Selv har jeg 15cm og 5cm bred. Måler bredden på penis da den ikke er helt rund.

Anonymkode: 85e0e...7b3

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange har ikke peiling når der kommer til å måle størrelse på penis.

Vanlig size er 13-15cm gjennomsnittlig. Målt på oversiden inntil smakbeinet, er den bøyd kan du måle på siden av penis.

Selv har jeg 15cm og 5cm bred. Måler bredden på penis da den ikke er helt rund.

Anonymkode: 85e0e...7b3

Takk for info! 

AnonymBruker
Skrevet
På 7.3.2019 den 7.39, AnonymBruker skrev:

Er du en mann som gir dette rådet? 

Jeg er en kvinne som gir det rådet, men hadde da ikke spilt noen rolle om jeg var mann. Jeg snakker ikke om at du skal bli dominant uten over natta uten at dere snakker om det først, snakker bare om så enkle ting som å styre henne i en stilling i stedet for å spørre om dere skal prøvde den.

Anonymkode: f12cc...2be

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og liker best å være på topp. Grunnen til det er at da styrer jeg showet og kommer veldig fort. Kan komme opptil 3 ganger når jeg rir han. 

Når han er på topp, så er det veldig sjeldent at jeg kommer. Han kommer derimot veldig fort. Han har ikke så stor penis, så han bunner meg ikke når jeg er på topp. 

Så både han og jeg liker best når jeg er på topp. Men jeg liker også når han er på topp selv om jeg ikke kommer da. Så som regel så er jeg på topp først, så jeg kommer. Derretter er han på topp, slik at han kommer 😅 

Anonymkode: dc054...74e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame og liker best å være på topp. Grunnen til det er at da styrer jeg showet og kommer veldig fort. Kan komme opptil 3 ganger når jeg rir han. 

Når han er på topp, så er det veldig sjeldent at jeg kommer. Han kommer derimot veldig fort. Han har ikke så stor penis, så han bunner meg ikke når jeg er på topp. 

Så både han og jeg liker best når jeg er på topp. Men jeg liker også når han er på topp selv om jeg ikke kommer da. Så som regel så er jeg på topp først, så jeg kommer. Derretter er han på topp, slik at han kommer 😅 

Anonymkode: dc054...74e

Høres veldig fornuftig ut! 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg digger også å ri mens han får ligge i ro og la meg styre 😂 Kan hende hun også liker dette veldig godt. Du kan jo bare si at du har lyst å forske andre stillinger for variasjon?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Jeg digger også å ri mens han får ligge i ro og la meg styre 😂 Kan hende hun også liker dette veldig godt. Du kan jo bare si at du har lyst å forske andre stillinger for variasjon?

Jeg ligger også helt i ro og lar henne styre og som nevnt tidligere liker jeg det.  Har jo prøvd annet også, men hun foretrekker cowgirl. Og jeg lider absolutt ingen nød.  Hilsen TS.  😇

AnonymBruker
Skrevet

jeg er med på de fleste stillinger, men liker å ri selv, da kan jeg oppnå orgasme. Når jeg bruker musklene har jeg lettere for å komme, og man får god kontakt med partner. Det liker jeg. Tror ikke det har noe med hans størrelse å gjøre. Men han jeg fant ut dette med var stor. Regner med det er likt om det skulle være en normal størrelse også.

Anonymkode: 38f2e...8c1

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er med på de fleste stillinger, men liker å ri selv, da kan jeg oppnå orgasme. Når jeg bruker musklene har jeg lettere for å komme, og man får god kontakt med partner. Det liker jeg. Tror ikke det har noe med hans størrelse å gjøre. Men han jeg fant ut dette med var stor. Regner med det er likt om det skulle være en normal størrelse også.

Anonymkode: 38f2e...8c1

Mange takk for innspill. Hilsen TS. 

AnonymBruker
Skrevet
På 7.3.2019 den 3.10, NotYou skrev:

Eller så kjenner hun deg ikke i andre stillinger.. Penis kommer dypere inn når man rir. 

Dama mi sier hun føler minst når hun rir og sier jeg føles størst i doggy og misjonær, kan dette stemme?🤔😅

Anonymkode: acc8a...0cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...